Hermann gaat toch van de ene ps 4 naar de ander. Als hij komt dan game't ie bij mij gewoon verder.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh. Godver.
Wat zal Der_Mann wel niet zeggen?!
picsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan van mijn snor zelfs al een krulsnor maken als ik eraan draai(ja, ik heb het geprobeerd)
ik heb een baard en ik rook niet, waarom haat je mij zo Frank?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
En hork rookt pijp, dat is natuurlijk een pre.
ik heb het schijfje van The Witcher 3 altijd in mijn broekzak zittenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hermann gaat toch van de ene ps 4 naar de ander. Als hij komt dan game't ie bij mij gewoon verder.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hermann gaat toch van de ene ps 4 naar de ander. Als hij komt dan game't ie bij mij gewoon verder.
als je me een beetje kent weet je dat ik ongelofelijk lui ben dus scheren gaat voorlopig niet gebeuren Frankie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo maar luitjes we gaan nog even naar de stad en wat eten. Houd het gezellig hier en Lt Surge en hermann, denk er aan, geen baarden.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo maar luitjes we gaan nog even naar de stad en wat eten. Houd het gezellig hier en Lt Surge en hermann, denk er aan, geen baarden.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je me een beetje kent weet je dat ik ongelofelijk lui ben dus scheren gaat voorlopig niet gebeuren Frankie.
jij hebt zeker zo'n vieze onverzorgde neckbeardquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je eraan trekken? dan is het pas een baard
wrm al die haat Haasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij hebt zeker zo'n vieze onverzorgde neckbeard
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zoiets stel ik me dus ook voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |