Je hebt jezelf in een pan gestopt?quote:
Er zat maar 5 euro in.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor de cash, had ik ff nodig
Ah... dat zou ik oprecht treurig vinden voor hemquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon misgegaan met Hermann zijn date, maar nu probeert hij geforceerd te doen alsof het nog aan de gang is
Broodje mexicano'squote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch weer een doosje mexicano's voor mij
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah... dat zou ik oprecht treurig vinden voor hem
quote:
WCH??quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind je nu al een topper, wil je aub WCH vervangen in deze SC?
je moet je gore bek houden, aapmensquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Working_Class_Hero met die vieze hamster-oogbal UI
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Working_Class_Hero met die vieze hamster-oogbal UI
rustig maar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet je gore bek houden, aapmens
houd zelf je bek dom varken met je kale varkenskop en je oude varkenslichaamquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet je gore bek houden, aapmens
TRquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
houd zelf je bek dom varken met je kale varkenskop en je oude varkenslichaam
omdat je zei dat ik dom wasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAAROM TR JE MIJ GODVERDOMME VIEZE ANUSVIOOL
TROET HURTS DASSUNT ITquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omdat je zei dat ik dom was
ik kan er niks aan doen dat ik zo'n gigantische penis hebquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een IQ van 450, precies jouw gewicht in kg
Gecorrigeerd voor je, je maakte een typefoutjequote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat ik zo'n gigantische pens heb
IK MAAK GEEN TYPEFOUTEN JA HET MOET GODVERDOMME PENIS ZIJNquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gecorrigeerd voor je, je maakte een typefoutje
TR vanwege posten van p*n*s, niet toegestaan, alleen tieten magquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK MAAK GEEN TYPEFOUTEN JA HET MOET GODVERDOMME PENIS ZIJN
PENIS PENIS PENIS PENISSSSSSSSSS!!!!!
weet je wat, ik heb jullie helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR vanwege posten van penis, niet toegestaan, alleen tieten mag
dag Hermann, tot over 3 maanden
NEEEquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat, ik heb jullie helemaal niet nodig
ik ben weg, voor altijd
DOEI
Neeee!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben weg, voor altijd
DOEI
Ok, doei.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben weg, voor altijd
DOEI
grgrquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben weg, voor altijd
DOEI
nee mattie doe t nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben weg, voor altijd
DOEI
Moet ie wel eerst zijn buik optillenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:52 schreef McGrath het volgende:
waarschijnlijk zit ie nu te fappen op jullie reacties.
Tot vanavond.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben weg, voor altijd
DOEI
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
dadelijk doet hij zichzelf iets aan door jullie
niet als ie op z'n rug gaat liggenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet ie wel eerst zijn buik optillen
is omdat jullie de lobi niet voelenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:53 schreef HPLC het volgende:
Best veel mensen worden hier weggepest, eerst Chevy al, nu Hermann
nou nou nouquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zou echt fantastisch zijn
Dat ie gaat afvallen? of een maagverkleining ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
dadelijk doet hij zichzelf iets aan door jullie
hehehequote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bwehehehehe ik bedoelde een mooie blouse
waarschijnlijk is hij gewoon aan het etenquote:
wat gemeen om dat te denken bij een dik persoon.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarschijnlijk is hij gewoon aan het eten
zo was het niet eens bedoeldquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat gemeen om dat te denken bij een dik persoon.
Ik had dit niet achter DP gezocht, dan zie je hoe snel zo'n masker afvalt he, als Hermann weg is... erg hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat gemeen om dat te denken bij een dik persoon.
Nou ja zeg, wat is dit nu weer voor een haatpost, DP... wat is er met je... ik had dit niet achter je gezocht met je lobi dit lobi dat... zo zie je maar wat een dun laagje vernis het is hequote:
jullie maken dat in mij losquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat is dit nu weer voor een haatpost, DP... wat is er met je... ik had dit niet achter je gezocht met je lobi dit lobi dat... zo zie je maar wat een dun laagje vernis het is he
iemand heeft de anti-aanbaklaag bekrast.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat is dit nu weer voor een haatpost, DP... wat is er met je... ik had dit niet achter je gezocht met je lobi dit lobi dat... zo zie je maar wat een dun laagje vernis het is he
Nou ik vind dit wel heel gemakzuchtig hoor, nu hebben wij het gedaan, terwijl je zelf begon met haatdragende posts over Hermann zijn eetprobleemquote:
ja maar dat gaat niet want jullie hebben hem weggepestquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je ook nog even persoonlijk je excuses aanbieden aan Hermann?
Dit zou wel terecht zijn, die arme jongen zit al zo met zijn overgewicht en nekbaardquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je ook nog even persoonlijk je excuses aanbieden aan Hermann?
vraag me nog steeds af wie die host was in haxballquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af wie die host was in haxball
ja iddquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af wie die host was in haxball
ja maar wiequote:
amenthquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar wie
hij sprak turks, misschien was het gulmez
hij speelde niet echtquote:
quote:
mwuahahhaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij zat wel veel op de bank ja, dus zou kunnen
dan was ik het niet, ik lig altijd op de bankquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij zat wel veel op de bank ja, dus zou kunnen
precies tegelijkquote:
haal die poten eens wegquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan was ik het niet, ik lig altijd op de bank
Jediquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Ex probeert me jaloers te maken?
creepy shit
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jedi
Dat is toch die gozer die naar iedereen dickpics stuurt, en deze doet het echt
Aardappelen koken niet lummel, dat is het waterquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:
zin om WCH in een pan met kokende aardappelen te dompeeln
:ssssquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aardappelen koken niet lummel, dat is het water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |