Volgens mij houd je altijd lokaal aan?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:55 schreef BrandX het volgende:
Vraagje trouwens, ik begreep dat je op twee manieren mee kan doen aan ramadan qua zonsondergang tijden. Lokaal (dus hier NL) of die van Mekka (?, dacht mekka iig kan ook andere plek zijn).
welke houden jullie aan en waarom wel/niet? Of is het de lokale imam waar je bij hoort die bepaalt?
Je houdt je lokale tijd aan. (Tenzij je op de noord-/zuidpool woont)quote:Op zondag 21 juni 2015 10:55 schreef BrandX het volgende:
Vraagje trouwens, ik begreep dat je op twee manieren mee kan doen aan ramadan qua zonsondergang tijden. Lokaal (dus hier NL) of die van Mekka (?, dacht mekka iig kan ook andere plek zijn).
welke houden jullie aan en waarom wel/niet? Of is het de lokale imam waar je bij hoort die bepaalt?
Had niet ontbeten n had honger.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon niet happen, ik deed er notabene een smiley erbij
quote:Op zondag 21 juni 2015 10:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij houd je altijd lokaal aan?
ah ja ben ff wezen kijken, de start/einddatum kan max paar dagen verschillen. Dat is idd wat Mous tegen mij zei. Ik heb het verkeerd onthouden.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Je houdt je lokale tijd aan. (Tenzij je op de noord-/zuidpool woont)
Crip heb proteïne repen van body en fit besteld. Was lekker. Dat zocht je toch? 12 voor 9,90 e.quote:
Volgensmij was dat Borte. o;quote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Crip heb proteïne repen van body en fit besteld. Was lekker. Dat zocht je toch? 12 voor 9,90 e.
Wie ben jij nou weer.quote:
Je moer.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:54 schreef tailfox het volgende:
Hebben we niet genoeg slowchats.
OT van de mensen die 2 dagen mee doen en het aan iedereen wil laten weten
Ik dacht dat je vorig jaar mee vastte.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vast nooit mee. En vast anders dan jullie. Dit jaar poging 1929292902 om toch mee te doen.
Ik heb zo gekookt dat de bloedsuikerspiegel niet sky high ging. En als zoetheid maar fruitsalade gemaakt. Gleed er ook goed in geloof ik.
das superlang geleden ik had toen al bars gekocht. vind ze nastyquote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij.
GC / Turken op FOK! #1145 - Borte goes uSA
Nee.. Ik kom jullie gezelschap houden als dat magquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vorig jaar mee vastte.
Welke smaak?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:22 schreef Crip het volgende:
[..]
das superlang geleden ik had toen al bars gekocht. vind ze nasty
Je mag alles.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. Ik kom jullie gezelschap houden als dat mag
opbokken uit deze reeks (die al jaren alleen met ramadan open is) als je niets constructiefs te melden hebtquote:Op zondag 21 juni 2015 11:54 schreef tailfox het volgende:
Hebben we niet genoeg slowchats.
OT van de mensen die 2 dagen mee doen en het aan iedereen wil laten weten
En een slowchat meer die alleen met de ramadan open is belemmert jou in het browsen op FOK!?quote:
niet op reageren joh. Hij moet zich gewoon nergens mee bemoeien.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:33 schreef Crip het volgende:
[..]
En een slowchat meer die alleen met de ramadan open is belemmert jou in het browsen op FOK!?
Die van body is echt lekker.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Cookies en cream van Quest.![]()
![]()
Heb 30 euro betaald voor een doosje van 13 als ik me niet vergis
geen nep stevia smaak? en welke smaakquote:Op zondag 21 juni 2015 12:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die van body is echt lekker.
En cheap voor even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |