Na eten, cay met baklava, nom nom nom.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Vast je niet meer mee?
Baklava is toch zwaar op de maag.Dadels kan nog wel.
Ik ga datgene eten wat ik gisteravond wilde eten. Ik verslaap me dit keer niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:49 schreef xaban06 het volgende:
Wat eet men vanavond? Is iedereen aan het slapen ofzo? Super stil hier.
Harira en Brik altijd standaard op het menu hier met de ramadan. Half Marokkaans en half Tunesisch, dus van beide landen hapjes dan ookquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:49 schreef xaban06 het volgende:
respect! uit nieuwsgierigheid zou ik het nooit gedaan hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:56 schreef BrandX het volgende:
Ik sprak gisteren op het werk een collega (eckte ongelovige hollander).
Hij vertelde dat hij 3 jaar geleden een keer mee heeft gedaan met de Ramadan omdat hij nieuwsgierig was hoe het was en wat het met hem zou doen. Hij had zich eerst ingelezen in waarom de ramadan is enzo, en besloot het 'gewoon' eens te doen.
Hij zei dat hij het heel erg moeilijk vond, vooral de eerste paar dagen, daarna ging het wel, en de laatste paar dagen, die waren ook enorm zwaar.
Vond dat wel gaaf van hem!
geen dadels is lelijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga koken voor een vaster. Is het lelijk als ik geen baklava of dadels heb
met slechts 4 uur slapen per dag overleef ik de maand niet dus probeer idd mijn slaap voor iftar wel te pakken!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:49 schreef xaban06 het volgende:
Baklava is wel heel zoet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Vast je niet meer mee?
Kim kime ne diye saldirmis?quote:Op zondag 21 juni 2015 08:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Bunların tuttuğu oruç kabul edilecekmi acaba.
Dit doen ze ook in Erzincan. Yobazlar.quote:Op zondag 21 juni 2015 08:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Bunların tuttuğu oruç kabul edilecekmi acaba.
Ik vast nooit mee. En vast anders dan jullie. Dit jaar poging 1929292902 om toch mee te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Vast je niet meer mee?
Erzurum iste.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
http://www.cumhuriyet.com(...)isi_Erzurum_dan.html
koerdenquote:Op zondag 21 juni 2015 09:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
http://www.cumhuriyet.com(...)isi_Erzurum_dan.html
Zo klinken ze tenminste wel, dunno of het daadwerkelijk ook koerden zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet waar. In Erzurum heb je bijna geen Koerden.
Zo klinkt dat hele gebied. Erzurum bevat vnml Turken. Sorry dat het je niet uitkomt. Dit gedrag zie je ook in Erzincan en daar zijn in het centrum bijna geen Koerden meer. Het zijn die Turkse yobazlar die vergeten dat je niet zo mag handelen.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zo klinken ze tenminste wel, dunno of het daadwerkelijk ook koerden zijn.
http://haber.sol.org.tr/v(...)si-erzurumdan-119994
Zo klinkt die vrouw anders nietquote:Op zondag 21 juni 2015 09:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo klinkt dat hele gebied. Erzurum bevat vnml Turken. Sorry dat het je niet uitkomt. Dit gedrag zie je ook in Erzincan en daar zijn in het centrum bijna geen Koerden meer. Het zijn die Turkse yobazlar die vergeten dat je niet zo mag handelen.
Sorry Xaban, ook Turken kunnen kiro zijn.
Misschien moet je gewoon niet happen, ik deed er notabene een smiley erbijquote:Op zondag 21 juni 2015 10:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja tamam het zijn die Koerden. Kendini oyle kandir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |