Zo goed was hij wel! Hij bracht heel veel rust in de rest van de ploeg. Een echte motor op het middenveld. Ook Clasie kwam door hem zeer goed uit de verf dit seizoen. Mede door hem stond het verdedigend fantastisch. En dat terwijl je hele verdediging is weggekocht. Op natuurlijk de laatste paar wedstrijden na, maar toen leek iedereen er klaar mee te zijn(en gigantisch uit vorm).quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou toch op met 1 van de beste spelers. Zo goed was ie niet, en als je al een niet scorende middenvelder hebt (Clasie), moet je er niet 1 naast zetten die nog minder scoort. Bovendien middenvelders zat. En opgehaald voor 7 ton ja, maar Karim krijgt natuurlijk een salaris van heb ik jou daar.
Punt is; voor de balans in de selectie was Karim niet nodig, en had je juist een scorende middenvelder nodig. Taak van van Geel om de balans te bewaren in je selectie.
Dat was een fout van van Beek hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Het werkt net zo goed andersom, AZ uit die terugspeelbal van Sven die Vermeer lekker doorliet (wtf)
Zou jij als verdediger toch ook onzeker van worden. Om maar te zwijgen van dat epische falen bij het uitkomen tijdens corners.
Toch grappig, ik bladerde zojuist nog eens de seizoensgids 2014-2015 door...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vind het een verademing met El Ahmadi op het middenvel in plaats van dat overschatte talent Tonny Vilhena.
quote:publiekslieveling
Vraag een willekeurige fan van Feyenoord naar een publiekslieveling van de club en de naam van Tonny Trinidade de Vilhena komt bovendrijven.Nog mooier dan zijn naam is het spel van de 19-jarige middenvelder. Vilhena is een speler die vol bravoure en zoder enige twijfel ten strijde trekt. Gesteund door het honds-trouwe Legioen durft de spelverdeler zijn acties te maken. Spelers als Vilhena bewijzen dat de jeugdopleiding van Feyenoord tot een van 's werelds beste behoort. Toch greep Vilhena op het allerlaatste moment nast WK-ticket. Kennelijk vond Louis van Gaal he nog net te onervaren voor een positie tussen de grote jongens van Oranje. Gezien de potentie van Vilhena lijkt deelname aan het WK 2018 echter een formaliteit
Ze mogen van mij typen wat ze willen. Ik blijf het een matige speler vinden. Ik heb hooguit 3 tot 5 acties van hem gezien waarvan ik dacht: Wow! En dat was bijna allemaal in z'n eerste wedstrijden voor Feyenoord. Die gast is na z'n 17e/18e alleen maar slechter gaan spelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toch grappig, ik bladerde zojuist nog eens de seizoensgids 2014-2015 door...
Eens overgetypt:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Zo goed was hij wel! Hij bracht heel veel rust in de rest van de ploeg. Een echte motor op het middenveld. Ook Clasie kwam door hem zeer goed uit de verf dit seizoen. Mede door hem stond het verdedigend fantastisch. En dat terwijl je hele verdediging is weggekocht. Op natuurlijk de laatste paar wedstrijden na, maar toen leek iedereen er klaar mee te zijn(en gigantisch uit vorm).
En dat gezeik om die paar doelpunten die ze maar maken. Dat is toch niet hun taak? Hoeveel goals maken Busquets en Xavi samen in een elftal die er minstens 100 per seizoen maken? Nigel de Jong? Zij moeten het veldspel maken en domineren op het middenveld en dat is dit seizoen beter gegaan dan ooit(in tijdperk MvG). Het probleem is dat we een mislukte Turk in de spits hebben staan en flank spelers die de goals niet maken en een houten klaas op 10. Daar gaan we Clasie en El Ahmadi toch niet de schuld van geven!?
De afgelopen 2 jaar kwam het heel vaak langs hier op Fok!: ‘Tjooh hadden we die El Ahmadi nog maar. Wat een heerlijke speler was dat samen met Clasie!’ of ‘Met El Ahmadi erbij waren we kampioen’. En nu is het een blunder van van Geel… man man man.
Ik vind het een verademing met El Ahmadi op het middenvel in plaats van dat overschatte talent Tonny Vilhena. Deed het erg goed in de B1 en bij Oranje O/17, maar bij Feyenoord (op een aantal wedstrijden na) heeft hij me nooit kunnen overtuigen. Traag, matig schot, hobbelige passes en liet vaak z’n man lopen.
Zo dit was mijn preek over Karim El Ahmadi! Fijne Ramadan allemaal!
[ afbeelding ]
Eens, Vilhena speelde in z'n eerste wedstrijden geweldig met zieke steekpasses tussen de rechtsback en centrale verdediger. Daarna is hij alleen maar trager geworden en lijkt het allemaal enorm plichtmatig. Zonde.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Ze mogen van mij typen wat ze willen. Ik blijf het een matige speler vinden. Ik heb hooguit 3 tot 5 acties van hem gezien waarvan ik dacht: Wow! En dat was bijna allemaal in z'n eerste wedstrijden voor Feyenoord. Die gast is na z'n 17e/18e alleen maar slechter gaan spelen.
twitter:RijnmondSport twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 16:51:48NIEUWS: RvC @DeKuip gaat niet in op eis van aandeelhouders. Er komt dus geen gesprek met @RedDeKuip. Straks meer op http://t.co/arH51rsjp0. reageer retweet
Nog een jaartje daarna EK hopen dat hij een basis plaatst heeft daar en boem 20 miljoen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:41 schreef Happel het volgende:
Heb het idee dat Clasie het nog moeilijk gaat krijgen om een club te vinden. Of de transfergekte moet nog op gang komen...
Sorry hoor maar in de tijd van Mulder stonden Nelom en Kongolo er ook al.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mulder was gemiddeld omdat er een verdediging voor zijn neus stond die top was. Als Mulder een onzekere Nelom en Kongolo voor zijn neus heeft wordt jet wel anders.
Het zou anders wel lekker zijn om een keer een prijs te winnen, dus laat maar lekker Vermeer op doel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend seizoen deze man als beker keeper
[ afbeelding ]
Of we doen gewoon zo als Barca daar weet ook niemand meer wie nou de eerste keeper is.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het zou anders wel lekker zijn om een keer een prijs te winnen, dus laat maar lekker Vermeer op doel.
Doen ze maar of die beker de Champions lEague is ofso..
quote:De Feyenoord-defensie is misschien wel de beste van de Eredivisie, maar doelman Kenneth Vermeer zorgt indirect ervoor dat de Rotterdammers via de play-offs moeten proberen Europees voetbal af te dwingen.
Vermeer maakte op 1 september vorig jaar de overstap van Ajax naar Feyenoord. Het kwam hem op veel kritiek uit Amsterdam te staan, terwijl hij in Rotterdam lang niet door iedereen direct in de armen werd gesloten. Maar al snel was alle scepsis verdwenen. Vermeer werd bij Feyenoord gezien als een van de beste aankopen van de laatste jaren, maar statistisch gezien heeft de Amsterdammer een dramatisch seizoen achter de rug.
Slechts twee keepers hadden in de Eredivisie een lager reddingspercentage dan Vermeer, die op 61,9 procent van de doelpogingen een passend antwoord had. Alleen Gino Coutinho (Excelsior) en Dennis Telgenkamp (Heracles Almelo) deden het met respectievelijk 58,5 en 60,2 procent nog net iets slechter dan hun Feyenoord-collega.
Opvallend is dat de verdediging van Feyenoord juist uitstekende cijfers kan overleggen gezien het aantal doelpogingen dat de ploeg van trainer Fred Rutten - die na de laatste speelronde werd ontslagen - in de Eredivisie moest toestaan. In 34 duels kwamen de tegenstanders van de Rotterdammers in totaal tot slechts 99 inzetten tussen de palen. Schoten en kopballen die naast of over het doel gingen, zijn niet meegeteld, zodat de cijfers enigszins kunnen vertekenen.
PSV, dat met overmacht kampioen werd, kreeg na Feyenoord de minste scoringspogingen op doel tegen. Het verschil is echter enorm. Waar bij de Eindhovenaren 22 procent ook daadwerkelijk een treffer opleverde, is het bij Feyenoord in 39,4 procent van de gevallen raak. Geen enkele club kan slechtere cijfers overleggen over het afgelopen Eredivisie-seizoen. De vraag blijft of dat (alleen) Vermeer is aan te rekenen, of dat hij gewoon de pech had dat opponenten juist tegen hem zuiverder mikten dan tegen andere keepers.
Giovanni van Bronckhorst maakt het seizoen af als hoofdtrainer van Feyenoord. De 106-voudig international zou aanvankelijk pas komende zomer Rutten opvolgen, maar moet nu de play-offs tot een goed einde brengen. Waarschijnlijk doet hij dat gewoon met Vermeer in het doel, maar Feyenoord heeft ook nog de beschikking over Erwin Mulder, die dit seizoen in de eerste vier competitieduels drie tegendoelpunten kreeg. In de voorbereiding op de nieuwe jaargang sluit ook Warner Hahn aan. De doelman is dit seizoen verhuurd aan PEC Zwolle en maakt daar veel indruk. Hij kan ook veel betere cijfers overleggen dan Vermeer.
Die statistieken zeggen op zich niet zoveel als je niet weet om wat voor doelpogingen het gaat.quote:
Dan mag Hahn keepen in de Champions League dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend seizoen deze man als beker keeper
[ afbeelding ]
Of we doen gewoon zo als Barca daar weet ook niemand meer wie nou de eerste keeper is.
Nee.. eerst moeten we van Immers afquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:32 schreef Bombvis het volgende:
Tijd dat er weer gevoetbald gaat worden en de transfermarkt dicht gaat
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Zo goed was hij wel! Hij bracht heel veel rust in de rest van de ploeg. Een echte motor op het middenveld. Ook Clasie kwam door hem zeer goed uit de verf dit seizoen. Mede door hem stond het verdedigend fantastisch. En dat terwijl je hele verdediging is weggekocht. Op natuurlijk de laatste paar wedstrijden na, maar toen leek iedereen er klaar mee te zijn(en gigantisch uit vorm).
En dat gezeik om die paar doelpunten die ze maar maken. Dat is toch niet hun taak? Hoeveel goals maken Busquets en Xavi samen in een elftal die er minstens 100 per seizoen maken? Nigel de Jong? Zij moeten het veldspel maken en domineren op het middenveld en dat is dit seizoen beter gegaan dan ooit(in tijdperk MvG). Het probleem is dat we een mislukte Turk in de spits hebben staan en flank spelers die de goals niet maken en een houten klaas op 10. Daar gaan we Clasie en El Ahmadi toch niet de schuld van geven!?
De afgelopen 2 jaar kwam het heel vaak langs hier op Fok!: ‘Tjooh hadden we die El Ahmadi nog maar. Wat een heerlijke speler was dat samen met Clasie!’ of ‘Met El Ahmadi erbij waren we kampioen’. En nu is het een blunder van van Geel… man man man.
Ik vind het een verademing met El Ahmadi op het middenvel in plaats van dat overschatte talent Tonny Vilhena. Deed het erg goed in de B1 en bij Oranje O/17, maar bij Feyenoord (op een aantal wedstrijden na) heeft hij me nooit kunnen overtuigen. Traag, matig schot, hobbelige passes en liet vaak z’n man lopen.
Zo dit was mijn preek over Karim El Ahmadi! Fijne Ramadan allemaal!
[ afbeelding ]
en Mitchell Te Vrede, Wesley Verhoek, Elvis Manu, Tonny Vilhena, en Joris Mathijsen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. eerst moeten we van Immers af
twitter:DaarAanDeMaas twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 20:33:01VI.nl: Kazim-Richards aast op transfer naar Midden-Oosten http://t.co/Die5msUHP5 #feyenoord reageer retweet
twitter:
Als dat toch eens waar mocht zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef Divje het volgende:
Als je die Kazim kan lozen in het Midden-Oosten, direct doen. Geld vangen, en wat leuks voor kopentwitter:DaarAanDeMaas twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 20:33:01VI.nl: Kazim-Richards aast op transfer naar Midden-Oosten http://t.co/Die5msUHP5 #feyenoord reageer retweet
twitter:
Bohhhhquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef Divje het volgende:
Als je die Kazim kan lozen in het Midden-Oosten, direct doen. Geld vangen, en wat leuks voor kopentwitter:DaarAanDeMaas twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 20:33:01VI.nl: Kazim-Richards aast op transfer naar Midden-Oosten http://t.co/Die5msUHP5 #feyenoord reageer retweet
twitter:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |