abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:43:11 #201
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153778634
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hou toch op met 1 van de beste spelers. Zo goed was ie niet, en als je al een niet scorende middenvelder hebt (Clasie), moet je er niet 1 naast zetten die nog minder scoort. Bovendien middenvelders zat. En opgehaald voor 7 ton ja, maar Karim krijgt natuurlijk een salaris van heb ik jou daar.

Punt is; voor de balans in de selectie was Karim niet nodig, en had je juist een scorende middenvelder nodig. Taak van van Geel om de balans te bewaren in je selectie.
Zo goed was hij wel! Hij bracht heel veel rust in de rest van de ploeg. Een echte motor op het middenveld. Ook Clasie kwam door hem zeer goed uit de verf dit seizoen. Mede door hem stond het verdedigend fantastisch. En dat terwijl je hele verdediging is weggekocht. Op natuurlijk de laatste paar wedstrijden na, maar toen leek iedereen er klaar mee te zijn(en gigantisch uit vorm).

En dat gezeik om die paar doelpunten die ze maar maken. Dat is toch niet hun taak? Hoeveel goals maken Busquets en Xavi samen in een elftal die er minstens 100 per seizoen maken? Nigel de Jong? Zij moeten het veldspel maken en domineren op het middenveld en dat is dit seizoen beter gegaan dan ooit(in tijdperk MvG). Het probleem is dat we een mislukte Turk in de spits hebben staan en flank spelers die de goals niet maken en een houten klaas op 10. Daar gaan we Clasie en El Ahmadi toch niet de schuld van geven!?

De afgelopen 2 jaar kwam het heel vaak langs hier op Fok!: ‘Tjooh hadden we die El Ahmadi nog maar. Wat een heerlijke speler was dat samen met Clasie!’ of ‘Met El Ahmadi erbij waren we kampioen’. En nu is het een blunder van van Geel… man man man.

Ik vind het een verademing met El Ahmadi op het middenvel in plaats van dat overschatte talent Tonny Vilhena. Deed het erg goed in de B1 en bij Oranje O/17, maar bij Feyenoord (op een aantal wedstrijden na) heeft hij me nooit kunnen overtuigen. Traag, matig schot, hobbelige passes en liet vaak z’n man lopen.

Zo dit was mijn preek over Karim El Ahmadi! Fijne Ramadan allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door satecl op 23-06-2015 16:52:20 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:44:31 #202
319979 Fok-it
All is well
pi_153778660
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Het werkt net zo goed andersom, AZ uit die terugspeelbal van Sven die Vermeer lekker doorliet (wtf)
Zou jij als verdediger toch ook onzeker van worden. Om maar te zwijgen van dat epische falen bij het uitkomen tijdens corners.
Dat was een fout van van Beek hoor :')

En ik heb 100 keer liever een Vermeer die paar keer per jaar flink blundert maar er verder wel staat. Niet zo'n zoutzak waar je geen vertrouwen in kan hebben.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_153779328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik vind het een verademing met El Ahmadi op het middenvel in plaats van dat overschatte talent Tonny Vilhena.

Toch grappig, ik bladerde zojuist nog eens de seizoensgids 2014-2015 door...
Eens overgetypt:

quote:
publiekslieveling

Vraag een willekeurige fan van Feyenoord naar een publiekslieveling van de club en de naam van Tonny Trinidade de Vilhena komt bovendrijven.Nog mooier dan zijn naam is het spel van de 19-jarige middenvelder. Vilhena is een speler die vol bravoure en zoder enige twijfel ten strijde trekt. Gesteund door het honds-trouwe Legioen durft de spelverdeler zijn acties te maken. Spelers als Vilhena bewijzen dat de jeugdopleiding van Feyenoord tot een van 's werelds beste behoort. Toch greep Vilhena op het allerlaatste moment nast WK-ticket. Kennelijk vond Louis van Gaal he nog net te onervaren voor een positie tussen de grote jongens van Oranje. Gezien de potentie van Vilhena lijkt deelname aan het WK 2018 echter een formaliteit
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:10:07 #204
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153779609
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Toch grappig, ik bladerde zojuist nog eens de seizoensgids 2014-2015 door...
Eens overgetypt:

[..]

Ze mogen van mij typen wat ze willen. Ik blijf het een matige speler vinden. Ik heb hooguit 3 tot 5 acties van hem gezien waarvan ik dacht: Wow! En dat was bijna allemaal in z'n eerste wedstrijden voor Feyenoord. Die gast is na z'n 17e/18e alleen maar slechter gaan spelen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_153780101
Karim was wel een koopje, zo terug uit de PL. Achteraf kun je zeggen dat het te weinig doelpunten opleverde maar realistisch gezien ligt dat eerder aan Kazim. Niet aan Karim. De grootste fout is het niet juist herinvesteren van de miljoenen van Pelle. Geel wilde drie keer in de roos met gratis spelers, en zoveel geluk had zelfs Geeltje niet. En dat de miljoenen ervan naar Bilal gingen is wmb wel een aantoonbare fout.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_153780183
quote:

[..]

Zo goed was hij wel! Hij bracht heel veel rust in de rest van de ploeg. Een echte motor op het middenveld. Ook Clasie kwam door hem zeer goed uit de verf dit seizoen. Mede door hem stond het verdedigend fantastisch. En dat terwijl je hele verdediging is weggekocht. Op natuurlijk de laatste paar wedstrijden na, maar toen leek iedereen er klaar mee te zijn(en gigantisch uit vorm).

En dat gezeik om die paar doelpunten die ze maar maken. Dat is toch niet hun taak? Hoeveel goals maken Busquets en Xavi samen in een elftal die er minstens 100 per seizoen maken? Nigel de Jong? Zij moeten het veldspel maken en domineren op het middenveld en dat is dit seizoen beter gegaan dan ooit(in tijdperk MvG). Het probleem is dat we een mislukte Turk in de spits hebben staan en flank spelers die de goals niet maken en een houten klaas op 10. Daar gaan we Clasie en El Ahmadi toch niet de schuld van geven!?

De afgelopen 2 jaar kwam het heel vaak langs hier op Fok!: ‘Tjooh hadden we die El Ahmadi nog maar. Wat een heerlijke speler was dat samen met Clasie!’ of ‘Met El Ahmadi erbij waren we kampioen’. En nu is het een blunder van van Geel… man man man.

Ik vind het een verademing met El Ahmadi op het middenvel in plaats van dat overschatte talent Tonny Vilhena. Deed het erg goed in de B1 en bij Oranje O/17, maar bij Feyenoord (op een aantal wedstrijden na) heeft hij me nooit kunnen overtuigen. Traag, matig schot, hobbelige passes en liet vaak z’n man lopen.

[ afbeelding ]
_O_
BFF met GGMM
pi_153780201
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef satecl het volgende:

[..]

Ze mogen van mij typen wat ze willen. Ik blijf het een matige speler vinden. Ik heb hooguit 3 tot 5 acties van hem gezien waarvan ik dacht: Wow! En dat was bijna allemaal in z'n eerste wedstrijden voor Feyenoord. Die gast is na z'n 17e/18e alleen maar slechter gaan spelen.
Eens, Vilhena speelde in z'n eerste wedstrijden geweldig met zieke steekpasses tussen de rechtsback en centrale verdediger. Daarna is hij alleen maar trager geworden en lijkt het allemaal enorm plichtmatig. Zonde.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_153780240
RijnmondSport twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 16:51:48 NIEUWS: RvC @DeKuip gaat niet in op eis van aandeelhouders. Er komt dus geen gesprek met @RedDeKuip. Straks meer op http://t.co/arH51rsjp0. reageer retweet
:')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:28:16 #209
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153780279
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:41 schreef Happel het volgende:
Heb het idee dat Clasie het nog moeilijk gaat krijgen om een club te vinden. Of de transfergekte moet nog op gang komen...
Nog een jaartje daarna EK hopen dat hij een basis plaatst heeft daar en boem 20 miljoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:30:07 #210
268260 Dr.Mikey
pi_153780348
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mulder was gemiddeld omdat er een verdediging voor zijn neus stond die top was. Als Mulder een onzekere Nelom en Kongolo voor zijn neus heeft wordt jet wel anders.
Sorry hoor maar in de tijd van Mulder stonden Nelom en Kongolo er ook al.
En ook de Vrij en BMI waren niet altijd foutloos.
R.I.P DTS.
pi_153780471
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat was een fout van van Beek hoor :')

Oké fikkie.
blablablabla
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:14:40 #212
268260 Dr.Mikey
pi_153783180
Volgend seizoen deze man als beker keeper

Of we doen gewoon zo als Barca daar weet ook niemand meer wie nou de eerste keeper is.
R.I.P DTS.
pi_153783220
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]

Of we doen gewoon zo als Barca daar weet ook niemand meer wie nou de eerste keeper is.
Het zou anders wel lekker zijn om een keer een prijs te winnen, dus laat maar lekker Vermeer op doel.
Doen ze maar of die beker de Champions lEague is ofso..
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:19:01 #214
268260 Dr.Mikey
pi_153783329
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Vasion het volgende:

[..]

Het zou anders wel lekker zijn om een keer een prijs te winnen, dus laat maar lekker Vermeer op doel.
Doen ze maar of die beker de Champions lEague is ofso..
quote:
De Feyenoord-defensie is misschien wel de beste van de Eredivisie, maar doelman Kenneth Vermeer zorgt indirect ervoor dat de Rotterdammers via de play-offs moeten proberen Europees voetbal af te dwingen.

Vermeer maakte op 1 september vorig jaar de overstap van Ajax naar Feyenoord. Het kwam hem op veel kritiek uit Amsterdam te staan, terwijl hij in Rotterdam lang niet door iedereen direct in de armen werd gesloten. Maar al snel was alle scepsis verdwenen. Vermeer werd bij Feyenoord gezien als een van de beste aankopen van de laatste jaren, maar statistisch gezien heeft de Amsterdammer een dramatisch seizoen achter de rug.

Slechts twee keepers hadden in de Eredivisie een lager reddingspercentage dan Vermeer, die op 61,9 procent van de doelpogingen een passend antwoord had. Alleen Gino Coutinho (Excelsior) en Dennis Telgenkamp (Heracles Almelo) deden het met respectievelijk 58,5 en 60,2 procent nog net iets slechter dan hun Feyenoord-collega.

Opvallend is dat de verdediging van Feyenoord juist uitstekende cijfers kan overleggen gezien het aantal doelpogingen dat de ploeg van trainer Fred Rutten - die na de laatste speelronde werd ontslagen - in de Eredivisie moest toestaan. In 34 duels kwamen de tegenstanders van de Rotterdammers in totaal tot slechts 99 inzetten tussen de palen. Schoten en kopballen die naast of over het doel gingen, zijn niet meegeteld, zodat de cijfers enigszins kunnen vertekenen.

PSV, dat met overmacht kampioen werd, kreeg na Feyenoord de minste scoringspogingen op doel tegen. Het verschil is echter enorm. Waar bij de Eindhovenaren 22 procent ook daadwerkelijk een treffer opleverde, is het bij Feyenoord in 39,4 procent van de gevallen raak. Geen enkele club kan slechtere cijfers overleggen over het afgelopen Eredivisie-seizoen. De vraag blijft of dat (alleen) Vermeer is aan te rekenen, of dat hij gewoon de pech had dat opponenten juist tegen hem zuiverder mikten dan tegen andere keepers.

Giovanni van Bronckhorst maakt het seizoen af als hoofdtrainer van Feyenoord. De 106-voudig international zou aanvankelijk pas komende zomer Rutten opvolgen, maar moet nu de play-offs tot een goed einde brengen. Waarschijnlijk doet hij dat gewoon met Vermeer in het doel, maar Feyenoord heeft ook nog de beschikking over Erwin Mulder, die dit seizoen in de eerste vier competitieduels drie tegendoelpunten kreeg. In de voorbereiding op de nieuwe jaargang sluit ook Warner Hahn aan. De doelman is dit seizoen verhuurd aan PEC Zwolle en maakt daar veel indruk. Hij kan ook veel betere cijfers overleggen dan Vermeer.
R.I.P DTS.
pi_153783566
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

[..]

Die statistieken zeggen op zich niet zoveel als je niet weet om wat voor doelpogingen het gaat.

Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat Feyenoord's tegendoelpunten bovengemiddeld vaak van dichtbij werden binnengeschoten (ik meen binnen het 5 meter gebied).

Dat een keeper dan minder tegenhoudt is logisch.

Ik zal uiteraard pogen die bron te achterhalen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:28:29 #216
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_153783666
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]

Dan mag Hahn keepen in de Champions League dus.

:')
pi_153783770
Tijd dat er weer gevoetbald gaat worden en de transfermarkt dicht gaat :z
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_153784970
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:32 schreef Bombvis het volgende:
Tijd dat er weer gevoetbald gaat worden en de transfermarkt dicht gaat :z
Nee.. eerst moeten we van Immers af
pi_153785053
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
pi_153785165
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee.. eerst moeten we van Immers af
en Mitchell Te Vrede, Wesley Verhoek, Elvis Manu, Tonny Vilhena, en Joris Mathijsen.

en we moeten Vejinovic nog vastleggen, en nog een aanvaller en nog een linksback.

Dat zal wel weer weken duren. Feyenoord kan nooit eens slagvaardig handelen. Al betaal je dan wel de hoofdprijs natuurlijk. :(
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:12:51 #221
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153787161
Als je die Kazim kan lozen in het Midden-Oosten, direct doen. Geld vangen, en wat leuks voor kopen ^O^
DaarAanDeMaas twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 20:33:01 VI.nl: Kazim-Richards aast op transfer naar Midden-Oosten http://t.co/Die5msUHP5 #feyenoord reageer retweet
Mkrabby twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 21:01:38 @zegmaarluc Klopt hoor reageer retweet
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_153787479
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef Divje het volgende:
Als je die Kazim kan lozen in het Midden-Oosten, direct doen. Geld vangen, en wat leuks voor kopen ^O^
DaarAanDeMaas twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 20:33:01 VI.nl: Kazim-Richards aast op transfer naar Midden-Oosten http://t.co/Die5msUHP5 #feyenoord reageer retweet
Mkrabby twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 21:01:38 @zegmaarluc Klopt hoor reageer retweet
Als dat toch eens waar mocht zijn. _O_

Als er concrete interesse is althans.
pi_153787536
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef Divje het volgende:
Bohhhh :o O+
pi_153787582
Gvd, is hier nu al wéér de van Geel discussie voorbij gekomen? En de Mulder-Vermeer discussie?

Komkommertijd hier zeker.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 22:49:56 #225
268260 Dr.Mikey
pi_153790301
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')