Topshowtwitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 09:56:58Kans aanwezig dat Joris Mathijsen er zondag weer bij is tijdens training. In eerste instantie om fit te blijven, maar wie weet.. #Feyenoord reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Heeft hij ook gedaan, vorig jaar zomer...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:11 schreef arjan1112 het volgende:
Matijssen zou toch stoppen met voetbal?
Even een jaartje uitvoetballen in hun woonplaats, en tekengeld pakken. Dat is tegenwoordig de nieuwe manier van die spelers. Toch snel verdiend, zo’n miljoentje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:52 schreef MPC60 het volgende:
Zouden die twee verwende jochies nou echt niet bij willen tekenen?
Je moet eens wat minder selectief leren lezen, pannenkoek.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overigens loop jij altijd op Van Geel te zeiken, dus van bewuste chargering lijkt me geen sprake in jouw geval.
Zou me van Boetius zwaar tegenvallen als hij niet bijtekent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:43 schreef Typisch het volgende:
Als ze niet bijtekenen én niet willen vertrekken deze zomer moet je ze hooguit als invallers gebruiken imo. Al zie ik een voorhoede met Boetius - Achahabr - Kuyt nog best wel zitten.
Bij voorkeur verlengen, anders verkopen. Evt kun je ze het 1e half jaar, afhankelijk van hun houding, misschien nog gebruiken, in de hoop dat ze nog bijtekenen. Tweede helft van het jaar sowieso niet eens meer opnemen in de selectie.quote:Kongolo, Vilhena en Boëtius willen belofte inlossen
Jean-Paul Boëtius, Terence Kongolo en Tonny Vilhena zijn gebrand op revanche dit seizoen. De drie talenten willen in De Kuip blijven om hun belofte en droom, een prijs pakken met Feyenoord, in te lossen. Dat vertelt Vilhena morgen in een interview met Voetbal International.
Boëtius en de middenvelder brachten het afgelopen seizoen veel tijd door op de reservebank, maar onder de nieuwe hoofdcoach Giovanni van Bronckhorst ruiken ze kansen. De vraag is echter of Feyenoord blij is met de wens van het duo. De kans is groot dat beiden, die nog één jaar vastliggen in De Kuip, volgend seizoen transfervrij zullen vertrekken.
Kongolo was weliswaar een vaste basisspeler, maar hij wil zich herstellen van een moeizaam seizoen. Het WK ging in zijn hoofd en voornamelijk benen zitten, waardoor de scherpte ontbrak. Vilhena vat morgen het jaar van het trio samen: ''Het ene jaar is het andere niet'', stelt hij.
Weer ontbreekt vrijwel iedere nuance.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je moet eens wat minder selectief leren lezen, pannenkoek.
Dat jij per definitie met een stijfje zit voor alles wat met Martin of HNS te maken heeft, wil niet zeggen dat iedereen die dat zwaar overdreven vindt maar zeikt.
Ik heb al talloze keren aangegeven dat Geel het niet slecht heeft gedaan. Daarentegen ook niet heel geweldig.
Eens. Daarnaast moeten ze eens ophouden over het pakken van prijzen. Dat heb ik al te vaak gehoord en bleken altijd betekenisloze woorden aangezien ze het zelf uiteindelijk steevast lieten afweten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bij voorkeur verlengen, anders verkopen. Evt kun je ze het 1e half jaar, afhankelijk van hun houding, misschien nog gebruiken, in de hoop dat ze nog bijtekenen. Tweede helft van het jaar sowieso niet eens meer opnemen in de selectie.
Man, heb je gezien wat voor teams Koeman tot zijn beschikking had? Zijn laatste jaar was het zelfs een kampioenelftal achteraf. Deze redenatie loopt ook nogal mank, als het goed gaat (zoals onder Koeman) twijfel je of je het aan Van Geel toe wil schrijven maar als het slechter gaat is het per definitie wel zijn fout?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Van Geel is gewoon een pannenkoek die het afgelopen jaar zijn twee 'aardige' jaren compleet verkloot heeft. En daardoor kan je je ook afvragen of die twee aardige jaren op zijn conto komen of op het conto van Koeman + een hele dosis mazzel.
quote:Punt is, het jaar waarin er voor het eerst in 3 jaar echt wat ging veranderen gaf Martin gewoon niet thuis door allerlei idiote beslissingen.
Dat laatste zeg ik niet. Ik vind dat je je wel mag afvragen waarom het zo goed ging onder Koeman. Of dat nou aan van Geel ligt of aan Koeman met wat geluk. Puur statistisch heeft van Geel 2/3 goeie jaren gehad, met Koeman.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Man, heb je gezien wat voor teams Koeman tot zijn beschikking had? Zijn laatste jaar was het zelfs een kampioenelftal achteraf. Deze redenatie loopt ook nogal mank, als het goed gaat (zoals onder Koeman) twijfel je of je het aan Van Geel toe wil schrijven maar als het slechter gaat is het per definitie wel zijn fout?
Immers verlengen was misstap (en hem niet verkopen). Te Vrede afgelopen winter niet verkopen was een miskleun, Schaken verlengen (en top salaris) en niet verkopen aan Turkije was miskleun, contracten die te laat of niet verlengt worden. Wat je zegt over Kazim, Karim halen was ook een fout achteraf, want zoveel heeft ie niet toegevoegd en het kost je een bijtekenend talent (waarschijnlijk). Achteraf kan je ook zoiets over Bilal zeggen. Trainer 3 keer niets en iedereen heeft dat van te voren ook aangegeven. Vervolgens het drama gedoe over het verlengen van diezelfde trainer.quote:[..]Het eerste jaar van Van Geel vergeten?
De enige echte grote miskleun is dat hij Kazim een contract heeft aangeboden.
Immers verlengen is een misstap, maar ondertussen is hij de onbetwiste 10 van twee trainers achter elkaar. Zeker Rutten was geen fan van hem bij zijn aantreden, toch heeft hij bijna alles gespeeld wat hij kon spelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste zeg ik niet. Ik vind dat je je wel mag afvragen waarom het zo goed ging onder Koeman. Of dat nou aan van Geel ligt of aan Koeman met wat geluk. Puur statistisch heeft van Geel 2/3 goeie jaren gehad, met Koeman.
[..]
Immers verlengen was misstap (en hem niet verkopen). Te Vrede afgelopen winter niet verkopen was een miskleun, Schaken verlengen (en top salaris) en niet verkopen aan Turkije was miskleun, contracten die te laat of niet verlengt worden. Wat je zegt over Kazim, Karim halen was ook een fout achteraf, want zoveel heeft ie niet toegevoegd en het kost je een bijtekenend talent (waarschijnlijk). Achteraf kan je ook zoiets over Bilal zeggen. Trainer 3 keer niets en iedereen heeft dat van te voren ook aangegeven. Vervolgens het drama gedoe over het verlengen van diezelfde trainer.
Nu nog beweren dat Geel het allemaal prima heeft gedaan met maar 1 fout is gewoon knettergek, sorry.
Ik vind het eigenlijk wel positief als Van Geel probeert spelers langer bij Feyenoord te houden, ook al voldoen ze niet 100 %. Is wel goed voor de herkenbaarheid van je team. En misschien overall zeker niet mindere resultaten denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste zeg ik niet. Ik vind dat je je wel mag afvragen waarom het zo goed ging onder Koeman. Of dat nou aan van Geel ligt of aan Koeman met wat geluk. Puur statistisch heeft van Geel 2/3 goeie jaren gehad, met Koeman.
[..]
Immers verlengen was misstap (en hem niet verkopen). Te Vrede afgelopen winter niet verkopen was een miskleun, Schaken verlengen (en top salaris) en niet verkopen aan Turkije was miskleun, contracten die te laat of niet verlengt worden. Wat je zegt over Kazim, Karim halen was ook een fout achteraf, want zoveel heeft ie niet toegevoegd en het kost je een bijtekenend talent (waarschijnlijk). Achteraf kan je ook zoiets over Bilal zeggen. Trainer 3 keer niets en iedereen heeft dat van te voren ook aangegeven. Vervolgens het drama gedoe over het verlengen van diezelfde trainer.
Nu nog beweren dat Geel het allemaal prima heeft gedaan met maar 1 fout is gewoon knettergek, sorry.
Het feit dat hij meester is in het schoonvegen van zijn eigen bordje, zelfs als dat betekend dat hij vuil moet spuien over anderen, werkt ook niet mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef Boma het volgende:
Van Geel heeft het redelijk gedaan, maar het blijft gewoon een enge vent.
Al stopt ie met bezoekjes aan de zonnebank, leert hij dat kut accent af en laat ie een baard staan om die grindtegelharses te verbergen, hij gaat nooit sympathiek gevonden worden door het merendeel van de supporters. En dan ben je gewoon sneller de lul als het ff niet lekker loopt.
Dat klopt wel (dikgedrukt) want ik kan mij ook geen betere bedenken. En je hebt ook gelijk dat een TD niet alles goed kan doen, maar (voor mij) is het afgelopen jaar zo dramatisch verlopen ten opzichte van van Geel, dat bij mij de balans naar het negatieve uit is geslagen en ik hem nouja, niet meer zo goed vindquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Immers verlengen is een misstap, maar ondertussen is hij de onbetwiste 10 van twee trainers achter elkaar. Zeker Rutten was geen fan van hem bij zijn aantreden, toch heeft hij bijna alles gespeeld wat hij kon spelen.
Te Vrede had je inderdaad kunnen verkopen, maar Achahbar had in de winter nog niets laten zien.
Schaken was op dat moment de enige fitte buitenspeler in de selectie. Het zou pas echt wanbeleid zijn om hem dan te laten gaan.
El Ahmadi is één van de beste middenvelders van de Eredivisie. Die moet je altijd halen.
Van Geel heeft natuurlijk fouten gemaakt. ik had het over echt grote miskleun niet dat hij verder totaal foutloos was. Mensen moeten eens begrijpen dat een TD niet alles goed kan doen. Hell, de TD van Barca (die dus alles winnen) wordt ook van van alles en nog wat beticht.
Na Brands kan ik mij geen betere TD bedenken in de Eredivisie.
Gelukkig maar dat hij zich daar niet druk over maakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef Boma het volgende:
Van Geel heeft het redelijk gedaan, maar het blijft gewoon een enge vent.
Al stopt ie met bezoekjes aan de zonnebank, leert hij dat kut accent af en laat ie een baard staan om die grindtegelharses te verbergen, hij gaat nooit sympathiek gevonden worden door het merendeel van de supporters. En dan ben je gewoon sneller de lul als het ff niet lekker loopt.
Je goed recht natuurlijk, maar mijn vraag is dan: wie anders dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klopt wel (dikgedrukt) want ik kan mij ook geen betere bedenken. En je hebt ook gelijk dat een TD niet alles goed kan doen, maar (voor mij) is het afgelopen jaar zo dramatisch verlopen ten opzichte van van Geel, dat bij mij de balans naar het negatieve uit is geslagen en ik hem nouja, niet meer zo goed vind.
Niet voor z'n transferquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij speelde er wel. Maar verder: Vertonghen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |