Hana-Bi?quote:Op zondag 21 juni 2015 19:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
He qunix, ik heb gister/vandaag lekker vuurwerk gezien
Fuck is that?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Kimitsu, kimitsu, sore wa kimitsu.
Vergelijk geen worst girls met mai shisutaa.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:44 schreef Kyubey het volgende:
Wo, na het zien van Hibike 11 is Dekomori-met-strik nog steeds worst girl.
Ahaquote:Op zondag 21 juni 2015 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/anime/2605/Sayonara_Zetsubou_Sensei
Nee, lesbische liefde.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:00 schreef robin007bond het volgende:
Denken jullie dat de rode draad in Madoka de kritiek op utilitarisme is? (in de vorm van Kyubey)
Vergeet het vervolg, kingdom of magic nietquote:Op maandag 22 juni 2015 13:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Kwam bij toeval Magi: The Labyrinth of Magic tegen. Best leuk gemaakt.
[ afbeelding ]
Thanks. Er schijnt ook nog een Sinbad spin-off te zijn?quote:Op maandag 22 juni 2015 16:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Vergeet het vervolg, kingdom of magic niet![]()
erg goede anime inderdaad.
Als wij een manier zouden vinden om enorme hoeveelheden energie te winnen uit de emoties van instabiele twaalfjarige meisjes dan zouden we dat doen zonder er ook maar een seconde over na te hoeven denken. We winnen tenslotte ook redelijk grote hoeveelhedenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:00 schreef robin007bond het volgende:
Denken jullie dat de rode draad in Madoka de kritiek op utilitarisme is? (in de vorm van Kyubey)
quote:
Dat gaat makkelijk als je beste vriendin zojuist alles is geworden waar ze altijd tegen vocht, als je sterft van de honger, je aan het sterven bent ten gevolge van een autoongeluk of als je walgelijke hetrocrush depri is omdat hij niet kan musiceren...quote:
Dat is de moraal de jij uit het verhaal trekt.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:00 schreef robin007bond het volgende:
Sommige anime hebben echt echt een kutmoraal eigenlijk.Vaak een beetje conservatief:
NHK: Hikkikomori's moet je verwaarlozen, want als je ze niet te eten geeft gaan ze wel werken
Neon Genesis Evangelion: Accepteer het leven gewoon zoals het is
Etc.
Hebben jullie nog meer voorbeelden?
Dat is waar, het is maar net hoe je het interpreteert.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is de moraal de jij uit het verhaal trekt.
Over NHK kan ik niet echt oordelen omdat ik hem nog net af heb gekeken, maar ik heb het gevoel dat je misschien de serie een beetje te kort doet. NGE is naar mijn mening meer een karakterstudie dan dat het verhaal een duidelijke moraal heeft.
Zeg maar gerust een geflipte moraal. Nog meer eergevoel dan een Klingon en meestal ook nog meer depri dan de meest depressieve Gothic. De meeste personages zijn 200% borderliner. Maar animes moet je niet kijken om het moraal. Zelfs niet die zo eco-friendly zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:00 schreef robin007bond het volgende:
Sommige anime hebben echt echt een kutmoraal eigenlijk.Vaak een beetje conservatief:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |