abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2015 @ 04:18:25 #201
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_153709707
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 03:43 schreef Romanus het volgende:
Hoezo denken mensen dat theon en sansa dood zijn? Genoeg filmpjes op internet waar mensen (voornamelijk Russen) van 8 hoog in de sneeuw springen en er zonder kleerscheuren vanaf komen.
Zag laatst zo'n filmpje van een Rus die van 100 meter ofzo in de sneeuw sprong. Top comment was ook 'Hi, Theon. Formerly known as Reek'
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_153710867

Moest lachen :@
mag het weten
pi_153711454
Wat een nutteloos verhaallijn over de Sandsnakes. Vond ze niet veel toevoegen dit seizoen
pi_153712119
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:33 schreef Michellee het volgende:
Wat een nutteloos verhaallijn over de Sandsnakes. Vond ze niet veel toevoegen dit seizoen
Het is uiteraard wel een opbouw naar het volgend seizoen waarin er misschien oorlog met hen gaat komen of zo.
Er waren te veel lopende zaken om veel aandacht aan hen te besteden, maar ik vond die verhaallijn tot nu toe ook verdomd weinig toevoegen. Okee het is duidelijk dat ze van vechten houden (maar er alles behalve goed in zijn! _O- Ik denk alleen niet dat dat het beeld is wat we van gekregen hadden moeten hebben.)
pi_153712139
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 09:54 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Moest lachen :@
Hehehe van die eerste had ik al eerder een plaatje gezien, maar deze is veel mooier gemaakt! :Y
pi_153712808
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:33 schreef Michellee het volgende:
Dit had ik niet erg gevonden als de Sandsnakes interessante karakters met inhoud zouden zijn. Dit is helaas niet bepaald het geval. :')
pi_153712992
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Het is uiteraard wel een opbouw naar het volgend seizoen waarin er misschien oorlog met hen gaat komen of zo.
Er waren te veel lopende zaken om veel aandacht aan hen te besteden, maar ik vond die verhaallijn tot nu toe ook verdomd weinig toevoegen. Okee het is duidelijk dat ze van vechten houden (maar er alles behalve goed in zijn! _O- Ik denk alleen niet dat dat het beeld is wat we van gekregen hadden moeten hebben.)
Je zou zeggen een oorlog inderdaad, anders zou het zinloos zijn geweest zoveel tijd aan die verhaallijn te besteden. Aan de andere kant zou die oorlog zo'n domme move zijn dat Jaime daar wellicht toch een stokje voor gaat steken.
pi_153713107
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je zou zeggen een oorlog inderdaad, anders zou het zinloos zijn geweest zoveel tijd aan die verhaallijn te besteden. Aan de andere kant zou die oorlog zo'n domme move zijn dat Jaime daar wellicht toch een stokje voor gaat steken.
Dan vraag ik me af hoe. :D
Tommen's zusje is op een laffe wijze vermoord. Jaime is officieel maar een oom, en Tommen wordt nu omringd door genoeg raadgevers.
Het jochie liet al wat ballen zien toen hij de oorlog aan The Faith wilde verklaren om zijn vrouw uit de gevangenis te krijgen. Ik denk niet dat hij zomaar te sussen valt als hij hoort dat de Sandsnakes zijn zus hebben vermoord.
En ze hebben nu ook meteen een goede gijzelaar.

Het enige wat Jaime zou kunnen doen om de gevolgen wat in te dammen, is omkeren, het vriendje van Myrcella direct terug te brengen (Sinds Jaime zijn hand kwijt is, is hij een stuk menselijker geworden en zal hij geen onschuldig bloed vergoten willen zien worden) en Doran Martell vertellen wat er gebeurd is.....als hij tenminste doorheeft dat die er niets mee te maken heeft. Hij kan ook denken dat het allemaal verdacht makkelijk is gegaan.

Doran zou de schuldige straffen en Jaime zou in King's landing kunnen zeggen dat Myrcella aan een ziekte overleden is of whatever. Niet echt een realistisch scenario, en daarmee zou het hele Dorne verhaal ook in 1 klap afgerond kunnen zijn.
Als hij oprecht tegen Cersei zegt dat Myrcella vergiftigd is en haar bijvoorbeeld probeert te sussen door te zeggen dat de dader bestraft is, zal zij daar geen genoegen mee nemen. (Maar wat kan ze doen? Hooguit FrankenMountain die kant op sturen.)
Tommen zou er denk ik wel genoegen mee nemen, ALS de dader bestraft is.
pi_153713231
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af hoe. :D
Tommen's zusje is op een laffe wijze vermoord. Jaime is officieel maar een oom, en Tommen wordt nu omringd door genoeg raadgevers.
Het jochie liet al wat ballen zien toen hij de oorlog aan The Faith wilde verklaren om zijn vrouw uit de gevangenis te krijgen. Ik denk niet dat hij zomaar te sussen valt als hij hoort dat de Sandsnakes zijn zus hebben vermoord.
En ze hebben nu ook meteen een goede gijzelaar.
Tommen? Daar verwacht ik echt helemaal niets van. Wat heeft hij nou uiteindelijk daadwerkelijk gedaan om zijn vrouw en zijn moeder uit de gevangenis te krijgen? Blijft een pussy als het erop aankomt, en Jaime gaat gewoon rulen in de praktijk. Hand of the king ofzo :7
  zondag 21 juni 2015 @ 12:08:10 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153713246
Maar Tommen moet ook nog dood gaan volgens de profetie, wie wordt dan koning eigelijk?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_153713280
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tommen? Daar verwacht ik echt helemaal niets van. Wat heeft hij nou uiteindelijk daadwerkelijk gedaan om zijn vrouw en zijn moeder uit de gevangenis te krijgen? Blijft een pussy als het erop aankomt, en Jaime gaat gewoon rulen in de praktijk. Hand of the king ofzo :7
Hij luisterde naar raad waarvan hij dacht dat het goed was, aangezien het van mama af kwam.
Moeders zal nu wel bij hem weggehouden worden, dus nu kan hij tenminste echt goed geadviseerd worden.

Of Jaime Hand of the king gaat worden, weet ik niet. :) Zou niet onterecht zijn qua zijn intenties. Maar volgens mij ambieert hij dat niet en hij heeft ook geen ervaring met regeren.
pi_153713332
quote:
3s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Re het volgende:
Maar Tommen moet ook nog dood gaan volgens de profetie, wie wordt dan koning eigelijk?
Een ver familielid van de Baratheon's kant zou de logische keuze zijn, hoewel ik deerder denk dat die uncle Kevan (of hoe die ook heet) zal proberen de touwtjes in handen te krijgen.
pi_153713503
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Hij luisterde naar raad waarvan hij dacht dat het goed was, aangezien het van mama af kwam.
Moeders zal nu wel bij hem weggehouden worden, dus nu kan hij tenminste echt goed geadviseerd worden.
Maar hij kan nu ook weer luisteren naar raad van wie dan ook. Dat het koninkrijk niet echt de middelen heeft om een oorlog met Dorne te voeren bijvoorbeeld.
quote:
Of Jaime Hand of the king gaat worden, weet ik niet. :) Zou niet onterecht zijn qua zijn intenties. Maar volgens mij ambieert hij dat niet en hij heeft ook geen ervaring met regeren.
Nee, maar hij heeft wel een flinke karakterontwikkeling doorgemaakt (als een van de weinigen in de serie eigenlijk).
pi_153713574
Dus er zijn serieus mensen die denken dat Sansa en Theon dood zijn :')

Game of thrones scenes zijn wel vaker awkward geschoten. Het lijkt me overduidelijk dat ze van de muur sprongen om te ontsnappen. Tuurlijk breekt de sneeuw hun val. Brann viel uit die toren, wat veel hoger was, en had het ook overleefd. En toen lag er geen sneeuw.
pi_153713671
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar hij kan nu ook weer luisteren naar raad van wie dan ook. Dat het koninkrijk niet echt de middelen heeft om een oorlog met Dorne te voeren bijvoorbeeld.

[..]

Nee, maar hij heeft wel een flinke karakterontwikkeling doorgemaakt (als een van de weinigen in de serie eigenlijk).
Good point @ dat ze de middelen niet hebben om een oorlog te voeren, en het is sowieso nog steeds flink onrustig in de seven kingdoms.
Maar opa heeft altijd gezegd dat als je aan 1 Lannister komt, kom je aan de familie. (Daarom dat hij ook ten oorlog wilde trekken om Tyrion te bevrijden, ook al was hij "the least of the Lannisters" of zo.)
En opa heeft voor zijn dood wel (kort) invloed op de jongen gehad.

Verder true @ Jaime's karakterontwikkeling! :Y
Van Jon wordt ook gezegd dat hij een karakterontwikkeling heeft gehad, maar ik vind dat wat minder overtuigend over komen. Het had vaak juist met de situaties te maken waarin hij zat en hij gedwongen keuzes moest maken waardoor het leek dat hij krachtiger werd of zo, maar ik zie eigenlijk weinig verschil. Hij deed altijd wel wat er gedaan moest worden, of hij het nou leuk vond of niet. (Behalve Ygritte onthoofden dan! :P )
pi_153713713
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:20 schreef KrentebolHooft het volgende:

Game of thrones scenes zijn wel vaker awkward geschoten. Het lijkt me overduidelijk dat ze van de muur sprongen om te ontsnappen. Tuurlijk breekt de sneeuw hun val. Brann viel uit die toren, wat veel hoger was, en had het ook overleefd. En toen lag er geen sneeuw.
Ze zullen vast hier en daar wat botten hebben gebroken, maar dat sommigen het zelfs als een zelfmoord zagen vind ik wel erg ver gaan. :) Hoewel ik me wel kan voorstellen dat ze bewust dat risico genomen hebben, omdat een snelle dood minder erg zou zijn dan wat Ramsay anders met hen gedaan zou hebben.
  zondag 21 juni 2015 @ 12:25:24 #217
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153713719
er zijn parachute springers die van veel hoger in de sneeuw vallen en het overleven, denk dat er tegen die muur wel een meter of 4 sneeuw ligt, dat lukt dus makkelijk. denk wel dat Theon een been breekt of zo, kan die ook nog wel hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_153713791
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze zullen vast hier en daar wat botten hebben gebroken, maar dat sommigen het zelfs als een zelfmoord zagen vind ik wel erg ver gaan. :) Hoewel ik me wel kan voorstellen dat ze bewust dat risico genomen hebben, omdat een snelle dood minder erg zou zijn dan wat Ramsay anders met hen gedaan zou hebben.
Ze waren niet bepaald levensmoe.

één scene daarvoor had sasna nog een kaarsje aangestoken zodat Brienne haar kan komen redden. Ze wou gewoon ontsnappen.

De scene is gewoon awkward gefilmd. Zijn wel meerdere voorbeelden van. B.v. toen Stannis King's landing aanviel. Zat hij midden op de muur guards te killen, vervolgens wordt zijn leger uitgemoord. De volgende aflevering zit ie plots op dragonstone, was ie blijkbaar ontsnapt en al helemaal terug gereisd :')
pi_153713801
quote:
3s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef Re het volgende:
er zijn parachute springers die van veel hoger in de sneeuw vallen en het overleven, denk dat er tegen die muur wel een meter of 4 sneeuw ligt, dat lukt dus makkelijk. denk wel dat Theon een been breekt of zo, kan die ook nog wel hebben
Hij zal wel botontkalking en andere aandoeningen hebben opgelopen tijdens zijn lange opsluiting, gebrekkige hygiëne en slechte voeding, dus hij zal wel meer breuken en inwendige bloedingen oplopen dan Sansa! :P
pi_153713836
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Ze waren niet bepaald levensmoe.

één scene daarvoor had sasna nog een kaarsje aangestoken zodat Brienne haar kan komen redden. Ze wou gewoon ontsnappen.

De scene is gewoon awkward gefilmd. Zijn wel meerdere voorbeelden van. B.v. toen Stannis King's landing aanviel. Zat hij midden op de muur guards te killen, vervolgens wordt zijn leger uitgemoord. De volgende aflevering zit ie plots op dragonstone, was ie blijkbaar ontsnapt en al helemaal terug gereisd :')
Helemaal mee eens! :Y Dit seizoen zijn er sowieso veel dingen awkward gefilmd.
[insert watergardens gifje] _O-

Maar veel keuzes e.d. komen heel raar over door dingen te snel af te raffelen, of de focus te leggen op relatief onbelangrijkere dingen terwijl je in diezelfde tijd juist dingen had kunnen laten zien die het allemaal wat beter hadden verduidelijkt.
pi_153713850
quote:
3s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef Re het volgende:
Om vervolgens bruut geslacht te worden door de achtervolgende Ramsey... En natuurlijk Brienne to the rescue voor Sansa.

Ik had niet verwacht dat het zo zou lopen in Winterfell. Te veel vertrouwen in de goede bedoelingen van Littlefinger voor Sansa / zijn beoordelingsvermogen.
  zondag 21 juni 2015 @ 12:29:33 #222
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153713855
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:20 schreef KrentebolHooft het volgende:

Die leven uiteraard nog. En gaan zeer ws met Brienne en Pod op avontuur.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_153713920
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Om vervolgens bruut geslacht te worden door de achtervolgende Ramsey... En natuurlijk Brienne to the rescue voor Sansa.

Ik had niet verwacht dat het zo zou lopen in Winterfell. Te veel vertrouwen in de goede bedoelingen van Littlefinger voor Sansa / zijn beoordelingsvermogen.
Ik vind Brienne echt een absoluut oninteressant persoon, maar het zou wel badass zijn als zij tegen Ramsay zou moeten knokken om Reek te verdedigen! :D Ehhhh Sansa bedoel ik natuurlijk! :P
pi_153713977
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Verder true @ Jaime's karakterontwikkeling! :Y
Van Jon wordt ook gezegd dat hij een karakterontwikkeling heeft gehad, maar ik vind dat wat minder overtuigend over komen. Het had vaak juist met de situaties te maken waarin hij zat en hij gedwongen keuzes moest maken waardoor het leek dat hij krachtiger werd of zo, maar ik zie eigenlijk weinig verschil. Hij deed altijd wel wat er gedaan moest worden, of hij het nou leuk vond of niet. (Behalve Ygritte onthoofden dan! :P )
Nee ik zie dat ook niet echt. Hij is altijd nobel en misschien enigszins naïef karakter geweest. Oké, hij wordt een leider, maar die capaciteiten had hij altijd al wel
  zondag 21 juni 2015 @ 12:34:49 #225
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153713995
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee ik zie dat ook niet echt. Hij is altijd nobel en misschien enigszins naïef karakter geweest. Oké, hij wordt een leider, maar die capaciteiten had hij altijd al wel
Nou ja, die capaciteiten heeft hij niet bepaald als ze hem na een maandje leider zijn afmaken omdat het zo'n slechte leider is
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')