abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153702846
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hoeft geen gevaar op te leveren gezien het bereik van deze..

[ afbeelding ]

... alleen wat doet boven de wall, beneden de wall niet. Waarom? It's a kind of magic van the Children of the Forest :+
Bron? Kan dat nergens vinden (al moet ik voorzichtig zoeken om geen boekspoilers te lezen) en lijkt me nogal belangrijk voor het verdere verhaal.
pi_153702901
Meh, als het bereik zo ver was, waren er al veel meer lijken ten zuiden van the wall herrezen.
Daarbij leek die white walker ook actief iets te doen om ze te resurrecten. Hij kan nooit weten dat daar al die lijken liggen.
Ik denk ook niet echt dat Jaimie zo ineens met een wight-versie van Myrcella op die boot zit opgescheept. ;)
pi_153702926
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
Meh, als het bereik zo ver was, waren er al veel meer lijken ten zuiden van the wall herrezen.
Daarbij leek die white walker ook actief iets te doen om ze te resurrecten. Hij kan nooit weten dat daar al die lijken liggen.
Ik denk ook niet echt dat Jaimie zo ineens met een wight-versie van Myrcella op die boot zit opgescheept. ;)
Zo bedoelde ik het ook helemaal niet. :') Natuurlijk kan de Night's King niet elk lijk ter wereld uit de grond laten springen. Maar dat verandert niets aan het feit dat er nauwelijks weerstand is tussen de Wall en Winterfell, en dat er dus een potentieel leger ligt te wachten op dit laatste plek.
pi_153702974
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het ook helemaal niet. :') Natuurlijk kan de Night's King niet elk lijk ter wereld uit de grond laten springen. Maar dat verandert niets aan het feit dat er nauwelijks weerstand is tussen de Wall en Winterfell, en dat er dus een potentieel leger ligt te wachten op dit laatste plek.
Ah ja nee dat is waar, maar King's Landing gaat niet voor niets vallen he! :P

(Althans volgens Daenerys d'r visioen in die hall of the undying toen die d'r draakjes ontvoerd hadden.)
pi_153702979
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bron? Kan dat nergens vinden (al moet ik voorzichtig zoeken om geen boekspoilers te lezen) en lijkt me nogal belangrijk voor het verdere verhaal.
Bron? Lore vids op youtube over de Children of the Forest. En toen Bran door die ene Child of the Forest naar binnen werd geleid naar de Three Eyed Raven. Terwijl die Child of the Forest met vuurballen die skelletons van zich afhield. (maar Jojen Reed toch te grazen werd genomen) Er werd toen iig kort iets over gezegd hoe het kan dat ww nog niet ten zuiden van de muur gespot waren. Komt omdat die wall versterkt is door tig magie die alleen de Children of the Forest kennen en gebruikt hebben.
mag het weten
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 juni 2015 @ 22:16:05 #156
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_153703000
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar hoe lang na de dood kan een lijk nog tot leven worden geroepen?
pi_153703022
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:16 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Ik denk vrij lang, aangezien het wrights geen zak lijkt te boeien hoe verrot en vergaan ze zijn en hoe veel ledematen ze nog over hebben.
pi_153703059
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:16 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Goeie vraag. Ik vraag me ook af of die wights die bij de three eyed raven lagen skeletten waren omdat ze daar al duizenden jaren lagen te wachten, of dat het lijken waren die daar duizenden jaren lagen, die op dat moment herrezen werden door die night's king.

Ik denk wel dat eerste, maar wie weet....
Zou hij oude skeletten ook kunnen doen herrijzen?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 juni 2015 @ 22:19:04 #159
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_153703091
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik denk vrij lang, aangezien het wrights geen zak lijkt te boeien hoe verrot en vergaan ze zijn en hoe veel ledematen ze nog over hebben.
Maar dat zou betekenen dat de Night's King maar even naar een kerkhof o.i.d. hoeft te gaan en een nieuw leger heeft.
pi_153703099
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja of misschien moet hun ziel nog wel een verbinding met het lichaam hebben, ongeacht in wat voor staat dat lichaam is.
Misschien als ze te lang liggen, dat het toch weer niet mogelijk is omdat de ziel dan weg is.
pi_153703114
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:19 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Maar dat zou betekenen dat de Night's King maar even naar een kerkhof o.i.d. hoeft te gaan en een nieuw leger heeft.
Potentieel wel. Daarom verbranden ze ook hun doden in het Noorden natuurlijk.
pi_153703135
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:19 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Precies, want je hebt wights en skelletons zoals we zagen bij de Three Eyed Raven toen Jojen, Meera en Bran werden aangevallen. Maar die Child of the Forest hielp hen door met vuurballen te kaatsen :D
mag het weten
pi_153703151
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Precies, want je hebt wights en skelletons zoals we zagen bij de Three Eyed Raven toen Jojen, Meera en Bran werden aangevallen. Maar die Child of the Forest hen hielp door met vuurballen te kaatsen :D
Ja vandaar ook mijn vraag over die skeletten daar. :)
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:59:39 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153704208
Ik vraag me wel echt af hoe die Wall ooit kapot moet gaan dan, als het door magie van the Children bijeen wordt gehouden. Want nu is er nog geen echt gevaar zolang die Wall staat.
Oh.
pi_153704321
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me wel echt af hoe die Wall ooit kapot moet gaan dan, als het door magie van the Children bijeen wordt gehouden. Want nu is er nog geen echt gevaar zolang die Wall staat.
Ik denk dat die white walkers gewoon alle wights op een grote bult laten springen, zodat ze steeds verder op elkaar klauteren, zodat de bovensten uiteindelijk de bovenkant bereiken.
Net zo hersenloos als toen ze allemaal naar beneden sprongen. De individuele wight boeit niet en ze gaan toch bijna niet kapot. Ze zullen echt gebruik gaan maken van hun semi-onsterfelijkheid! :Y

Die white walkers worden door de rest naar boven getild als iedereen op the wall eenmaal dood is.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 23:10:35 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153704514
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik denk dat die white walkers gewoon alle wights op een grote bult laten springen, zodat ze steeds verder op elkaar klauteren, zodat de bovensten uiteindelijk de bovenkant bereiken.
Net zo hersenloos als toen ze allemaal naar beneden sprongen. De individuele wight boeit niet en ze gaan toch bijna niet kapot. Ze zullen echt gebruik gaan maken van hun semi-onsterfelijkheid! :Y

Die white walkers worden door de rest naar boven getild als iedereen op the wall eenmaal dood is.
Dat zou wel een behoorlijk spectaculaire scène opleveren :+

Maar misschien hebben die Walkers in dat verre noorden nog wat andere speeltjes om the Wall te kunnen breken.
Oh.
pi_153704614
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zou wel een behoorlijk spectaculaire scène opleveren :+

Maar misschien hebben die Walkers in dat verre noorden nog wat andere speeltjes om the Wall te kunnen breken.
Zou vet zijn als ze mammoeten en giants zouden doden en laten herrijzen! _O_ Ik weet 100% zeker dat dat ook echt wel zal gebeuren! :D
pi_153704663
quote:

[..]

Zou wel een rip-off zijn van World War Z :P
pi_153704674
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Zou vet zijn als ze mammoeten en giants zouden doden en laten herrijzen! _O_ Ik weet 100% zeker dat dat ook echt wel zal gebeuren! :D
Ik zat al te wachten tot Wun-Wun die wights niet van zich af wist te slaan en als undead zou herrijzen. Op het moment dat hij het water in liep zeg maar. Maar wights en ww met name houden niet van water. Lijkt me wel geinig though. Als die wildlings met mammoeten en reuzen kunnen aankomen, ach dan kunnen die WW's met undead varianten verschijnen :Y
mag het weten
  zaterdag 20 juni 2015 @ 23:19:24 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153704728
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef ToT het volgende:

[..]

En ijsspinnen oid

Of nog grotere raardere ijsdieren. IJsdraken oid
Oh.
pi_153704741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En ijsspinnen oid

Of nog grotere raardere ijsdieren. IJsdraken oid

Yeti's man
mag het weten
pi_153704823
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:16 schreef DutchSL het volgende:

[..]

[ [url=http://cdn2-www.craveonline.com/asset(...)-wall.jpg]afbeelding[/url] ]
Ahhhhhh ik was al echt zo zeker dat ik het al in GOT gezien had, maar ik kon het nergens terug zien toen ik de serie weer bekeek; ik heb World War Z een keer bekeken tussen wat afleveringen van seizoen 3 van GOT door. Vandaar de mix-up! :D
pi_153704844
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:17 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik zat al te wachten tot Wun-Wun die wights niet van zich af wist te slaan en als undead zou herrijzen. Op het moment dat hij het water in liep zeg maar. Maar wights en ww met name houden niet van water. Lijkt me wel geinig though. Als die wildlings met mammoeten en reuzen kunnen aankomen, ach dan kunnen die WW's met undead varianten verschijnen :Y
Nee ik dacht niet dat Wun Wun getransformeerd zou worden op dat moment, maar ik moet wel toegeven dat het toch wel spannend was! _O-
  zaterdag 20 juni 2015 @ 23:43:04 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153705419
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Yeti's man
Een Yeti die net zo groot is als the Wall _O_
Oh.
pi_153705512
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:16 schreef DutchSL het volgende:

[..]

[ [url=http://cdn2-www.craveonline.com/asset(...)-wall.jpg]afbeelding[/url] ]
En praktisch elke andere zombiefilm.
pi_153705564
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet niet precies wat Walkers kunnen, maar in Hardhome zag je dat ze van enorme hoogtes kunnen landen zonder hun knieën te buigen. Dat wil dus zeggen dat ze absurd sterk zijn. Misschien klimmen/springen? :P Als er eenmaal een Walker boven is, is met de Night's Watch wel ongeveer afgerekend.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:08:34 #177
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_153706093
Kou/frost kan het staal in die deuren ook wel flink zwakker maken. En die wapens van ze lijken normale zwaarden makkelijk stuk te slaan. Lijkt me dat ze wel gewoon door die tunnel moeten kunnen toch?
  zondag 21 juni 2015 @ 00:16:28 #178
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153706302
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:08 schreef Timwonnacott het volgende:
Kou/frost kan het staal in die deuren ook wel flink zwakker maken. En die wapens van ze lijken normale zwaarden makkelijk stuk te slaan. Lijkt me dat ze wel gewoon door die tunnel moeten kunnen toch?
Ik denk niet dat ze alleen door die tunnel gaan wandelen, het zal wel iets groters worden dat die Wall echt stuk gaat.
Oh.
pi_153706333
Gewoon de zee bevriezen en over het ijs lopen.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:42:10 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153707145
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik denk dat Stannis nog wel leeft.
verklaar je nader
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 21 juni 2015 @ 01:06:45 #182
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153707580
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

verklaar je nader
Omdat hij niet dood gezien is.

Wat ik wel een slechte keuze vind om hem niet dood te zien gaan, vind dat dat zeker hoort bij zo'n personage.
Oh.
pi_153707668
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

dat is niet echt een argument waarom hij zou leven
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_153707761
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

Wat ik wel een slechte keuze vind om hem niet dood te zien gaan, vind dat dat zeker hoort bij zo'n personage.
Ik vermoed dat dat allemaal gedaan is voor de speculaties tussen de twee seizoenen in. Want wie zouden er allemaal morsdood kunnen zijn? Stannis, Jon, Myrcella, Sansa, Theon, Myranda, Meryn Trant?

Myranda en Meryn Trant lijken me wel echt heel erg dood. Stannis' dood hebben we niet gezien. Jon vermoeden we gaat herrezen worden door Melisandre. Sansa en Theon zullen toch niet te pletter zijn gesprongen. Myrcella zou heel eventueel nog gered kunnen worden als er een antidote aan boord is. Maar we kunnen er wèl over speculeren :7 Als we in aflevering 1 komend seizoen een begrafenis van Stannis zien dan weten we het zeker :D (alhoewel, wie is er over hem te begraven. Dat zal dan Brienne zelf moeten doen).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153707854
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dat allemaal gedaan is voor de speculaties tussen de twee seizoenen in. Want wie zouden er allemaal morsdood kunnen zijn? Stannis, Jon, Myrcella, Sansa, Theon, Myranda, Meryn Trant?

Myranda en Meryn Trant lijken me wel echt heel erg dood. Stannis' dood hebben we niet gezien. Jon vermoeden we gaat herrezen worden door Melisandre. Sansa en Theon zullen toch niet te pletter zijn gesprongen. Myrcella zou heel eventueel nog gered kunnen worden als er een antidote aan boord is. Maar we kunnen er wèl over speculeren :7 Als we in aflevering 1 komend seizoen een begrafenis van Stannis zien dan weten we het zeker :D (alhoewel, wie is er over hem te begraven. Dat zal dan Brienne zelf moeten doen).
Trant, Myrcella en Myranda zijn echt knetterdood. We hebben ze zien sterven. Jon is ook dood*. Stannis heb ik mijn mening al over geuit: ik vind dat zijn karakter wel degelijk on screen is overleden, ondanks dat hij geen letterlijke sterfscène had .

Sansa en Theon zijn inderdaad twijfelgevallen. Aan de ene kant lijkt het verschrikkelijk slecht en onrealistisch dat ze in een hoopje zachte sneeuw ploffen en vrolijk wegrennen. Aan de andere kant zou het me ook verbazen als seizoen 6 opent met pijn en geschreeuw en botten die uit vermangelde benen steken omdat ze beide te pletter zijn gestort.

* in elk geval voor nu.
  zondag 21 juni 2015 @ 01:37:28 #186
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153708139
Stannis is wel uitgespeeld, dus ik ga er maar vanuit dat ie dood is. Toch vind ik het n rare keuze om zijn dood niet duidelijk in beeld te brengen. Tot dusver is dat bij alle andere hoofdrolspelers wel gebeurd. Als ze dat louter gedaan hebben met het idee om de kijker al die tijd in het ongewisse te houden, is het gewoon een klotestreek.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_153708152
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:37 schreef DO2 het volgende:
Stannis is wel uitgespeeld, dus ik ga er maar vanuit dat ie dood is. Toch vind ik het n rare keuze om zijn dood niet duidelijk in beeld te brengen. Tot dusver is dat bij alle andere hoofdrolspelers wel gebeurd. Als ze dat louter gedaan hebben met het idee om de kijker al die tijd in het ongewisse te houden, is het gewoon een klotestreek.
Gewoon nog een cliffhanger :Y

Ik ga er overigens ook vanuit dat Stannis toch echt dood is. Er is ook niet veel meer om voor te leven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153708205
quote:
Ik denk niet dat het is gedaan om kijkers te verwarren. Hoewel ik dus een theorie las dat toen Stannis zei "Go on, do your duty", Brienne zich misschien realiseert dat de enige duty die ze nog heeft Sansa beschermen is. En dat kan misschien beter mét Stannis dan zonder. Stannis doden om Renley te wreken was geen duty maar een persoonlijke vendetta.
pi_153708233
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:42 schreef Tchock het volgende:

Ik denk niet dat het is gedaan om kijkers te verwarren. Hoewel ik dus een theorie las dat toen Stannis zei "Go on, do your duty", Brienne zich misschien realiseert dat de enige duty die ze nog heeft Sansa beschermen is. En dat kan misschien beter mét Stannis dan zonder. Stannis doden om Renley te wreken was geen duty maar een persoonlijke vendetta.
Hey, dat zei mijn vriend ook al :D Dat ze ineens realiseert dat het makkelijker is Sansa te bevrijden door Stannis te laten leven.
pi_153708265
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey, dat zei mijn vriend ook al :D Dat ze ineens realiseert dat het makkelijker is Sansa te bevrijden door Stannis te laten leven.
Ik heb het niet zelf verzonnen. Je vriend waarschijnlijk ook niet.

Ik vind het persoonlijk wat vergezocht. Stannis is gewoon dood, en na die zich over meerdere afleveringen strekkende afgang die hij maakte hoefde er geen ranzig gore-shot in.
pi_153708292
quote:
the hound?

ik twijfel er niet aan dat ie dood is
-Rabia Al-Basri
  zondag 21 juni 2015 @ 01:47:38 #192
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153708296
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, dat is nog een mogelijkheid. Maar dan is het ook uitstel van executie. Ik zie m geen rol van betekenis meer spelen, iig.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_153708317
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:47 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ja, dat is nog een mogelijkheid. Maar dan is het ook uitstel van executie. Ik zie m geen rol van betekenis meer spelen, iig.
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:46 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het persoonlijk wat vergezocht. Stannis is gewoon dood, en na die zich over meerdere afleveringen strekkende afgang die hij maakte hoefde er geen ranzig gore-shot in.
pi_153708392
quote:

[..]

Maar vallen die wights dan niet spontaan (weer) dood neer als ze over de muur klimmen. Door de magie van die Children of the Forest is de kracht van die White Walkers maar tot the wall bereikbaar.
ROBODEMONS..................|:(
pi_153708450
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:53 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar vallen die wights dan niet spontaan (weer) dood neer als ze over de muur klimmen.
Aangezien we wights hebben gezien die Jon in Castle Black aanvielen, blijkbaar niet.
  zondag 21 juni 2015 @ 02:34:15 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153708941
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij Sansa en Theon heb ik nooit gedacht dat ze doodgaan. Al was het een flinke sprong, maar die zullen wel gewoon in een dik pak sneeuw zijn gekomen en vrolijk door huppelen. Al zal het wel opvallen als ze door de sneeuw rennen, want dat zal een paar wachters op die torens wel opvallen lijkt me. En dan zullen ze snel weer gepakt worden
Oh.
pi_153709034
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bij Sansa en Theon heb ik nooit gedacht dat ze doodgaan. Al was het een flinke sprong, maar die zullen wel gewoon in een dik pak sneeuw zijn gekomen en vrolijk door huppelen. Al zal het wel opvallen als ze door de sneeuw rennen, want dat zal een paar wachters op die torens wel opvallen lijkt me. En dan zullen ze snel weer gepakt worden
De Boltons zijn gelukkig niet zo machtig. Ja, ze hebben een leger, maar weinig bondgenoten of vazallen of zo. Het is niet zoals de Lannisters dat ze je aan de andere kant van de wereld kunnen komen halen.
  zondag 21 juni 2015 @ 02:43:10 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153709062
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

De Boltons zijn gelukkig niet zo machtig. Ja, ze hebben een leger, maar weinig bondgenoten of vazallen of zo. Het is niet zoals de Lannisters dat ze je aan de andere kant van de wereld kunnen komen halen.
Ja maar als je met twee mensen door de sneeuw rent in die omgeving is het niet zo lastig om ze te zoeken natuurlijk. Of zij gaan ook in de graftombes onder Winterfell schuilen :D
Oh.
pi_153709083
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar als je met twee mensen door de sneeuw rent in die omgeving is het niet zo lastig om ze te zoeken natuurlijk. Of zij gaan ook in de graftombes onder Winterfell schuilen :D
Als Stannis omringd door een leger te paard nog naar dat bos kan vluchten kunnen die twee dat toch ook wel? :+
pi_153709596
Hoezo denken mensen dat theon en sansa dood zijn? Genoeg filmpjes op internet waar mensen (voornamelijk Russen) van 8 hoog in de sneeuw springen en er zonder kleerscheuren vanaf komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')