Ben nog niet helemaal klaar, de studeerkamer auditeert nog steeds voor huisinpuin.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je hier ook even komen opruimen?
Dan kan je iets van bol.com kopen en dan krijgt FOK! er ook geld voor! Een fantastische service! Gebruik het nu!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil niet klikken wat is een bol.fok?
Dan is het er pas dinsdag, heb ik niks aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan, of je gaat naar http://bol.fok.nl/ en koopt er een voor 5-10 euro.
Volgende week mag ook gewoonquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal klaar, de studeerkamer auditeert nog steeds voor huisinpuin.
Oh dat kan ook met goede doelen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan kan je iets van bol.com kopen en dan krijgt FOK! er ook geld voor! Een fantastische service! Gebruik het nu!
Weet je dat je een koptelefoon ook kan gebruiken als microfoonquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk wat? De buurman neersteken en zijn microfoon jatten?
Pfff eerder half juli. Maar als dat eenmaal opgeruimd is, ga ik wel een beeldscherm voor mijn laptop kopen.quote:
Ja dat weet ik, vroeger ook wel eens gedaan. Maar als ik dat doe kan ik alleen praten en niks horenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet je dat je een koptelefoon ook kan gebruiken als microfoon
#DJweetje
Dan koop je een microfoon om door te luisterenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, vroeger ook wel eens gedaan. Maar als ik dat doe kan ik alleen praten en niks horen
Klinkt goed. Verdelen we het onder de armen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij kunnen bol.gutterfm.nl wel nemen.
Ik heb inderdaad wel deodorant nodig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Verdelen we het onder de armen.
Ik vind dat wel iets voor mij.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan koop je een microfoon om door te luisteren
Oh wacht...
You're backquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, honden zijn veel leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel deodorant nodig.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan koop je een microfoon om door te luisteren
Oh wacht...
Ja ik ook!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel deodorant nodig.
een beetje welquote:
Jazeker! Ik moest vannacht nog dromen van je prachtige schilderachtige tekeningen.quote:
Waar was je gisteren ineens?quote:
Ik had van de week zelfs een gifje van die Alison Camembert geplaatstquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jazeker! Ik moest vannacht nog dromen van je prachtige schilderachtige tekeningen.
Maak de volgende keer een printscreen en post het in dit CRE / Isketch kunsten topic.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jazeker! Ik moest vannacht nog dromen van je prachtige schilderachtige tekeningen.
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maak de volgende keer een printscreen en post het in dit CRE / Isketch kunsten topic.
Van zijn droomquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maak de volgende keer een printscreen en post het in dit CRE / Isketch kunsten topic.
Het was me iets te drukquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, waarom ging je gister ineens weg, ben je mad?
Daar was ik ook al hard voor aan het zorgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moeten we afspreken dat Fokker en Fylax niet meer tegelijkertijd in hetzelfde Skype kanaal mogen zijn.
Dat zou idd wel schelen, maar is wel minder gezelligquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moeten we afspreken dat Fokker en Fylax niet meer tegelijkertijd in hetzelfde Skype kanaal mogen zijn.
Ik was vanochtend echt compleet brak.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar was ik ook al hard voor aan het zorgen.
Die Henrivo kan trouwens ook aardig doorlullen.
Ik vind het altijd wel leuk met jouquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
Blij dat ik gewoon film heb gekeken.
Ik ben de rust zelve.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:03 schreef moemoe het volgende:
Nah, het was meer de combinatie van Fylax en Henrivo. Die 2 hebben een goede chemie samen, maar pffff... Ff te veel van het goede.
Vogeltje doet om 6u reveille dus tja.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja jij was hier ook al weer om 8.30 ofzo, terwijl we pas om 4:00 stopte
Ik neem het morgen wel op, klinkt wel heel schattig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon het hok en het raam open laten staan.
Beat er onder, en je hebt een leuke remix.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem het morgen wel op, klinkt wel heel schattig.
Is meneer Tosti.quote:
Misschien de instellingen even nakijken.quote:
Mijn kattenoortjes geven altijd licht als het in een topic over mij gaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien de instellingen even nakijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |