Daarom heb ik de gordijnen open en loop ik altijd zonder broek.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet kunnen al die kaaskoppen waar je naar binnen kunt kijken is ook niets.
jippie!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom heb ik de gordijnen open en loop ik altijd zonder broek.
Nee, hij is al bijna 3 weken spoorloosquote:
Die met die piercings ziet er wel een beetje nep uit..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:22 schreef YokiKater het volgende:
WHAT THE FUCK
https://www.facebook.com/(...)osts/988941234484896
![]()
Yep. Was meer een werkvakantie trouwens. Maar wel met heerlijk weer.quote:
Nice. Misschien maar een keer naar toe.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yep. Was meer een werkvakantie trouwens. Maar wel met heerlijk weer.
[ link | afbeelding ]Tangier, Morocco by Z Elly, on Flickr
[ link | afbeelding ]20150508_115653 by Z Elly, on Flickr
Had je maar moeten opletten op school.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik moest aan dit topic denken
[ afbeelding ]
Om het goed te maken heb ik maar weer een stukje getikt over de 'kwestie' Turkije ook boos op Belgiëquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je maar moeten opletten op school.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:07 schreef YokiKater het volgende:
Fuck, mooi fikkie hier bij de sluizen en ik kan er niet heen. Ze zetten zelfs een Cobra Coldcutter in.
Ik vind dat wel interessant weetje, is een speciaal blussysteem wat ik zelf nog nooit in het echt heb gezien.quote:
Toch nog ff mooi een plaatje.twitter:112ijmond twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 16:25:40Middelbrand Noordersluis IJmuiden: Cobra Cutter ingezet bij de bluswerkzaamheden. @DePolitieheli hangt erboven. http://t.co/j0u8zSGFdO reageer retweet
Misschien ligt het aan mij maar het ziet er niet zo indrukwekkend uit?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:27 schreef YokiKater het volgende:
Toch nog ff mooi een plaatje.twitter:112ijmond twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 16:25:40Middelbrand Noordersluis IJmuiden: Cobra Cutter ingezet bij de bluswerkzaamheden. @DePolitieheli hangt erboven. http://t.co/j0u8zSGFdO reageer retweet
Qua brand bedoel je? Dit is gewoon een foto van dat Cobra systeem heh. Brandje zelf was wel lekker pittig, geen superbrand maar toch wel een fijne.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij maar het ziet er niet zo indrukwekkend uit?
Ja bedoelde dat Cobra systeem. Wat is er zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Qua brand bedoel je? Dit is gewoon een foto van dat Cobra systeem heh. Brandje zelf was wel lekker pittig, geen superbrand maar toch wel een fijne.
[ afbeelding ]
Verder niet zoveel bijzonders, pand stond al leeg en moet plaatsruimen voor uitbreiding van het sluizencomplex.
Dat kan bijvoorbeeld in 1 tot 2 minuten tijd de temperatuur in een ruimte van 600 graden Celsius terugbrengen naar 100 graden Celsius. En is zwaar hogedruk, spuit eventueel 'overal' doorheen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja bedoelde dat Cobra systeem. Wat is er zo bijzonder aan?
Hij brengt de temperatuur terug alleen door het water wat er uit komt?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan bijvoorbeeld in 1 tot 2 minuten tijd de temperatuur in een ruimte van 600 graden Celsius terugbrengen naar 100 graden Celsius. En is zwaar hogedruk, spuit eventueel 'overal' doorheen.
Ja en de verneveling of zo, het is iig zeer effectief. En hij kan ingezet worden om ergens dwars doorheen te spuiten, zoek maar op Cobra cold cut system.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij brengt de temperatuur terug alleen door het water wat er uit komt?
Maar dat ze hem hebben is nog zeldzaam dus?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja en de verneveling of zo, het is iig zeer effectief. En hij kan ingezet worden om ergens dwars doorheen te spuiten, zoek maar op Cobra cold cut system.
Niet elk brandweerkorps heeft dat systeem inderdaad. Deze moest uit Halfweg/Zwanenburg komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dat ze hem hebben is nog zeldzaam dus?
Ik moest een keer op school in zo'n oefencontainer een brand blussen. Ik in dat veelte grote pak die container in. Dood eng was hetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet elk brandweerkorps heeft dat systeem inderdaad. Deze moest uit Halfweg/Zwanenburg komen.
Das toch kicken joh, ik ben wel eens een hele oefentoren doorgelopen, met laaghangende balken en gaten in de vloer. Ook wel eens met de ladderwagen op 30 meter hoogte in dat bakje gestaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik moest een keer op school in zo'n oefencontainer een brand blussen. Ik in dat veelte grote pak die container in. Dood eng was het
Ook met vuur er bij?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Das toch kicken joh, ik ben wel eens een hele oefentoren doorgelopen, met laaghangende balken en gaten in de vloer. Ook wel eens met de ladderwagen op 30 meter hoogte in dat bakje gestaan.
Lekker 298 kilo wegen,quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh![]()
http://9gag.com/gag/axGNvn1?sc=gif
Volgens het gifje een halve seconde.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang dit in de oven moet?
Dat ik daar nou niet op ben gekomen idd....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens het gifje een halve seconde.
Vreetzak.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh![]()
http://9gag.com/gag/axGNvn1?sc=gif
Nee, is een kwestie van proberen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar niet elke pan kan in de oven toch?
Het lijkt op koken dus ik weet niet of dat aan jou besteed isquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt op koken dus ik weet niet of dat aan jou besteed is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |