Ik vind Wizzair een stuk fijner dan Ryanair. Meer ruimte, stuk rustiger tijdens de vlucht (geen loten enzo) en altijd perfect geholpen door de klantenservice.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
waarom Oost Europa niet ? Ik zou graag Amsterdam _ Vilnius zien met Ryan air bijvoorbeeld , wat zou kunnen concurreren met dat ellendige wizzair wat op Eindhoven vliegt en één grote ramp is.
ik ga 16 nov met wizz, 23 met ryanair. Kan ik ze mooi eens naast elkaar leggen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind Wizzair een stuk fijner dan Ryanair. Meer ruimte, stuk rustiger tijdens de vlucht (geen loten enzo) en altijd perfect geholpen door de klantenservice.
Leukere steden dan Dublin?quote:Op donderdag 3 september 2015 15:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jammer, had op een leukere stad gehoopt. Hoop dat ze binnenkort met vluchten op Lissabon / Porto komen, dan wil ik wel zo'n aanbieding meepakken.
Ja ik vond Dublin wel leuk maar al met al toch een beetje tegenvallend. Kan zo 10 Europese steden noemen waar ik liever naar terug zou gaan.quote:
Ik vlieg in november voor de 3de keer met Wizz en heb er veel zin in.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ga 16 nov met wizz, 23 met ryanair. Kan ik ze mooi eens naast elkaar leggen.
Eerste keer met wizz. Ben benieuwd.
ik ben benieuwd. Is alweer even terug dat ik met ryanair ben geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vlieg in november voor de 3de keer met Wizz en heb er veel zin in.
Zodra je een Wizz vliegtuig binnen stapt is het al een wereld van verschil met Ryanair. Geen schreeuwerige kleuren, vervelende reclame's, geen irritante jingles en storende lotenverkopers. Het ademt gewoon veel meer rust uit. Ik heb het niet gecheckt maar volgens mij heb je ook nog eens meer beenruimte bij Wizz (niet heel veel, maar met mijn 1.96 leek ik het net wel te merken).
Daarnaast heb ik afgelopen juni een groepsreis voor mijn rugbyclub georganiseerd. We zijn toen met 50 man/vrouw naar Gdansk gevlogen. Wizz heeft mij in de voorbereiding op die reis telkens fantastisch geholpen. De klantenservice heeft mij bijvoorbeeld enkele malen teruggebeld, precies en keurig op het afgesproken tijdstip (en geen minuut later). Mails werden ook altijd binnen een uur geantwoord, mits kantoortijden natuurlijk.
Heb ook wel gelachen met dat personeel. We hadden een circusthema en enkelen van ons waren als clown verkleed. Bleek een van de stewardessen als de dood te zijn voor clowns. Zodra ze binnen kwamen vluchtte ze de cockpit in. Ze durfde zelfs niet meer mee te vliegen. Op een gegeven moment kwam een van haar collega's vertellen dat de clowns hun verkleedkleding moesten uitdoen omdat ze anders niet konden vertrekken.
Die nepsigaretten en telefoonkaarten verkopen ze niet meer aan boord volgensmij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben benieuwd. Is alweer even terug dat ik met ryanair ben geweest.
op een gegeven moment kreeg ik wel te doen met die stewardessen. Beetje moeten leuren met die kraskaarten alsof je op de markt staat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Die nepsigaretten en telefoonkaarten verkopen ze niet meer aan boord volgensmij.
Ik vind.het vooral.irritant dat je bij de kleine handbagage dis.op.je tas moet letten en ik ken ook mensen die een kleine tas hadden maar toch een boete van 40 euro kregen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind Wizzair een stuk fijner dan Ryanair. Meer ruimte, stuk rustiger tijdens de vlucht (geen loten enzo) en altijd perfect geholpen door de klantenservice.
Echt he, zelfs als we geld toe krijgen hebben ons hollanders nog wat te klagenquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:15 schreef BeamofLight het volgende:
Tis allemaal wat he. Je kunt ook een station kopen en zelf varen.
Ja en nee.... Ik ben een keer met z'n drieën in het hoogseizoen naar Gran Canaria geweest voor +/-150 euro pp en dat was best voordelig te noemen!quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef Yreal het volgende:
Sowieso, waarom zou je met ryanair vliegen als het ticket meer dan 40 euro is? Dan is de lol er al lang af.
Valt mee t is 1u40 vliegen, maar omdat je n uur teruggaat qua tijdzonde kom je om 11:40 aan en niet 12:40. Maar ja 9:00 vertrek had wat beter geweest ja.quote:
Saint Michan's Church vond ik wel tof, niet eens zozeer voor de kerk zelf maar meer de catacombes daaronder waar je echte mummies ziet liggen in eeuwenoude doodskisten.quote:Op maandag 7 september 2015 14:05 schreef DonJames het volgende:
Afgelopen vrijdag een goedkoop retourtje Dublin gekocht, met dank aan dit topic
Tips voor Dublin? 3 nachten Guiness hijsen en brak weer naar huis, of is er ook daadwerkelijk iets te zien?
Guiness, mummies en een gevangenis. Klinkt als een goed mannenuitjequote:Op maandag 7 september 2015 14:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Saint Michan's Church vond ik wel tof, niet eens zozeer voor de kerk zelf maar meer de catacombes daaronder waar je echte mummies ziet liggen in eeuwenoude doodskisten.
Rondleiding door Kilmainham Jail vond ik zeer interessant, zeker als je de geschiedenis van deze gevangenis in de geschiedenis van Ierland en ten tijde van de onafhankelijkheidsstrijd een beetje kent.
Dublin Castle vond ik een beetje tegenvallen eigenlijk. Trinity College zijn we ook geweest maar kon me ook niet zoveel boeien.
heb je alvast een halve dag gevuldquote:Op maandag 7 september 2015 14:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Guiness, mummies en een gevangenis. Klinkt als een goed mannenuitje
Guiness, mummies, Guiness, gevangenis, Guiness en Guiness dan?quote:Op maandag 7 september 2015 14:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb je alvast een halve dag gevuld
Ze hebben er ook whiskey.quote:Op maandag 7 september 2015 14:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Guiness, mummies, Guiness, gevangenis, Guiness en Guiness dan?
maar serieus, nee. Ik vind Guiness niet lekker, hou het wel bij cider
Grappig; voor mijn gevoel was de ruimte bij Ryanair juist kleiner maar Seatguru toont in ieder geval jouw gelijk aan. Zal ook wel komen door mijn beleving. Met Ryanair vloog ik in m'n eentje met twee kleine kinderen naar Italië; stress, (luier)tassen, flesjes en gedoe all around. Met Wizz ging ik met vrienden op een zuipweekend, dus dan zit je sowieso net even wat rustiger en met meer alcohol in je lichaam op je plek.quote:Op maandag 7 september 2015 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Om het ontopic te houden: deze zomer met Wizz Air naar Boedapest gevlogen en met Ryanair naar Dublin. Wizzair is veel rustiger qua uiterlijk/kleuren en je wordt inderdaad niet lastig gevallen met krasloten en dergelijke onzin. Ryanair had echter meer beenruimte, bij Wizz zat ik met m'n knieën tegen de stoel voor me, bij Ryanair niet.
Al met al prefereerde ik Ryanair, gewoon muziek opzetten om al die kraslotentroep en klappende mensen bij de landing te overstemmen en je bent klaar.
Klopt,quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:59 schreef revpolen het volgende:
gisteren weekendje weg geboekt naar wroclaw ( sinterklaas weekend )
waren 40,- kwijt pp met 5 personen! wel voor het eerst met wizz.. ben benieuwd hoe die ervaring is. zag wel dat je een kleine handbagage mocht dan bij ryan?
Ik ben 'frequent' flyer met Wizz Air tegenwoordig, dat komt omdat zij in Oost Europa op routes vliegen die ik met reguliere maatschappijen alleen via een tussenstop in het land van herkomst kan maken, en om van Budapest via Frankfurt, Amsterdam of Istanbul naar Kiev te vliegen draagt niet bij aan een hele korte reisduur.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Grappig; voor mijn gevoel was de ruimte bij Ryanair juist kleiner maar Seatguru toont in ieder geval jouw gelijk aan. Zal ook wel komen door mijn beleving. Met Ryanair vloog ik in m'n eentje met twee kleine kinderen naar Italië; stress, (luier)tassen, flesjes en gedoe all around. Met Wizz ging ik met vrienden op een zuipweekend, dus dan zit je sowieso net even wat rustiger en met meer alcohol in je lichaam op je plek.
Vroeg boeken. El cheapo tickets zijn voor die vluchten allemaal al weg. Plan ong. 2 maanden voorruit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik wil in het weekend van 18-19-20 september nog een weekendje naar Krakau eigenlijk, maar zie alleen maar super dure vluchten. Hoe doen jullie dat toch met die mooie bedragen.
http://www.nu.nl/beurs/41(...)roeien-schiphol.htmlquote:Ryanair wil graag doorgroeien op Schiphol
Ryanair zet eind oktober voet aan de grond op Schiphol met vier dagelijkse vluchten vanuit Dublin.
Ambities heeft de Ierse prijsvechter genoeg maar een gebrek aan gunstige start- en landingstijden staat een stevige groei in Amsterdam in de weg. ''Voorlopig planten we onze vlag en wachten we af'', zei topman Michael O'Leary woensdag.
Vliegtuigen heeft Ryanair genoeg om meer te doen. ''Het komende jaar krijg ik er vijftig geleverd. Daar zou ik er zo tien van op Schiphol willen inzetten'', zei O'Leary.
Moeilijk maken
Londen, Madrid, Barcelona en Milaan zijn slechts een aantal van de bestemmingen waar de topman ruimte ziet om het concurrenten als KLM, Transavia en easyJet met goedkope tickets flink lastig te maken.
Met name in de ochtenduren zijn momenteel op Schiphol geen zogenoemde slots verkrijgbaar. Dat maakt het voor Ryanair voorlopig onmogelijk om de Amsterdamse luchthaven als thuisbasis voor vliegtuigen te gebruiken.
''Ik moet om zeven uur 's morgens kunnen beginnen, niet pas aan het einde van de middag. Daar kan ik geen dienstregeling op baseren'', aldus O'Leary.
Basis op Schiphol
Om wel een basis te kunnen openen op Schiphol, heeft Ryanair volgens de topman ruimte nodig voor vijftig starts en vijftig landingen, verspreid over de dag. Dan kunnen vier à vijf toestellen op de luchthaven worden gestationeerd, wat per stuk enkele tientallen directe banen zou opleveren.
Met de vluchten vanuit Dublin helpt Ryanair naar eigen zeggen indirect 340 mensen op Schiphol aan werk.
Geen topprioriteit
Amsterdam heeft echter geen topprioriteit. ''Weet je, het is ook weer niet het middelpunt van het universum'', zei O'Leary. ''We moeten er zijn voor een compleet aanbod voor met name zakelijke reizigers. Maar er zijn zo nog vijftig plekken waar we groei vandaan kunnen halen.''
O'Leary gaat er overigens vanuit dat de gewenste ruimte er komt. ''Er zullen partijen wegvallen en KLM zal zijn aanbod aan korte vluchten noodgedwongen verkleinen.''
Daarbij herhaalde hij dat Ryanair wat hem betreft elders in Europa passagiers voor verre vluchten van KLM kan gaan ophalen. Het is volgens hem ''onvermijdelijk'' dat de traditionele maatschappijen over zulke constructies gaan nadenken.
Bestemmingen naar Madrid, Barcelona, Londen, Milaan naast Dublin zitten er wel in binnen één jaar vanaf nu. Maar veel meer dan die bestemmingen zal t in eerste instantie ook niet worden. Maar oke, je hebt dan veel overstapmogelijkheden als de Ryanairvlucht zelf rond de 20 euries is wanneer je t goed uitzoekt, en als je overstap luchthaven dan relatief dicht bij je uiteindelijke bestemming is betaal je niet mega veel meer voor die tweede vlucht.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:15 schreef ozzietukker het volgende:
Doorgroeien op Schiphol gaat Ryanair ook wel lukken.
Zodra een maatschappij gevestigd is op Schiphol kunnen de slotcoördinatoren niet meer om deze maatschappij heen en moeten er ook (kostbare) slots worden toegewezen in de ochtenduren, nu is dat nog niet het geval, maar zodra ze daadwerkelijk operatie aanvangen dan is er weinig keus om ook andere slots toe te wijzen.
Overigens is het vooral KLM en de directeur van Schiphol die nu vooral proberen om Ryanair buiten de deur te houden, dat ze toch de 4 daagse frequentie naar Dublin opstarten is een rechtstreekse klap in het gezicht, want dat is en blijft een belangrijke route voor de Aer Lingues en KLM alliantie welke nu zwaar, heel zwaar onder druk staat. Want transitpassagiers blijven wel vliegen met deze alliantie, maar betalende (zaken)reizigers hebben nu een keuze, en de tarieven waren niet eens zo hoog op deze route om concurrentie buiten te houden, die tarieven moeten nog meer omlaag om passagiers vast te houden, iets waar absoluut geen ruimte voor is, van winstgevend wordt het voor KLM in één klap verlieslatend.
Nee, welke dag/datum?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:25 schreef Yreal het volgende:
Mijn heenvlucht is trouwens verplaatst van 11.00 naar 10.40. Meer mensen zulk bericht gehad?
De maandagochtendvlucht (FR3101) lijkt inderdaad naar 10:40-11:20 gegaan te zijn, op vrijdag en zondag is het zelfs 10:00-10:40 geworden.quote:
Nog iets dat Wizz Air beter doet. Daar krijg je gewoon een duidelijke mail met de optie kosteloos te annuleren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Anders wijzigt Ryanair je vluchttijden even zonder notificatie kwam er per toeval achter omdat ik de boeking wilde nakijken, ehv Londen Stansted, heen geboekt voor 15.15 ongevraagd gewijzigd naar 21.45,terug geboekt voor 12.40 gewijzigd naar 8.55 uur. Eerst heel onbeschoft geholpen via de chat. Daarna een andere medewerker en kosteloos omgeboekt naar heen om 8 uur en terug om 19.10, weten We iig zeker dat We op tijd in het hotel zijn en terug op tijd op het vliegveld zijn. En de beide dagen meer tijd in Londen maar ik Was not amused zo zonder aankondiging, alles Was om de tijden heen geboekt.
Nee hoor, helemaal niets, zij konden ook zien dat er niets verstuurd Was. Ik kon ook nu kosteloos annuleren maar geen optie aangezien hotels ed al betaald zijn of dus omzetten maar Had dus geluk dat ik t nog op tijd zag, straks met online inchecken zullen wel meer mensen not amused zijn als ze erachter komen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:11 schreef DutchTrain het volgende:
Bij Ryanair krijg je normaal ook mail plus sms als er wijzigingen zijn. Zal wel in de spambox verdwenen zijn.
Mn pa heeft er 2 keer geparkeerd in de afgelopen 2 jaar en kon altijd gewoon zo de parking oprijden zonder reservering. Dat is alles wat ik weet.quote:Op maandag 21 september 2015 22:26 schreef FritzWepper het volgende:
Heeft iemand ervaring met parkeren op Charleroi Airport?
http://www.q-park.be/lang(...)k/parking-luchthaven
Ik heb begrepen dat...
• Je moet reserveren voor P1,
• P1 verreweg het duurste is,
• Je niet kunt reserveren voor P2 en P3,
• P3 een stuk goedkoper is, en
• P3 pas open gaat als P1 en P2 vol zijn.
Iemand enig idee hoe groot de kans is dat P3 open is en of het misschien zelf kan gebeuren dat er helemaal geen plaats meer is? Want dan heb je een behoorlijk probleem...
Wizz Air is in principe alleen heel strikt op de aangewezen stoelen bij de nooduitgangen of bij de eerste rijen. (En dat is maar goed ook, want die kosten extra en ik waardeer het niet als één of andere opportunist naast mij komt zitten die daar niet voor betaald heeft).quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:42 schreef Mandéra het volgende:
Afgelopen week weer met WizzAir op pad geweest, nog altijd een prima airline in mijn ogen met goede bestemmingen in oost-europa. Maar het personeel deed deze week wel een beetje gek toen ik op de terugvlucht van Skopje naar Eindhoven bij een steward aanklopte toen ik er achterkwam dat iemand op mijn stoel (15A) was gaan zitten. De man die er zat sprak geen engels maar liet me een boarding pass zien met stoel 6A er op. De steward keek naar onze kaarten en vroeg vervolgens of ik alleen reisde. Mijn antwoord was ja, hij zegt vervolgens: dan ga jij maar op 6A zitten.
Voor mij was het geen probleem, tot ik bij 6A aankwam, want daar zat ook al iemand. Vervolgens ben ik maar random ergens in de buurt gaan zitten en niemand klaagde er over. Heb zoiets nog nooit meegemaakt, dacht dat het personeel toch wel iets meer precies zou zijn op het aanhouden van toegewezen zitplaatsen. Weet niet of dit verplicht is of niet. Ben wel eens benieuwd naar een soort gelijke ervaring.
Geparkeerd op P3 en de shuttlebus genomen. Ging perfect. Wel jammer dat ze vier volle dagen in rekening brengen als je feitelijk gezien maar drie dagen en zes uur geparkeerd hebt. Maar ja, stuk handiger dan geklooi met OV en uiteindelijk niet heel veel duurder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:37 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Mn pa heeft er 2 keer geparkeerd in de afgelopen 2 jaar en kon altijd gewoon zo de parking oprijden zonder reservering. Dat is alles wat ik weet.
Charleroi met het ov is wel huilen. Vooral de 5¤ voor de busquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:07 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Geparkeerd op P3 en de shuttlebus genomen. Ging perfect. Wel jammer dat ze vier volle dagen in rekening brengen als je feitelijk gezien maar drie dagen en zes uur geparkeerd hebt. Maar ja, stuk handiger dan geklooi met OV en uiteindelijk niet heel veel duurder.
Ik meen ook ergens gelezen te hebben, dat maatschappijen zich houden aan de stoelnummers (en dus niet willen switchen), is dat als we neerstorten, ze aan de passagierslijsten met stoelnummers de slachtoffers kunnen indentificeren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:45 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Wizz Air is in principe alleen heel strikt op de aangewezen stoelen bij de nooduitgangen of bij de eerste rijen. (En dat is maar goed ook, want die kosten extra en ik waardeer het niet als één of andere opportunist naast mij komt zitten die daar niet voor betaald heeft).
In de andere gevallen komt het nu voor dat de lokale een keer per jaar op vakantie gaande passagiers boekingen maken onder verschillende reserveringsnummers maar wel samen reizen, en niet begrijpen dat wanneer je niet vooraf een stoel aankoopt ergens willekeurig geplaatst wordt waardoor deze mensen niet samen kunnen zitten, als cabine personeel wil men dan graag toch een prettig gevoel geven door andere passagiers een andere gelijkwaardige plaats aan te bieden, doen andere maatschappijen ook wel als het verzoek enigszins redelijk is en er is eigenlijk geen reden om het niet te doen. (Voorkomt ergernis en onbegrip).
Overigens, voor mij persoonlijk geldt wel dat als ik op rij 2 zit dat rij 10 dus geen acceptabele plaats is, dat kan de stewardess wel vinden, maar ik kies een plaats voorin of achterin het toestel met een reden.
Ryanair is trouwens wat lastiger met toewijzen van eventuele lege rijen of op een lege stoel in een rij omdat deze vast blijven houden aan het vooraf bepaalde load en balance. Men geeft dan vaak veiligheid als reden aan omdat het anders bij het opstijgen of landen mis zou kunnen gaan, maar om bij een niet vol vliegtuig enige rijen voor en enige rijen achterin leeg te houden is vooral handig voor het brandstofverbruik, en hoewel miniem kan het over een groot aantal vluchten wel interessant zijn.
Dat lijkt me wel wat ver gezocht, want hoe vaak gebeurd het niet dat men met een familie samen reist en dat men wel samen wil zitten, maar dat op het moment bij aankomst van de betreffende rij wordt bepaald wie aan het raam of gangpad gaat zitten. Of een wildvreemde die (per ongeluk) al aan het raam zit en dat de andere partij dat wel prima vindt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik meen ook ergens gelezen te hebben, dat maatschappijen zich houden aan de stoelnummers (en dus niet willen switchen), is dat als we neerstorten, ze aan de passagierslijsten met stoelnummers de slachtoffers kunnen indentificeren.
Van KLM begreep ik dat men tijdens de start zich strikt zou moeten houden aan de aangewezen stoelen, en pas na het opstijgen een stoelendans kan doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:11 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat ver gezocht, want hoe vaak gebeurd het niet dat men met een familie samen reist en dat men wel samen wil zitten, maar dat op het moment bij aankomst van de betreffende rij wordt bepaald wie aan het raam of gangpad gaat zitten. Of een wildvreemde die (per ongeluk) al aan het raam zit en dat de andere partij dat wel prima vindt.
Daarnaast zijn er genoeg maatschappijen die omroepen dat na het opstijgen eventueel een andere plek mag worden gezocht, bij erg lage bezetting hou je het daarnaast ook niet tegen. (Zolang men maar niet op de 'dure' plaatsen gaat zitten).
Ryanair doet het echt om een theoretisch optimale indeling van de cabine te hebben. Theoretisch omdat men uitgaat van standaard waarden van gewicht van man en vrouw, terwijl in de praktijk dat nogal eens wil afwijken natuurlijk, dan kan het zelfs beter zijn als iemand welke in het gangpad van rij 4 zit betere aan het raam van rij 3 zitten. Maar met alle afwijkingen kan je 'eenvoudig' cabinepersoneel niet belasten, en uiteindelijk zal uitgaan van standaard wel tot een mogelijke besparing van brandstofkosten kunnen leiden.
Als er een lege rij over is wil men over het algemeen inderdaad wat lastig doen om iemand daar te laten zitten, maar dat is vooral uit eigen belang, want men wil nog wel eens de mogelijkheid hebben om een passagier op een andere plek neer te zetten om bijvoorbeeld families bij elkaar te kunnen plaatsen, dan moet je natuurlijk wel een alternatieve stoel hebben die een beetje acceptabel is. Of men wil bijvoorbeeld de 'duurdere' stoel alsnog verkopen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Van KLM begreep ik dat men tijdens de start zich strikt zou moeten houden aan de aangewezen stoelen, en pas na het opstijgen een stoelendans kan doen.
Ik ga over 6 dagen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:48 schreef Pechvogels het volgende:
Sinds dinsdag vanaf Amsterdam! Iemand al geweest?
Lijkt me een bug, of je creditcard is maxed out...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:05 schreef Katinkat het volgende:
Iemand dit al opgemerkt?
Ik ga in januari alleen op reis, en heb dus mijn vlucht vanmorgen geboekt, maar onze creditcard staat op naam van mijn partner. Dat pakte hij dus niet, gaf aan dat de naam niet goed was. We konden niet verder. gelukkig hebben we ook Paypall en dat lukte wel.
De keus om met Ideal te betalen is er weer uitgehaald. Dus als we geen Paypall hadden, kon ik niet boeken.
Oh ja in Google Chrome werkt alles beter dan met Firefox, nu met de vernieuwde site.
En zit je daarmee dan niet aan je bestedingslimiet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:22 schreef Katinkat het volgende:
Gisteren nog voor een andere vakantie van alles geboekt met de creditcard.
Dat kan prima.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:38 schreef Katinkat het volgende:
Dat begrijp ik, maar wij hebben als stel 1 creditcard en je kunt dan dus al bijna niet boeken voor de persoon met de andere naam.
Nooit geen probleem mee gehad.quote:
Eens. Is mis de oude.. maar voor goedkoop boeken (to anywhere) heb je nu wel sneller een overzicht vanaf luchthaven van vertrek.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef Katinkat het volgende:
De site is weer eens veranderd, maar ik vind het er niet overzichtelijker op worden.
Nee hoor, paar goedkope hotelletjes geboekt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En zit je daarmee dan niet aan je bestedingslimiet?
ik heb gister weeze - skavesta voor 1¤, eindhoven - girona voor 1¤ en Eindhoven Dublin voor 3¤ geboektquote:
Hoe de fuck doe jij dat?quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb gister weeze - skavesta voor 1¤, eindhoven - girona voor 1¤ en Eindhoven Dublin voor 3¤ geboekt
edreams.co.uk schiet momenteel in de shit om ryanair vluchten (oa) betaald met electronpayquote:
De eerste vlucht komt aan en vertrekt vanaf de D-pier simpelweg omdat daar voldoende tijd voor is omdat tussen aankomst en vertrek, zeker voor een low cost airliner, heel veel tijd zit en op die manier eenvoudig de slurf kan worden gebruikt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:32 schreef Pechvogels het volgende:
Vaak vertrekt de ochtendvlucht wel van de (duurdere) D pier (waarschijnlijk omdat H dan vol staat), en de andere drie van die dag vertrekken wel van de H pier, is me opgevallen.
Prima deal, me dunkt.quote:
Hoe werkt dit? Ik ga er meteen naar kijkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
edreams.co.uk schiet momenteel in de shit om ryanair vluchten (oa) betaald met electronpay
Hoe vind je dat, ik kom niets bijzonders tegen als ik vanaf EIN zoek en ze komen zelf ook niet met die dealsquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:37 schreef Yreal het volgende:
Weeze - skavesta 1¤, eindhoven - Dublin 3,20, charleroi - Kopenhagen 50 cent, Eindhoven - turijn 50 cent, turin - barca 8¤.
Boem
Ik ben ook benieuwd hoe je dit doet?quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:37 schreef Yreal het volgende:
Weeze - skavesta 1¤, eindhoven - Dublin 3,20, charleroi - Kopenhagen 50 cent, Eindhoven - turijn 50 cent, turin - barca 8¤.
Boem
WAT IS JE GEHEIM OMGquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:37 schreef Yreal het volgende:
Weeze - skavesta 1¤, eindhoven - Dublin 3,20, charleroi - Kopenhagen 50 cent, Eindhoven - turijn 50 cent, turin - barca 8¤.
Boem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |