abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153745184
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:53 schreef Skoap het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk dat mensen het nieuws doorvertellen!
Mijn schoonzus heeft alles doorverteld wat ze wist bij de oudste. Inclusief de (privé!) reden voor de keizersnede. Nu weet ze dus amper wat.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_153745364
Ja ik vind het ongelooflijk deze verhalen van jullie te lezen. Zo stom dat mensen dat doen :( ik zou ze idd ook niks meer vertellen een tweede keer.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_153745421
Zo, weer terug van de VK!
Baby is diep bibi :)
Nog even op de echo gekeken hoe ie lag, en inderdaad voetjes en handjes waar ik dacht dat ik ze voelde. En de beentjes zijn twee weken langer dan de rest ;)
Verder het hele verhaal over de bevalling gehad, wanneer je moet bellen enzo... toch hoop ik dat ie nog even wacht!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153745512
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:04 schreef Skoap het volgende:
Ja ik vind het ongelooflijk deze verhalen van jullie te lezen. Zo stom dat mensen dat doen :( ik zou ze idd ook niks meer vertellen een tweede keer.
Ik zag het van te voren aankomen, dus ik heb het de familie pas verteld toen iedereen het mocht weten.
Zo jammer dat je sommige mensen niet kunt vertrouwen...
Professioneel gifmenger.
pi_153745588
quote:
En als je ze er op aanspreekt is het antwoord:"Oh, ik dacht dat het niet gold voor Jantje, Pietje, Keesje, Klaasje en heel Schubbekutteveer en omstreken."

8)7
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  maandag 22 juni 2015 @ 14:19:00 #256
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153745788
Pfff, ik had het weer tijdens m'n verlof van te voren wel anders voorgesteld, zeg. Het komt hier met bakken uit de lucht en het is 15 graden. }:| Leuk man, verlof in de zomer. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153745828
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:19 schreef Mariposas het volgende:
Pfff, ik had het weer tijdens m'n verlof van te voren wel anders voorgesteld, zeg. Het komt hier met bakken uit de lucht en het is 15 graden. }:| Leuk man, verlof in de zomer. :')
Volgende week wordt het weer tropisch. Zeggen ze.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153745900
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Weeronline zegt dat ook!
pi_153745926
Dan hoop ik voor jou voor lekker weer volgende week Mariposas, maar van mij mag het zo blijven. Ik trek die warmte echt niet. :D Zelfs nu het met bakken uit de hemel komt heb ik het snikheet en staat de achterdeur en het raam open. :P

Ik heb nesteldrang. Veel. Alles moet schooooonnn. En opnieuw geordend. Ook al was alles al schoon en geordend. :9
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153745930
quote:

[..]

Mag ik bedanken? Dit weer of tropisch, ik hoopte eigenlijk op een middenweg....
pi_153745952
quote:

[..]

Iedere keer als ik op weeronline kijk, wordt het 'volgende week' zonnig en 20+ graden. Tot nu toe heb ik er nog weinig van gemerkt :D (Oke op die paar tropische dagen na natuurlijk die we laatst hadden :Y )
  maandag 22 juni 2015 @ 14:30:50 #262
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153746090
Als het maar terrasweer of strandtentweer wordt, zodat ik naar buiten kan, want van dit weer word ik zo lamlendig. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153746565
"Ze" kunnen de laatste tijd nog geen 2 dagen vooruit correct voorspellen :{ Ben dit weer ook goed zat, maar tropisch warm is dan wel gelijk weer het andere uiterste.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_153746665
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:48 schreef Skoap het volgende:
"Ze" kunnen de laatste tijd nog geen 2 dagen vooruit correct voorspellen :{ Ben dit weer ook goed zat, maar tropisch warm is dan wel gelijk weer het andere uiterste.
Ja hé het is het een of het ander hè in Nederland ;).
Nee hoor dames, doe mij ook maar gewoon graadje of 23. Soms een zacht briesje. Zo heet hoeft van mij ook niet -O-.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153746812
over 4 weken zit ik in Italië *O* En dan nog vier weken werken voor mijn verlof. Kom maar op met die nazomer :Y

Ik heb last van mijn rug. Bleh. Niet lekker op mijn werk. Vanavond al de eerste yogales *O* Vorige week woensdag gemaild en toevallig start er vanavond net een nieuwe groep. Heerlijk. Nu al zin in de ontspanningsoefening aan het eind O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153747134
Daui succes zometeen, hopelijk 2 mooie kindjes in het vizier O+

Oh verklappende mensen vond ik echt zo gemeen, onze ouders kregen ook zwijgplicht mee met het nieuws. Alleen Minke heeft het uiteindelijk een keer verklapt. Ook nu met de bevalling wilden we het graag stiekum doen maar ja, er moet nog een kleuter de deur uit. Helaas moest mijn moeder daarvoor het feestje van stiefzus vroegtijdig verlaten (die was vervolgens pissed want "zo snel gaat het toch niet, bij mij duurde het ook 48 uur nog"... :( ) maar hebben we op gebied van tempo wel iedereen doen verbazen daarmee :D mijn moedee was uiteindelijk nog niet eens bij hun thuis toen Fedde al geboren was ;)

Ik zal langzaam ook een beetje doorschuiven richting de babies, wat voelt dat gek! Ik wens jullie allemaal een goeie bevalling en spiek hier ng ff mee in afwachting tot mina en mclaura hun mannetjes hebben laten zien hoor!!
:*
  maandag 22 juni 2015 @ 15:40:33 #267
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153747862
quote:
Mijn schoonzusje begon ook een zin tegen mij die ik maar afgekapt heb: Schoonzusje: Ik heb het zo druk de komende weken, dus ik weet niet of ik er op je babyshower..... Ik: IK WEET NIKS VAN EEN BABYSHOWER...
Dat moest dus ook een verrassing zijn...
Mijn schoonfamilie is niet zo goed met dingen geheim houden. :')
De volgende keer dus inderdaad wel eerst de ouders (en allemaal tegelijk het liefst) en daarna maar meteen op Facebook. Dan hebben we het toch zelf aan iedereen laten weten. :|W
Oost west, mij best.
  maandag 22 juni 2015 @ 15:41:30 #268
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153747894
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:19 schreef Mariposas het volgende:
Ik begreep vanaf donderdag/vrijdag ongeveer 20-25 graden en dat voor een weekje.
Ik vind het prima. Mijn verlof begint ook komende vrijdagmiddag. *O* *O*
Oost west, mij best.
pi_153747911
Mijn schoonmoeder heeft met moeite haar mond gehouden. Mijn eigen vader kreeg dat niet voor elkaar, die had het voor ik het wist al naar mijn tantes en opa en oma doorverteld. Die laatste zijn dement, dus dat heb ik inmiddels al 20000 keer opnieuw gedaan, maar toch zijn ze het elke keer vergeten 8)7 . En dan elke keer als ik ze nu zie "zo! Jij geniet wel van het leven he! Misschien moet je wat minder gebakjes eten". |:( :')
  maandag 22 juni 2015 @ 15:43:03 #270
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153747928
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft met moeite haar mond gehouden. Mijn eigen vader kreeg dat niet voor elkaar, die had het voor ik het wist al naar mijn tantes en opa en oma doorverteld. Die laatste zijn dement, dus dat heb ik inmiddels al 20000 keer opnieuw gedaan, maar toch zijn ze het elke keer vergeten 8)7 . En dan elke keer als ik ze nu zie "zo! Jij geniet wel van het leven he! Misschien moet je wat minder gebakjes eten". |:( :')
Maar dan kan je het ze wel elke keer opnieuw vertellen en dan kunnen ze elke keer opnieuw blij zijn voor jou. Dat is wel weer een voordeel. :Y
Oost west, mij best.
pi_153747995
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:43 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Maar dan kan je het ze wel elke keer opnieuw vertellen en dan kunnen ze elke keer opnieuw blij zijn voor jou. Dat is wel weer een voordeel. :Y
Klopt. Maar de reactie wisselt nogal van emotioneel huilen "want zo leuk", tot een heel belerend vingertje met "ja maar jij bent helemaal niet getrouwd! Nu kom je in de hel hoor!" :{w .
Plus dat elke 10 minuten je opnieuw moet vertellen dat je zwanger bent, want dan zijn ze het weer vergeten. Geloof me; 't is op den duur niet leuk meer.
  maandag 22 juni 2015 @ 15:54:22 #272
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153748276
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Klopt. Maar de reactie wisselt nogal van emotioneel huilen "want zo leuk", tot een heel belerend vingertje met "ja maar jij bent helemaal niet getrouwd! Nu kom je in de hel hoor!" :{w .
Plus dat elke 10 minuten je opnieuw moet vertellen dat je zwanger bent, want dan zijn ze het weer vergeten. Geloof me; 't is op den duur niet leuk meer.
Nee dat geloof ik inderdaad. Was wel leuk geweest als je ze elke week opnieuw kunt verrassen. En ze dan ook blij zijn. Maar elke 10 minuten en ook nog een belerend vingertje is niet leuk.
Oost west, mij best.
pi_153748976
quote:
Ach gos.. Kan me voorstellen dat iedere keer opnieuw vertellen dan niet meer zo leuk is.

Mijn opa (92 jaar) weet het ook soms wel en soms niet. Gisteren wist hij het wel en kreeg ik allemaal vragen. "Wanneer moet je ook alweer bevallen? En weten jullie al wat het wordt? En hebben jullie al een naam? Oh de naam mag ik zeker ook nog niet weten? Jammer hoor."
:D
pi_153749410
Echt zo flauw als mensen hun mond niet houden.

Toen uiteindelijk iedereen t mocht weten.. Zei mijn tante tegen mijn moeder: "nou wat flauw dat je me niks hebt gezegd zeg! We zijn toch zussen!"

Waarop mijn moeder toch wel duidelijk heeft gezegd dat ze gewoon mooi pech had, want dit was hoe gestreeptestoel het wilde.
pi_153749483
quote:
Ongelofelijk, die fascinatie in jouw (schoon)familie voor gewicht en omvang. En het gebrek aan fatsoen om uitspraken erover voor zich te houden. Het lijkt bijna wel een verzinsel.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')