Mijn schoonzus heeft alles doorverteld wat ze wist bij de oudste. Inclusief de (privé!) reden voor de keizersnede. Nu weet ze dus amper wat.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:53 schreef Skoap het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk dat mensen het nieuws doorvertellen!
Ik zag het van te voren aankomen, dus ik heb het de familie pas verteld toen iedereen het mocht weten.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:04 schreef Skoap het volgende:
Ja ik vind het ongelooflijk deze verhalen van jullie te lezen. Zo stom dat mensen dat doenik zou ze idd ook niks meer vertellen een tweede keer.
En als je ze er op aanspreekt is het antwoord:"Oh, ik dacht dat het niet gold voor Jantje, Pietje, Keesje, Klaasje en heel Schubbekutteveer en omstreken."quote:Op maandag 22 juni 2015 14:04 schreef Skoap het volgende:
Ja ik vind het ongelooflijk deze verhalen van jullie te lezen. Zo stom dat mensen dat doenik zou ze idd ook niks meer vertellen een tweede keer.
Volgende week wordt het weer tropisch. Zeggen ze.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:19 schreef Mariposas het volgende:
Pfff, ik had het weer tijdens m'n verlof van te voren wel anders voorgesteld, zeg. Het komt hier met bakken uit de lucht en het is 15 graden.Leuk man, verlof in de zomer.
Weeronline zegt dat ook!quote:Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer tropisch. Zeggen ze.
Mag ik bedanken? Dit weer of tropisch, ik hoopte eigenlijk op een middenweg....quote:Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iedere keer als ik op weeronline kijk, wordt het 'volgende week' zonnig en 20+ graden. Tot nu toe heb ik er nog weinig van gemerktquote:Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hé het is het een of het ander hè in Nederlandquote:Op maandag 22 juni 2015 14:48 schreef Skoap het volgende:
"Ze" kunnen de laatste tijd nog geen 2 dagen vooruit correct voorspellenBen dit weer ook goed zat, maar tropisch warm is dan wel gelijk weer het andere uiterste.
Mijn schoonzusje begon ook een zin tegen mij die ik maar afgekapt heb: Schoonzusje: Ik heb het zo druk de komende weken, dus ik weet niet of ik er op je babyshower..... Ik: IK WEET NIKS VAN EEN BABYSHOWER...quote:Op maandag 22 juni 2015 14:04 schreef Skoap het volgende:
Ik begreep vanaf donderdag/vrijdag ongeveer 20-25 graden en dat voor een weekje.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:19 schreef Mariposas het volgende:
Pfff, ik had het weer tijdens m'n verlof van te voren wel anders voorgesteld, zeg. Het komt hier met bakken uit de lucht en het is 15 graden.Leuk man, verlof in de zomer.
Maar dan kan je het ze wel elke keer opnieuw vertellen en dan kunnen ze elke keer opnieuw blij zijn voor jou. Dat is wel weer een voordeel.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft met moeite haar mond gehouden. Mijn eigen vader kreeg dat niet voor elkaar, die had het voor ik het wist al naar mijn tantes en opa en oma doorverteld. Die laatste zijn dement, dus dat heb ik inmiddels al 20000 keer opnieuw gedaan, maar toch zijn ze het elke keer vergeten. En dan elke keer als ik ze nu zie "zo! Jij geniet wel van het leven he! Misschien moet je wat minder gebakjes eten".
![]()
Klopt. Maar de reactie wisselt nogal van emotioneel huilen "want zo leuk", tot een heel belerend vingertje met "ja maar jij bent helemaal niet getrouwd! Nu kom je in de hel hoor!"quote:Op maandag 22 juni 2015 15:43 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Maar dan kan je het ze wel elke keer opnieuw vertellen en dan kunnen ze elke keer opnieuw blij zijn voor jou. Dat is wel weer een voordeel.
Nee dat geloof ik inderdaad. Was wel leuk geweest als je ze elke week opnieuw kunt verrassen. En ze dan ook blij zijn. Maar elke 10 minuten en ook nog een belerend vingertje is niet leuk.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:45 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Klopt. Maar de reactie wisselt nogal van emotioneel huilen "want zo leuk", tot een heel belerend vingertje met "ja maar jij bent helemaal niet getrouwd! Nu kom je in de hel hoor!".
Plus dat elke 10 minuten je opnieuw moet vertellen dat je zwanger bent, want dan zijn ze het weer vergeten. Geloof me; 't is op den duur niet leuk meer.
Ach gos.. Kan me voorstellen dat iedere keer opnieuw vertellen dan niet meer zo leuk is.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft met moeite haar mond gehouden. Mijn eigen vader kreeg dat niet voor elkaar, die had het voor ik het wist al naar mijn tantes en opa en oma doorverteld. Die laatste zijn dement, dus dat heb ik inmiddels al 20000 keer opnieuw gedaan, maar toch zijn ze het elke keer vergeten. En dan elke keer als ik ze nu zie "zo! Jij geniet wel van het leven he! Misschien moet je wat minder gebakjes eten".
![]()
Ongelofelijk, die fascinatie in jouw (schoon)familie voor gewicht en omvang. En het gebrek aan fatsoen om uitspraken erover voor zich te houden. Het lijkt bijna wel een verzinsel.....quote:Op maandag 22 juni 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |