abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 22 juli 2015 @ 13:22:23 #251
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154539081
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren sinds lange tijd weer eens Ulduar gedaan. Ik wil die legendary wel eens hebben. Ik denk nog steeds dat dát de mooiste raid was die we ooit hebben gehad. De raids in WoD zitten goed in elkaar, maar heeft niet het Ulduar-wow-effect.
Ulduar en kharazan zijn de twee mooisten wat mij betreft.

Verschil met HFC en BRF is dat die er gewoon compleet hetzelfde uitzien in de gehele instance.
Kharazan het zoveel verschillende thema's in iedere ruimte weer anders. Net als ulduar.
pi_154542670
Twee uur lang mobs killen voor een rare om dan iets te ver weg te zien dat de rare in 4 seconden gezerged wordt door een hunter. :{ FML
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154545976
Dus, de moed opgevat om eventueel weer 2 uur te campen. Na een uur de spawnplek bijna niet te hebben verlaten blijft vriendlief allemaal vragen stellen. Hele discussie met hem over een vertaling van een Nederlands woord op een formulier wat hij moet invullen. Hij wil dat ik kom kijken op zijn scherm wat het betekent, want hij snapt niet wat ik bedoel. Ik wil niet weg van mijn pc, want al eerder een spawn gemist hè. Hij: die 30 seconden kan je wel even kijken, hij spawnt heus niet. Ik: hij was dood in 4 seconden eerder vandaag.

Anyway, als hij op mijn stoel gaat zitten, wil ik wel even kijken. Zo gezegd, zo gedaan. En ja hoor, hij spawnt dus mooi weer terwijl ik achter zijn pc zit :') Maar goed, hij heeft hem getagged en gekilled voor me.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154547313
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Dus, de moed opgevat om eventueel weer 2 uur te campen. Na een uur de spawnplek bijna niet te hebben verlaten blijft vriendlief allemaal vragen stellen. Hele discussie met hem over een vertaling van een Nederlands woord op een formulier wat hij moet invullen. Hij wil dat ik kom kijken op zijn scherm wat het betekent, want hij snapt niet wat ik bedoel. Ik wil niet weg van mijn pc, want al eerder een spawn gemist hè. Hij: die 30 seconden kan je wel even kijken, hij spawnt heus niet. Ik: hij was dood in 4 seconden eerder vandaag.

Anyway, als hij op mijn stoel gaat zitten, wil ik wel even kijken. Zo gezegd, zo gedaan. En ja hoor, hij spawnt dus mooi weer terwijl ik achter zijn pc zit :') Maar goed, hij heeft hem getagged en gekilled voor me.
Dorg? :P
pi_154549649
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn interface kan resetten? Op één of andere manier heb ik via een addon andere lettertypes, health bar en chat channgels. Als ik reload ui doe krijg ik hetzelfde.
Verwijder je WTF folder in program files/world of warcraft
pi_154550427
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:53 schreef Timwonnacott het volgende:

Dorg? :P
Ja :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154560895
Rares campen.. ik ben er zo slecht in xD Genoeg gedaan, want ik wil nog steeds graag Poundfist een keer nuken voor de mount, maar ugh, t lijkt maar niet te lukken.

Ik doe liever dingen als ik ben ingelogd..
  donderdag 23 juli 2015 @ 11:09:20 #258
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_154561890
Eindelijk exalted met The Order of Awakening. Meteen dat prachtschip gekocht voor de ideale vloot setup. Ik wil wel nog de murloc submarine. Al is deze niet zo belangrijk als de murloc Destroyer.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_154563512
Tja wat is eigenlijk de ideale fleet setup? Want op dit moment heb ik maar weinig bijzonders eigenlijk.. al heb ik vandaag wel mn eerste carrier op pad gestuurd voor een raid item missie (rond 90% dus nu ff duimen dat ie ook slaagt weer)
pi_154565098
vraag het me ook af, heb wat basic rare bootjes, maar de meeste zijn oranje gekleurd met slaagkans van 53%
pi_154565337
Kom op deze uit via de guide op Icy Veins;

1 Transport;
3 Destroyers;
3 Battleships;
2 Submarine;
The Awakener (count as both a Carrier and a Destroyer).

Wat zou inhouden dat ik eens wat schepen moet slopen / inwisselen voor andere schepen.

En qua crews wil je dus vooral human/undead of pandaren vanwege de extra succes rate die die crews meebrengen.
  donderdag 23 juli 2015 @ 14:29:46 #262
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154567507
Neefje van mijn vriend (5 jaar!) vindt Wow spelen tof. Hij kan al verbazingwekkend veel! En heeft nu ook uitgevogeld hoe je nieuwe chars aanmaakt :') Lijkt wel alsof ik gehacked wordt, al die lvl 1 characters, soms doet ie ze tot lvl 3/4 levelen. _O- Thewarrior, thelion, thekiller, theblue. Dat soort namen :') Hij snapt zelfs hoe die een andere server moet selecteren!

He is creating an army! :')

Heb al wat mensen op Battlenet uitgelegd dat het een 5 jarige is die speelt 8)7
pi_154567625
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Neefje van mijn vriend (5 jaar!) vindt Wow spelen tof. Hij kan al verbazingwekkend veel! En heeft nu ook uitgevogeld hoe je nieuwe chars aanmaakt :') Lijkt wel alsof ik gehacked wordt, al die lvl 1 characters, soms doet ie ze tot lvl 3/4 levelen. _O- Thewarrior, thelion, thekiller, theblue. Dat soort namen :') Hij snapt zelfs hoe die een andere server moet selecteren!

He is creating an army! :')

Heb al wat mensen op Battlenet uitgelegd dat het een 5 jarige is die speelt 8)7
Mijn dochter speelde al toen ze 5 was. Niet dat ik het wist maar ze was zo slim om mijn wachtwoord te bekijken als ik het intypte. Nog leuker was dat toen ik 's avonds wilde spelen mijn bags (ja allemaal) leeg waren. Bleek dat ze de mailbox ook ontdekt had. Hoppa voor een kleine 10K G (tbc tijdperk) aan gems had zitten wegmailen

Ik heb haar daarna maar een eigen account gegeven :')
  donderdag 23 juli 2015 @ 14:40:38 #264
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154567816
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:34 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Mijn dochter speelde al toen ze 5 was. Niet dat ik het wist maar ze was zo slim om mijn wachtwoord te bekijken als ik het intypte. Nog leuker was dat toen ik 's avonds wilde spelen mijn bags (ja allemaal) leeg waren. Bleek dat ze de mailbox ook ontdekt had. Hoppa voor een kleine 10K G (tbc tijdperk) aan gems had zitten wegmailen

Ik heb haar daarna maar een eigen account gegeven :')
Ja, ze leren heel snel! :D Hij snapt al zoveel en ziet en onthoudt wat je doet. _O- Ik houd ook een goed oogje in het zeil :D Leer hem voorlopig dus ook niet deleten en mailen en kopen van items _O-

Was grappig toen ik hem flightpaths had geleerd. Kwam die thuis van school met een tekening van een map met dots en lines. Was een flightpath :Y
pi_154615472
Ik verveelde me dus dacht ga eens op zoek naar die rare Sapphire Firefly pet,vind ik hem gewoon op de eerste plek waar ik ga kijken :D Nu maar ff realmhoppen want dit was een maar een common -O-
pi_154616241
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 01:08 schreef Maureentje het volgende:
Ik verveelde me dus dacht ga eens op zoek naar die rare Sapphire Firefly pet,vind ik hem gewoon op de eerste plek waar ik ga kijken :D Nu maar ff realmhoppen want dit was een maar een common -O-
Ik kom altijd om in de upgrade stenen. Dat is toch veel makkelijker dan nu alsnog uren te gaan zoeken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154617526
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 01:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kom altijd om in de upgrade stenen. Dat is toch veel makkelijker dan nu alsnog uren te gaan zoeken?
Ik heb geen upgrade stenen,doe alleen nog maar de daily in garrison en erris elke dag. Kan ook niet vinden of Sapphire Firefly h/b t waard is om te upgraden :P
pi_154621246
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 03:55 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik heb geen upgrade stenen,doe alleen nog maar de daily in garrison en erris elke dag. Kan ook niet vinden of Sapphire Firefly h/b t waard is om te upgraden :P
Heb zowel op de Sapphire Firefly als de Crimsonwing gewoon een steen gegooid, al dat rondrennen is het echt niet waard tegenover 30 pet marks. Overigens hoef je niet te realmhoppen, er is altijd 1 van die pets aanwezig in de zone. Dus als je hem vangt spawnt er weer een ander.
pi_154640877
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 08:41 schreef HansvanOchten het volgende:
Heeft iemand ervaring met gamekey sites als
http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/
Die allkeyshop is meer een overzicht waar je keys kan kopen. Daar staan ook een aantal minder goede sites tussen die gehackte of gestolen keys hebben.

Op deze site heb ik zelf nog nooit problemen gehad:
https://www.instant-gamin(...)warlords-of-draenor/
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154668311
Gisteren waren er weer eens wat schepen gesneuveld tijdens een missie; dus een nieuwe destroyer gebouwd; met Murloc crew :) Dus das wel mooi.

Ondertussen ook mn laatste missie voor de legendary ring onderweg op 98%.

Ik ga blij zijn als ik daar vanaf ben..

Gister ook nog een rondje ICC gedaan met mn vriendin. Voor de fun en legendary quest.. had op de eerste 8 bosses elk een Shadowfrost shard.. helaas hield t daar op.. alleen nog eentje van de LK gekregen daarna. Hoe dan ook; 30 van die dingen binnen nu.. nog 20 te gaan.
pi_154698101
Welke garrison gebouw raden jullie mij aan? Ik doe PVP en PVE.
Er is zoveel keuze, beetje lastig om te kiezen wat nu goed is.

Heb nu twee gebouwen van mijn profs (engi en bs), en de barracks die ik via de quest line moest doen.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:54:31 #273
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154698522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Welke garrison gebouw raden jullie mij aan? Ik doe PVP en PVE.
Er is zoveel keuze, beetje lastig om te kiezen wat nu goed is.

Heb nu twee gebouwen van mijn profs (engi en bs), en de barracks die ik via de quest line moest doen.
Afhankelijk van wat jij zelf graag wilt.

Bijvoorbeeld:
Voor PVP heb je de Gladiators Sanctum. Moet je hordes e.d. in Draenor doden. (weet niet wat voor server je hebt)

Verzamel je mounts? Kan je de Stables doen voor een tijdje, tot je ze allemaal hebt. En dan verplaats je hem weer voor iets anders.

Dwarven Bunker is nice voor PVE, omdat je 1s per week een gratis Seal of Inevitable Fate krijgt.

Een Inn kan je specifieke Followers unlocken (Ik heb op dit moment bv. veel gold verdubbelaars :P Kaching! )

En Barracks geeft je dan de mogelijkheid tot 5 meer followers in totaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bienelientjee op 28-07-2015 11:47:26 ]
pi_154698707
Voor followers recruiten en gold missions heb je een Inn nodig, de trading post is voor 20% meer rep :)
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:07:35 #275
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154698724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:06 schreef Dennism het volgende:
Voor followers recruiten en gold missions heb je een Inn nodig, de trading post is voor 20% meer rep :)
Whoops idd :P Foutje, thanks! :D
pi_154699172
Gladiator's Sanctum werkt alleen voor het killen van spelers op het continent Draenor; je krijgt dan bones waarmee je work orders aan kan zetten voor honor gear, honor points en soms zelfs conquest points.

Aan te raden gebouwen;

Large;
- Dwarven bunker (gratis seal per week en mogelijkheid tot upgrades verkrijgen van drops voor PVE (baleful tokens kunnen met de bunker 675 worden ipv 650)

- Barracks: 5 extra followers om op missie te sturen.

- Stables; voor als je mounts verzameld; dit gebouw kan je in totaal 8 mounts leveren.

- Mage tower; teleporten over Draenor nadat je n hoop Ogres sloopt.

Medium:

- Inn; followers recruiten met n ability of trait die jij wil; op level 3 extra missies voor gold (dit levert best n hoop gold op)

- Trading post; extra reputation gain, mogelijkheid tot Auction house in je garrison, extra factie om rep voor te verzamelen voor mount, pet en toys.

- Barn; level 100 elites trappen levert een hoop fur, leather of savage feasts op. Daarnaast krijg je er Savage bloods van, deze zijn nodig voor veel professions, maar momenteel wat minder gewild door de introductie van Felblights.

- Gladiators sanctum voor PvP.

Small buildings;
- Salvage yard; questline in Spires of Arak. Missies van je followers geven je salvage crates. Komt een hoop troep uit, maar ook follower upgrade items en heel soms epic gear; om zelf te gebruiken of verkoopbaar op het AH voor nog altijd een paar k gold. Hoe dan ook, een prima extra influx van gold uit je missies.

- Enchanters study; iedere class kan disenchanten. Uit salvage crates komen ook met regelmaat blauwe 610 items, deze hebben een naar verhouding lage vendor waarde; disenchanten voor een paar dusts levert wat meer op. (Ik krijg via mijn alts op deze manier meer dust voor mijn enchanter dan ik nodig heb)

- Storehouse; bank in je garrison

Als ik naar mijn eigen characters kijk hebben ze vrijwel allemaal in ieder geval een Inn en Salvage yard. De rest wisselt. Mijn main PVE chars hebben een bunker voor de gratis seals en een ervan heeft een Barn voor de feasts / leather.
pi_154699385
Salvage yard is wel erg generfed, durf niet te zeggen of ze momenteel nog veel meerwaarde heeft boven andere small buildings. Het blijft gratis gold uiteraard, maar eerder haalde ik er +-5k gold per char per week mee op, nu nog zo'n 1-2k gold per char per week.
pi_154700161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:54 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Afhankelijk van wat jij zelf graag wilt.

Bijvoorbeeld:
Voor PVP heb je de Gladiators Sanctum. Moet je hordes e.d. in Draenor doden. (weet niet wat voor server je hebt)

Verzamel je mounts? Kan je de Stables doen voor een tijdje, tot je ze allemaal hebt. En dan verplaats je hem weer voor iets anders.

Dwarven Bunker is nice voor PVE, omdat je 1s per week een gratis Seal of Inevitable Fate krijgt.

Een Inn kan je specifieke Followers unlocken (Ik heb op dit moment bv. veel gold verdubbelaars :P Kaching! )

En Barracks geeft je dan de mogelijkheid tot 5 meer followers in totaal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:31 schreef icemotion het volgende:
Gladiator's Sanctum werkt alleen voor het killen van spelers op het continent Draenor; je krijgt dan bones waarmee je work orders aan kan zetten voor honor gear, honor points en soms zelfs conquest points.

Aan te raden gebouwen;

Large;
- Dwarven bunker (gratis seal per week en mogelijkheid tot upgrades verkrijgen van drops voor PVE (baleful tokens kunnen met de bunker 675 worden ipv 650)

- Barracks: 5 extra followers om op missie te sturen.

- Stables; voor als je mounts verzameld; dit gebouw kan je in totaal 8 mounts leveren.

- Mage tower; teleporten over Draenor nadat je n hoop Ogres sloopt.

Medium:

- Inn; followers recruiten met n ability of trait die jij wil; op level 3 extra missies voor gold (dit levert best n hoop gold op)

- Trading post; extra reputation gain, mogelijkheid tot Auction house in je garrison, extra factie om rep voor te verzamelen voor mount, pet en toys.

- Barn; level 100 elites trappen levert een hoop fur, leather of savage feasts op. Daarnaast krijg je er Savage bloods van, deze zijn nodig voor veel professions, maar momenteel wat minder gewild door de introductie van Felblights.

- Gladiators sanctum voor PvP.

Small buildings;
- Salvage yard; questline in Spires of Arak. Missies van je followers geven je salvage crates. Komt een hoop troep uit, maar ook follower upgrade items en heel soms epic gear; om zelf te gebruiken of verkoopbaar op het AH voor nog altijd een paar k gold. Hoe dan ook, een prima extra influx van gold uit je missies.

- Enchanters study; iedere class kan disenchanten. Uit salvage crates komen ook met regelmaat blauwe 610 items, deze hebben een naar verhouding lage vendor waarde; disenchanten voor een paar dusts levert wat meer op. (Ik krijg via mijn alts op deze manier meer dust voor mijn enchanter dan ik nodig heb)

- Storehouse; bank in je garrison

Als ik naar mijn eigen characters kijk hebben ze vrijwel allemaal in ieder geval een Inn en Salvage yard. De rest wisselt. Mijn main PVE chars hebben een bunker voor de gratis seals en een ervan heeft een Barn voor de feasts / leather.
Dank u voor de reacties. :)

Ga zo eens even kijken wat ik het meeste nodig heb. Denk sowieso de Inn aangezien ik vrij weinig gold heb(nieuwe server).

De Gladiatior Sanctum haal ik dan weer weg denk ik aangezien ik in al die tijd nog maar 3 mensen ben tegen gekomen om dood te maken, dat schiet dus niet op.
pi_154700214
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:18 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

[..]

Dank u voor de reacties. :)

Ga zo eens even kijken wat ik het meeste nodig heb. Denk sowieso de Inn aangezien ik vrij weinig gold heb(nieuwe server).

De Gladiatior Sanctum haal ik dan weer weg denk ik aangezien ik in al die tijd nog maar 3 mensen ben tegen gekomen om dood te maken, dat schiet dus niet op.
Als je veel Ashran doet is de glad sanctum wel leuk, 1 middagje ashran en je hebt genoeg bones voor een week of 2 aan workorders in je sanctum waarmee je toch redelijk wat gear / honor en conq punten krijgt. Ook de quests zijn vaak nog redelijk te doen in ashran, behalve van de races die geen bijna geen horde speler speelt.
pi_154707083
Zijn plans niet acount bound? Heb nu op één char de plans om de barracks naar level 2 te brengen maar moet ik die plans dan ook weer kopen op een andere char?
pi_154707528
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:21 schreef Dennism het volgende:

[..]

Als je veel Ashran doet is de glad sanctum wel leuk, 1 middagje ashran en je hebt genoeg bones voor een week of 2 aan workorders in je sanctum waarmee je toch redelijk wat gear / honor en conq punten krijgt. Ook de quests zijn vaak nog redelijk te doen in ashran, behalve van de races die geen bijna geen horde speler speelt.
Aha, Ashran was ik even vergeten. In dit geval hou ik de sanctum er wel bij.
pi_154707766
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:42 schreef Dennism het volgende:
Salvage yard is wel erg generfed, durf niet te zeggen of ze momenteel nog veel meerwaarde heeft boven andere small buildings. Het blijft gratis gold uiteraard, maar eerder haalde ik er +-5k gold per char per week mee op, nu nog zo'n 1-2k gold per char per week.
Ik heb daarom salvage yard ingeruild voor bank :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154718978
wow die Xemirkol is best pittig voor een shadow priest :P had nog maar 10% hp over toen hij dood was (<3 gladiator sanctum :P)

Wel Predator title :7
pi_154719221
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:49 schreef TwyLight het volgende:
wow die Xemirkol is best pittig voor een shadow priest :P had nog maar 10% hp over toen hij dood was (<3 gladiator sanctum :P)

Wel Predator title :7
Ik heb hem nog niet bevochten! Wel de Jungle Stalker achievement, dus zal vanzelf een keer komen. En ik vecht eigenlijk altijd in disc :o Dus ben benieuwd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154719262
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb hem nog niet bevochten! Wel de Jungle Stalker achievement, dus zal vanzelf een keer komen. En ik vecht eigenlijk altijd in disc :o Dus ben benieuwd.
Je moet Jungle Stalker en exalted met order of the awakened hebben, en hij moet niet al dood zijn :P

quote:
Disc
Vergeet het maar, solo gaat je dat echt niet lukken
pi_154719366
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:59 schreef TwyLight het volgende:

Je moet Jungle Stalker en exalted met order of the awakened hebben, en hij moet niet al dood zijn :P

Vergeet het maar, solo gaat je dat echt niet lukken
Ja, dat heb ik beiden wel :Y

En ik heb Illona! O-) Die tankt alles en als ik haar heal komen we heel ver met alles.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154719412
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik beiden wel :Y

En ik heb Illona! O-) Die tankt alles en als ik haar heal komen we heel ver met alles.
En mocht ik online zijn en niet ergens in een instance rond sjouwen, dan heb je er ook nog een balance druid bij. :P
pi_154719443
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik beiden wel :Y

En ik heb Illona! O-) Die tankt alles en als ik haar heal komen we heel ver met alles.
Ik weet niet wie Illona is maar een tank en healer samen moet wel makkelijk lukken ja :P hij doet vooral best veel damage en je moet oppassen dat je niet van het platform gegooid wordt

Ik heb gelukkig het gladiator sanctum die damage reduction geeft als je bijna dood bent en mage tower die zo'n 100% crit rune spawned waardoor ik mezelf redelijk kon healen met devouring plague :P
pi_154719506
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:06 schreef TwyLight het volgende:

Ik weet niet wie Illona is maar een tank en healer samen moet wel makkelijk lukken ja :P hij doet vooral best veel damage en je moet oppassen dat je niet van het platform gegooid wordt

Ik heb gelukkig het gladiator sanctum die damage reduction geeft als je bijna dood bent en mage tower die zo'n 100% crit rune spawned waardoor ik mezelf redelijk kon healen met devouring plague :P
Misschien eerst maar een gladiator's sanctum plaatsen. Wilde toch al van mijn barn af en al die achievements van die ander halen. Mage tower heb ik al.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154719603
Heb trouwens echt wel 50x die crystal gebruikt voordat ik eindelijk naar hem toe geport werd, uiteindelijk op een random franse server die ik via group finder gejoined had :P

telkens crystal cd resetten via skirmish
pi_154719694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:11 schreef TwyLight het volgende:
Heb trouwens echt wel 50x die crystal gebruikt voordat ik eindelijk naar hem toe geport werd, uiteindelijk op een random franse server die ik via group finder gejoined had :P

telkens crystal cd resetten via skirmish
Kan je de crystal cd resetten? :o Dat wist ik niet!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154719785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je de crystal cd resetten? :o Dat wist ik niet!
Je kan queuen voor arena skirmish (meestal instant queue) en dan gelijk leaven en dan zijn al je cooldowns reset van alle items. Je krijgt wel deserter maar die is maar heel kort in het begin en wordt dan steeds langer. Je kan het 5 keer doen en dan is de deserter even lang als de cooldown van de crystal

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154720002
^O^ mooi om te weten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:54:31 #294
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154730800
Ze hebben iets geinigs toegevoegd. Als je een kat pet summoned. Hem target en /sit doet. Komt de kat op je schoot liggen! _O- Tjaaah! :P
pi_154739444
Warcraft twitterde op woensdag 29-07-2015 om 19:00:23 You won’t want to miss our #gamescom live stream next week. Watch it at: http://t.co/EejHEemtIU #BlizzGC2015 reageer retweet
pi_154740105
Ik zag het ook net in mn bnet launcher.. terwijl iedereen m verwacht had op Blizzcon..
pi_154740378
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:40 schreef icemotion het volgende:
Ik zag het ook net in mn bnet launcher.. terwijl iedereen m verwacht had op Blizzcon..
Mwoah dit zat er wel aan te komen, was ook al wel de verwachting van de meeste mensen hoor :P
pi_154740951
Ben erg benieuwd wat de nieuwe expansion gaat zijn.
pi_154741481
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:05 schreef Cornelis83 het volgende:
Ben erg benieuwd wat de nieuwe expansion gaat zijn.
Mocht het nog meer alternate universe troep zijn dan haak ik toch echt af.
pi_154741888
gm's weten voorlopig ook nog niks van info
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')