HALELUJA!!!quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:24 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
BAWOESSSSJJJJ!!! Daar gaat ze!
Om je dood te ergeren!quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:26 schreef King_Merc het volgende:
Rubygaat weer nergens over.... (In dat kantoor van bettina)
Gelukkig is de reactie van Bettina echt briljantquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:26 schreef King_Merc het volgende:
Rubygaat weer nergens over.... (In dat kantoor van bettina)
Echt he. Ik heb echt gelachen!quote:Op woensdag 23 september 2015 12:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig is de reactie van Bettina echt briljant![]()
En Ruby later: "Heeft u zich ingehouden???quote:
Inderdaad, je wordt er nog zieker van!quote:Op woensdag 23 september 2015 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Ruby later: "Heeft u zich ingehouden???"
Ik heb wel medelijden met een ieder die in het Beatrix moet zijn, nu zij er rondloopt met d'r camera
Ooh, vandaar dat Bettina er mee instemt natuurlijk! Zo komt het ziekenhuis in de publiciteit als "zo'n succesvol ziekenhuis dat er wachtlijsten moeten komen" en kan ze haar geliefde nieuwe vleugel laten aanbouwenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Inderdaad, je wordt er nog zieker van!
Pamela heeft ook nog een rolletje in Verona, een satirisch programma van Henk Spaan en Harry Vermeegen, gespeeld. Toen was ze een generaal die de Weeshuiskazerne kwam inspecteren.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:29 schreef King_Merc het volgende:
Volgende week Pamela Teves voor een rolletje in Flikken Maastricht
- Aďsha heeft het aanzoek van Ravi geaccepteerd, na eerst overstuur te zijn weggelopenquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:47 schreef soapie het volgende:
Gister gemist, heb ik uberhaupt nog iets gemist??
Nee.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:47 schreef soapie het volgende:
Gister gemist, heb ik uberhaupt nog iets gemist??
Het is toch raar, he? We klagen over GTST en ONM, maar we blijven toch kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:17 schreef soapie het volgende:
Had al zo'n vermoeden...![]()
@ PeterKelder thanks voor de update!!
Blijft toch altijd lekker wegkijkenquote:Op zondag 27 september 2015 18:27 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Het is toch raar, he? We klagen over GTST en ONM, maar we blijven toch kijken.
En het gaat ook nog een derde keer gebeuren, als Stijn van Rooijen op de proppen komt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:22 schreef PeterKelder het volgende:
JP wordt nu al voor de tweede keer Jean-Paul genoemd
Hm... Liever Bento dan. Anton vind ik wel oké, doet mij ook een beetje aan Cor de Zeeuw denkenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:25 schreef soapie het volgende:
Kan Anton geen enkeltje Brazilië krijgen, vreselijke vent!
Doe alle twee maar dan....quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm... Liever Bento dan. Anton vind ik wel oké, doet mij ook een beetje aan Cor de Zeeuw denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |