Nee, van de wanhopige scenarioschrijversquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:20 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Die boeken waren toch echt niet van mij.
O ja, klopt. Ik stopte in 2007 al met kijken. Toen was ik niet meer wanhopig....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:20 schreef _Kate_C_ het volgende:
Nee, van de wanhopige scenarioschrijvers
Ik moest wel lachen toen Bettina het over "die jodocus van 't Seepaert" had.....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:30 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet eens zo gemist
Maar het was dan ook niet echt spannend, op het verhaaltje met Serge na.
Had ik ook, moest mij er vandaag meermaals aan herinneren dat het weer zou beginnenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:26 schreef soapie het volgende:
Lekker dat het weer begonnen, is, moet er wel weer even inkomen....
Ruby blijft een godsgruwelijk irritant mormel jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:02 schreef Clemanyana het volgende:
Twee afleveringen gezien, en heb al meteen zin om Ruby uit het raam te gooien
Dat gezever met Aisha's crush op Sasha ook... gaap.
Dat bedoel ik dusquote:Wel heerlijk om het sarcasme van Bettina en Viktor weer te zien! En ben daadwerkelijk benieuwd naar de reacties in de aflevering van morgen.
Oh, was hij aan het huilen? Vond het al zo'n vreemde lachquote:Op woensdag 2 september 2015 19:23 schreef soapie het volgende:
OMG, Bento en huilen is echt geen combinatie!! Vreselijk....
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, was hij aan het huilen? Vond het al zo'n vreemde lach
Het was inderdaad echt slecht. De verbazing op het gezicht van Frits Jansma was duidelijk niet gespeeldquote:
Had ik ook. Ik herkende haar wel, maar ik wist absoluut niet waarvan. Tot ik later een retweet van Lebowski Publishers zag van een tweet van haar. Toen dacht ik eerst dat ik haar herkende van een of ander vaag tv-programma, maar een rondje Google leverde dit dus opquote:Op donderdag 3 september 2015 07:19 schreef soapie het volgende:
Kind heeft bij mij weinig indruk gemaakt, moest echt even googlen wie dat ook alweer was....
Als het andere verhaal dan zou draaien om de Couwenbergs of Wertheimer is het nog redelijk te doen, maar met zo'n snoozefest-verhaallijn als dat van Saaaaaaaaaaaïsha is het een natuurramp op zich.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:42 schreef soapie het volgende:
Rubyen Bento
in één aflevering proppen is toch ook the horror!!
![]()
![]()
Echt vreselijk vandaag! Je zou zo afhaken na zo'n aflevering...quote:Op donderdag 3 september 2015 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als het andere verhaal dan zou draaien om de Couwenbergs of Wertheimer is het nog redelijk te doen, maar met zo'n snoozefest-verhaallijn als dat van Saaaaaaaaaaaïsha is het een natuurramp op zich.
Tijdens dit soort afleveringen verlang ik echt terug naar de hoogtijdagen van Cor de Zeeuw, Reina #1, Superspeurneus Bob (quote:Op donderdag 3 september 2015 20:17 schreef soapie het volgende:
[..]
Echt vreselijk vandaag! Je zou zo afhaken na zo'n aflevering...Doe ik niet voor de Couwenbergjes/Serge/Bettina!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |