O ja, nu je het zegt. Wat goed van je! Hij was goed bevriend met Bettina maar Bettina was eigenlijk verliefd, en toen kreeg hij iets met Aafke.....quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:15 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Miguel was de ex van Bettina's zus Annemarie. In de serie had hij een relatie met Aafke, terwijl Bettina ook the hots voor hem had. Hij was idd de vader van Olaf en Ravi.
Bettina stortte bij Margot haar hart uit en zei: "... en dan rent hij regelrecht naar die ouwe toverkol."quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:48 schreef GwaiLow het volgende:
O ja, nu je het zegt. Wat goed van je! Hij was goed bevriend met Bettina maar Bettina was eigenlijk verliefd, en toen kreeg hij iets met Aafke.....
Was een leuke periode
quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:00 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Bettina stortte bij Margot haar hart uit en zei: "... en dan rent hij regelrecht naar die ouwe toverkol."
Bettina zei ook ooit dat Aafke's bed vierdehands is, omdat zijn meerdere relaties heeft gehad.quote:
Dit was het laatste nieuws:quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:49 schreef GwaiLow het volgende:
Zijn er nog ontwikkelingen? Of is het gewoon echt klaar nu?
Ahhhh oke, maar na een half jaar eruit te zijn geweest hoeven ze wat mij betreft niet meer verder te gaan.quote:Op maandag 28 december 2015 23:33 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Dit was het laatste nieuws:
NPO Best
Like This Page · 4 December ·
We hebben kennis genomen van alle reacties omtrent Onderweg naar Morgen. We begrijpen dat we teleurgestelde fans op dit moment niet tevreden kunnen stellen. ONM komt in ieder geval het komende half jaar niet meer terug in de programmering van NPO Best, maar voor de tweede helft van het komende jaar liggen de opties nog open.
Vanaf dat moment maakt NPO Best een nieuwe start, waarin series een grotere rol gaan spelen.
Nee, dan mogen ze van mij wel weer bij het begin beginnen..quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ahhhh oke, maar na een half jaar eruit te zijn geweest hoeven ze wat mij betreft niet meer verder te gaan.
En dan natuurlijk wel in 1x door tot het einde!quote:Op dinsdag 29 december 2015 09:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee, dan mogen ze van mij wel weer bij het begin beginnen..
Nou ja, liever dat ze na een half jaar weer verder gaan dan dat het helemaal niet meer terugkeert...quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ahhhh oke, maar na een half jaar eruit te zijn geweest hoeven ze wat mij betreft niet meer verder te gaan.
Oeh, dus jij wil dat de ±1065 afleveringen (want er zijn een paar uitgevallen tijdens seizoen 2) die tot nu toe zijn uitgezonden opnieuw worden uitgezonden voordat ze verder gaan daar waar ze nu zijn? Toegegeven, ik wil een seizoen 2 graag nog eens zien, maar ik ga liever eerst verder met seizoen 7 t/m 11.quote:Op dinsdag 29 december 2015 09:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee, dan mogen ze van mij wel weer bij het begin beginnen..
Dat laatste zeker niet inderdaad, maar het begin wil ik zeker nog eens zien!quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, liever dat ze na een half jaar weer verder gaan dan dat het helemaal niet meer terugkeert...
[..]
Oeh, dus jij wil dat de ±1065 afleveringen (want er zijn een paar uitgevallen tijdens seizoen 2) die tot nu toe zijn uitgezonden opnieuw worden uitgezonden voordat ze verder gaan daar waar ze nu zijn? Toegegeven, ik wil een seizoen 2 graag nog eens zien, maar ik ga liever eerst verder met seizoen 7 t/m 11.
En daarbij, om nog eens dat geheel saaie seizoen 6 te gaan kijken...
quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:57 schreef 0108daniel het volgende:
Waar kan je alle seizoenen kopen? want ik kom alleen maar seizoen 1 tegen in een box.
Is de rest niet op DVD?
Dat is jammer nu kan ik het nooit meer terug zienquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:51 schreef soapie het volgende:
[..]Inderdaad alleen seizoen 1 is op dvd te krijgen helaas!!
Hopen dat NPOBest het terugdraait en alsnog weer gaat uitzenden...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat is jammer nu kan ik het nooit meer terug zien
Wat je altijd kunt doen is een mail sturen naar Endemol met de vraag waarom ONM niet op dvd te krijgen is (want zelfs seizoen 1 is Out of Print) en of er de mogelijkheid bestaat dat dat ooit gebeurt. Nu heb ik zo het vermoeden wat hun antwoord gaat zijn, maar het valt beslist te proberen en zo weten zij ook dat er animo is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat is jammer nu kan ik het nooit meer terug zien
En daar ook - met mate - blijven zeurenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Hopen dat NPOBest het terugdraait en alsnog weer gaat uitzenden...
Sja, hoe zorgen we dat het (ook voor ons) levend blijft??quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:40 schreef PeterKelder het volgende:
En daar ook - met mate - blijven zeuren
Gelukkig zorgt Zuster Lisette daar voor, met een extra lange video met enkele verhaallijnen rond Bram de Boei uit seizoen 9 en 10:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:05 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Sja, hoe zorgen we dat het (ook voor ons) levend blijft??
Leuk om dit te zien! Kan me Bram de Boei ook met een ring baardje herinneren dacht ik. Dat zal wel later zijn geweestquote:Op woensdag 24 februari 2016 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig zorgt Zuster Lisette daar voor, met een extra lange video met enkele verhaallijnen rond Bram de Boei uit seizoen 9 en 10:
quote:Op maandag 1 april 2019 23:01 schreef Jordiaantje het volgende:
Voor de liefhebbers: NPO is begonnen met het online zetten van Onderweg naar Morgen vanaf seizoen 1! https://www.npostart.nl/onderweg-naar-morgen/POMS_S_BV_15332295
Ben benieuwd tot hoe ver ze gaan. Vanuit de publieke omroep hebben ze de rechten over seizoen 1 en 2, en daarna seizoen 13 t/m 17. Als ze de tussenliggende seizoenen willen plaatsen zullen ze daar een deal over moeten sluiten met Endemol.quote:Op maandag 1 april 2019 23:01 schreef Jordiaantje het volgende:
Voor de liefhebbers: NPO is begonnen met het online zetten van Onderweg naar Morgen vanaf seizoen 1! https://www.npostart.nl/onderweg-naar-morgen/POMS_S_BV_15332295
Met seizoen 1 & 2 ben ik ook al heel blij, al zal je daar misschien wel NPO Start Plus abbonement voor moeten hebben. Voorlopig staat alleen aflevering 1/tm 30 onlinequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben benieuwd tot hoe ver ze gaan. Vanuit de publieke omroep hebben ze de rechten over seizoen 1 en 2, en daarna seizoen 13 t/m 17. Als ze de tussenliggende seizoenen willen plaatsen zullen ze daar een deal over moeten sluiten met Endemol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |