No problem!quote:Op woensdag 2 december 2015 18:08 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hmpff.. allemaal klagen bij Best?
[..]
Dank je Kate.. had ik maar eerder iets gezegd. Denk niet dat het de moeite is aangezien ik doorgekeken heb (en ik niet meer echt weet welke weken het was)...
quote:Op donderdag 3 december 2015 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
Victor: "Doe die wipneus de groeten."
En als we nou eens allemaal geld bij elkaar leggen en de zender kopen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:17 schreef PeterKelder het volgende:
https://www.facebook.com/(...)908745899815/?type=3
Er is dus nog een beetje hoop...![]()
Blijf vooral zeuren, misschien dat dat helpt
Mja, maar wat moeten we met die zender? Kunnen we dat geld beter gebruiken om eens een bezoekje aan de archieven van Endemol te brengenquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:10 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
En als we nou eens allemaal geld bij elkaar leggen en de zender kopen?![]()
Damn, you're good! I'm inquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mja, maar wat moeten we met die zender? Kunnen we dat geld beter gebruiken om eens een bezoekje aan de archieven van Endemol te brengen
Interesting... wat wordt de bijdrage daarvoor?quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mja, maar wat moeten we met die zender? Kunnen we dat geld beter gebruiken om eens een bezoekje aan de archieven van Endemol te brengen
Haha, didn't you know that already?quote:
Goeie vraag... We moeten namelijk wel wat mensen omkopen om toegang te kunnen krijgen tot het archiefquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:52 schreef Clemanyana het volgende:
Jammer dat de pagina niet meer likes krijgt. Maar ja, mijn vrienden denken meeral, waarom zou ik liken, ik kijk het niet...
[..]
Interesting... wat wordt de bijdrage daarvoor?
Good point!quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, didn't you know that already?![]()
[..]
Goeie vraag... We moeten namelijk wel wat mensen omkopen om toegang te kunnen krijgen tot het archief
Ja, of wil jij het soms aan de stok krijgen met superspeurneus Bob?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:28 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Good point!
Hoezo omkopen? Wilde je tijdens reguliere openingstijden gaan dan?
Die hebben ze toch ingevroren? Ohnee, dat was Gymanquote:Op zondag 6 december 2015 12:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, of wil jij het soms aan de stok krijgen met superspeurneus Bob?
Is Gyman ingevroren, nee toch? Of laat mijn geheugen mij nu in de steek?quote:Op zondag 6 december 2015 15:20 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Die hebben ze toch ingevroren? Ohnee, dat was Gyman.
Zou die brave Aafke ons dan willen helpen om toegang te krijgen buiten de reguliere openingstijden?quote:We zeggen gewoon dat Braafke Kouwenkak ons heeft uitgenodigd
Ja toch? De vader van Junior? Of word ik nu dement?quote:Op zondag 6 december 2015 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is Gyman ingevroren, nee toch? Of laat mijn geheugen mij nu in de steek?
[..]
Zou die brave Aafke ons dan willen helpen om toegang te krijgen buiten de reguliere openingstijden?![]()
Ik dacht dat hij gewoon gecremeerd is... Volgens mij is ene Miguel Zwart omstreeks seizoen 8 wel ingevroren toen hij ziek bleek te zijn en er nog geen medicijn beschikbaar was.quote:Op zondag 6 december 2015 16:14 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Ja toch? De vader van Junior? Of word ik nu dement?
Oh, we moeten het geld gewoon gebruiken om te doneren aan de Couwekak Stichting!quote:Tuurlijk, als we zeggen dat dat maatschappelijk vereist is etc. Daar herkent ze zichzelf in!
Oh, dan ben ik daarmee in de warquote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gewoon gecremeerd is... Volgens mij is ene Miguel Zwart omstreeks seizoen 8 wel ingevroren toen hij ziek bleek te zijn en er nog geen medicijn beschikbaar was.
[..]
Oh, we moeten het geld gewoon gebruiken om te doneren aan de Couwekak Stichting!
Miquel Zwart is inderdaad ingevroren. Dat was de vriend van Bettina als ik het me goed herinner. Olaf Zwart was zijn zoon en Ravi weer de halfbroer van Olaf oid.quote:Op zondag 6 december 2015 16:14 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Ja toch? De vader van Junior? Of word ik nu dement?
Tuurlijk, als we zeggen dat dat maatschappelijk vereist is etc. Daar herkent ze zichzelf in!
Miguel was de ex van Bettina's zus Annemarie. In de serie had hij een relatie met Aafke, terwijl Bettina ook the hots voor hem had. Hij was idd de vader van Olaf en Ravi.quote:Op maandag 7 december 2015 10:52 schreef GwaiLow het volgende:
Miquel Zwart is inderdaad ingevroren. Dat was de vriend van Bettina als ik het me goed herinner. Olaf Zwart was zijn zoon en Ravi weer de halfbroer van Olaf oid.
Je mag haar nog steeds niet, he?quote:Op zondag 6 december 2015 18:40 schreef _Kate_C_ het volgende:
Oh, dan ben ik daarmee in de war.
Precies! En aangezien we niet hebben gezegd hoeveel geld kan Braafke ook niet boos worden als we haar afschepen met 5 eurocent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |