• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Misschien spoel ik even terug naar het einde daarvan, maar ik ga mooi op tijd pitten om morgen niet weer de halve middag half te zitten slapenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:11 schreef Max23 het volgende:
Als je die stream terug spoelt naar het begin kan je de kwartfinale van Li Jiao zien, die heb ik gemist vanmiddag
quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien spoel ik even terug naar het einde daarvan, maar ik ga mooi op tijd pitten om morgen niet weer de halve middag half te zitten slapen
Ik laat hem op 05:55 staan denk ik, met een reservewekker een half uurtje laterquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:17 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe laat zet jij de wekker morgen? Half zeven komen de eerste NL-ers alweer zag ik
Inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik laat hem op 05:55 staan denk ik, met een reservewekker een half uurtje later
[ afbeelding ]
Ik zie een mooi gaatje voor een eindevandeochtenddutje zo voor het volleybal
Marshall verliest nogal eens op zulke toernooien en heeft vorige maand pas haar rentree gemaakt na een handoperatie, dus Fontijn moet hard op d'r handen meppenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Morgenmiddag ook de eerste wedstrijd voor Nouchka Fontijn
Aangezien ze bij de vrouwen geen rekening hebben gehouden met de ranking is de loting compleet random gegaan.
Daarom moeten de grootste twee favorieten voor goud, Fontijn en Marshall al meteen tegen elkaar
quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:12 schreef Max23 het volgende:
Uhm, is die tijdwaarneming kapot bij het wielrennen?
Er is ineens een Azeri 36 seconden sneller dan Sanchez bij het 2e meetpunt![]()
http://sporten.tv2.dk/cyk(...)nvej-paa-enkeltstartquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:10 schreef showtimer het volgende:
Die Azeri had in de tijdrit dus inderdaad een stuk afgesneden.Hoe groot is de kans dat een local dat onbewust doet?
Jammer dat het filmpje het niet doetquote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
http://sporten.tv2.dk/cyk(...)nvej-paa-enkeltstart
En Roseanu/Wodzich staat bij winst in de achtste finale direct in de halve finale?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 06:52 schreef Max23 het volgende:
Ik snap niks van dit taekwondoschema
http://www.baku2015.com/t(...)tkm180300/index.html
Moet Van Wanroij niet eerst tegen de winnaar van Trajkovic en Hatowski, voordat die in een eventuele kwartfinale tegen de als 1e geplaatste Azeri moet?
Dit is gewoon haar niveau als je haar Ranking Round ziet, toen werd ze 51equote:Op vrijdag 19 juni 2015 06:55 schreef heywoodu het volgende:
Man man man wat geeft Der Kinderen het hier compleet weg
Tuurlijk, maar als je de wedstrijd kan winnen door een 9 of 10 mag je dat gewoon niet weggeven.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 06:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is gewoon haar niveau als je haar Ranking Round ziet, toen werd ze 51e![]()
Dan ben je gewoon erg wisselvallig, zoals ze nu ook was.
Ik had, op basis van haar ranking round, niets anders verwachtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 06:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je de wedstrijd kan winnen door een 9 of 10 mag je dat gewoon niet weggeven.
Het schema staat verkeerd uitgelijnd, Wanrooij gaat inderdaad tegen de Azeri straks. Trajkovic/Hatowski staat tegen Moustakas/Basile etc.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 06:52 schreef Max23 het volgende:
Ik snap niks van dit taekwondoschema
http://www.baku2015.com/t(...)tkm180300/index.html
Moet Van Wanroij niet eerst tegen de winnaar van Trajkovic en Hatowski, voordat die in een eventuele kwartfinale tegen de als 1e geplaatste Azeri moet?
Dat verklaart hetquote:Op vrijdag 19 juni 2015 06:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het schema staat verkeerd uitgelijnd, Wanrooij gaat inderdaad tegen de Azeri straks. Trajkovic/Hatowski staat tegen Moustakas/Basile etc.
http://www.baku2015.com/e(...)KM180000_C75_349.pdf
Goede generale voor het WK.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:56 schreef Max23 het volgende:
Van de Velde en van Dorsten verliezen ook hun 3e wedstrijd, tegen twee Turken
21-15 17-21 13-15
De winnaar alleenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:07 schreef Max23 het volgende:
Die wat oudere Nederlandse man met ronde bril en pet zit al de hele tijd in de zaal daar bij het tafeltennis![]()
Laatst begon hij te zingen
Ik vond dit filmpje wel een mooi hoogtepuntquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:15 schreef heywoodu het volgende:
Ze hebben inmiddels wel echt veel filmpjes op de site staan trouwens
Vanavond maar eens wat moois bij elkaar zoeken voor een mooi bericht(zoals Saive en z'n reclamebord
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vond dit filmpje wel een mooi hoogtepuntJa bedankt, nu heb ik weer hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ze is wel ervaren. Timina speelde jarenlang als 3e speelster in het team van Nederland. Totdat Eerland het overnam.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:23 schreef OmniRocket het volgende:
ik vraag me af of de Nederlandse coach überhaupt iets toevoegt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:23 schreef OmniRocket het volgende:
ik vraag me af of de Nederlandse coach überhaupt iets toevoegt.
Die bedoelde ik ja, Saivequote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:25 schreef OmniRocket het volgende:
lol
http://www.baku2015.com/v(...)-european-games.html
Tja, hoe wij haar zien boeit natuurlijk niet, als ze op de speelsters maar goed overkomtquote:
en tips geeft waar ze wat aan hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, hoe wij haar zien boeit natuurlijk niet, als ze op de speelsters maar goed overkomt
Tuurlijk, ze verliest de game door 2 ballen die net niet goed voor haar vallen. Wel flinke mentale dreun ook gelijkquote:
Preciesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en tips geeft waar ze wat aan hebben
Maar vaak zie je niet dat ze dan op de tafel gaan slaanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze verliest de game door 2 ballen die net niet goed voor haar vallen. Wel flinke mentale dreun ook gelijk
Te laatquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:46 schreef Max23 het volgende:
België nu bezig en op weg naar goud? bij Ritmische acrobatic
Nederland zal zich heus wel met het team voor Rio plaatsen en dan mogen ze allebei sowieso al gaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De winnaar alleen
Of nou ja, de verliezer waarschijnlijk via de ranking uiteindelijk ook wel, in elk geval als Jie de verliezer is
De meeste van die dingen kunnen helemaal niet hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Spoel je ff 3 minuten terug, zag er wel leuk uit die oefening
Ik maak me over Nederland wat dat betreft inderdaad absoluut geen zorgen. Als het via het team niet lukt gaat het via de ranking wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nederland zal zich heus wel met het team voor Rio plaatsen en dan mogen ze allebei sowieso al gaan.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:03 schreef Max23 het volgende:
Waardeloze laatste set, maar Deden wint hem 23-20
Die scheve muil ook als ie zingtquote:
Jiequote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een goede ochtend is dit om te lezen als je net wakker bent![]()
Jiegodin
Dedengodin
Nog iets gemist?
Goud van België op Ritmische Acrobatiekquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jiegodin
Dedengodin
Nog iets gemist?
Wanrooij naar kwartfinale Taekwondoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jiegodin
Dedengodin
Nog iets gemist?
Die loting van Fontijnquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
15.30 Nouchka Fontijn
18.30 Mullenberg
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:22 schreef Max23 het volgende:
Leuk grapje van die "Sierd"
"Im not asking a question"
Hu wins the game
Neequote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Finale bij het 50m schieten vrouwen trouwens. Heywoodu zit vast te kijken
Nu tegen de nummer 10 van de olympische ranglijst.quote:
Nog een keerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:22 schreef Max23 het volgende:
Leuk grapje van die "Sierd"
"Im not asking a question"
Uiteraard, was al gelijk bevestigd door zowel de Turkse als Jiao nadat de scheidsrechter 10-9 riep. Toen werd het teruggedraaid.quote:
Okee top! Scorebord deed even raarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uiteraard, was al gelijk bevestigd door zowel de Turkse als Jiao nadat de scheidsrechter 10-9 riep. Toen werd het teruggedraaid.
Klopt, maar op de stream werd het al duidelijk door wat de scheidsrechter riepquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Okee top! Scorebord deed even raar
"He simply took a wrong turn", is wat zijn team op Facebook zegt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzinquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"He simply took a wrong turn", is wat zijn team op Facebook zegt.
Hu?quote:
Je hebt niet opgelet schijnbaarquote:
Oh ja zo lang kijk ik nog niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt niet opgelet schijnbaar
De commentator heeft wel 3-4 keer het grapje gemaakt dat hij iets zei over "Hu" maar dat hij geen vraag stelde over "who", haha echt een vet grappige commentator. Snap je. En toen zei ik zo van "Hu?" ipv "Wie?".
Nou, als ik jouw ui zie heb ik niet de intentie om mee te gaan juichenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, er valt altijd wel wat te juichen
Oogink behoort tot de kanshebbers en Wanrooij niet echt, maar wie weet. Beiden in het taekwondoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:14 schreef Felagund het volgende:
Hebben "we" vandaag nog meer kans op medailles?
Taekwondo, vlaggendraagster Oogink is als 2e geplaatst en heeft haar eerste wedstrijd gewonnen en zit in de kwartfinalequote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:14 schreef Felagund het volgende:
Hebben "we" vandaag nog meer kans op medailles?
Taekwondo vanaf 12:00 ongeveerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens kijken wat er eigenlijk nog leuk is om te volgen, boksen wordt toch niet uitgezonden
15.00 Braakman/Sinnema
In het voordeel van? Nederland moet dit op een goede dag prima kunnen winnen. Ze speelden vooral tegen Duitsland echt dramatisch.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede tip
11.30 Volleybal dames tegen Servië. Dat zal wel een afslachting worden
Serviequote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
In het voordeel van? Nederland moet dit op een goede dag prima kunnen winnen. Ze speelden vooral tegen Duitsland echt dramatisch.
Goede ervaring voor haarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:29 schreef Max23 het volgende:
Ze had een mindere laatste sprong, maar het is net genoeg voor een finaleplaats bij het schoonspringen![]()
[ afbeelding ]
Deze kwalificatie ging over 9 sprongen, in de finale hoeven ze maar 4 keer te springen.
quote:Some high-tech software, a handheld video camera, a laptop and countless man hours have all been crucial in Austrian pair Lena Maria Plesiutschnig and Katharina Schutzenhofer's surprise run in the women's Beach Volleyball.
Thanks to funding from the Austrian government's Rio 2016 programme, the team has been using Data Volley, software that enables coaches to record, analyse and package every serve, reception, set, attack and block.
"I think it is very important. We get some tactics to predict what balls we can play. Without this it is very difficult for a young team to figure out what they (the opposition) are doing," said Schutzenhofer after a 2-1 victory on Thursday evening against Sophie Van Gestel and Jantine Van Der Vlist.
The Dutch were many people's tip for gold but found themselves up against a team armed with in-depth information on how they play.
"When she (Van Der Vlist) was at the middle at the outset we knew which places we should protect," said Schutzenhofer.
Such information does not, however, come easily.
"Yesterday (the final Pool A group match on Wednesday evening) we played at 10pm. The coach of the team came to me at 1am, I gave him the material. I don't think he went to bed until 3am," explained Martin Plessl, scout for the Austrian team.
The Austrians next meet Russian pair Mariia Prokopeva and Ekaterina Syrtceva, who upset the much-fancied Finns, Riikka Lehtonen and Taru Lahti.
Having heard that Plessl had predicted his charges would be playing Finland in Friday's quarter final, the two Russians remained unimpressed by his abilities.
"The ball is round and anything can happen," said Syrtceva, before Prokopeva added, "We'll do what we can and we will see who expects what."
Of course, Plessl had taped the entire match. Another long night awaits the scout.
Zeker, hoewel ze in dit artikel zelfs als een outsider werd gezien voor een medaillequote:
Zelfs haar coach denkt het... Dan hoop ik dat ze in finale wat beter springtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zeker, hoewel ze in dit artikel zelfs als een outsider werd gezien voor een medaille![]()
http://www.baku2015.com/m(...)-european-title.html
Wtf.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:41 schreef Max23 het volgende:
Iemand een idee waarom dit Azeri koppel (waarvan 1 eigenlijk een Braziliaan is), als 2e staat genoteerd in de groep (beachvolleybal)?
[ afbeelding ]
Onderling resultaat kan het niet zijn, setstanden ook niet, ratio ook niet
Omdat Azeriquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:41 schreef Max23 het volgende:
Iemand een idee waarom dit Azeri koppel (waarvan 1 eigenlijk een Braziliaan is), als 2e staat genoteerd in de groep (beachvolleybal)?
[ afbeelding ]
Dat kan wel eens het 2e goud worden vandaag voor België, nadat vanochtend die drie meiden ook al het goud wonnenquote:
Ik zet in op pointsratio in onderlinge duels.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:41 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet haast wel ja, vage regels. Waarom zetten ze dan die aantal gewonnen/verloren sets en puntenratio in beeld. Dat zullen ze dan toch nooit gebruiken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:00 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Ik zet in op pointsratio in onderlinge duels.
Ligt aan de nationaliteit van de betreffende teamsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat moet haast wel ja, vage regels. Waarom zetten ze dan die aantal gewonnen/verloren sets en puntenratio in beeld. Dat zullen ze dan toch nooit gebruiken.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Daar liggen idd nog een aantal medailles klaar. In alle onderdelen vd kwalificaties haalden ze een 1e of 2e plaatsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat kan wel eens het 2e goud worden vandaag voor België, nadat vanochtend die drie meiden ook al het goud wonnen
http://www.baku2015.com/g(...)ll-around/index.html
Tafeltennis heb ik al op de tv.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, je mag je vermaken met Ritmische gymnastiek of tafeltennis of waterpolo
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, je mag je vermaken met Ritmische gymnastiek of tafeltennis of waterpolo
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:48 schreef DeLuna het volgende:
Is de tafeltennis finale bij de vrouwen nu om 13:30 of 14:30? Lees twee verschillende dingen.
En dan komt Wimbledon en Tour de France ookquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:59 schreef heywoodu het volgende:
Overigens gaan we over 2 weken natuurlijk gewoon door met de multisportevenementen he![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/2015_Pacific_Games
En de Pan-American Games een weekje laterquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan komt Wimbledon en Tour de France ook
De herkansing regel is dat iedereen die verloren heeft van een finalist naar de herkansing magquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:27 schreef Crocmaz het volgende:
Kwam nog dichtbij. 8-6 verloren na 7-0 achterstand.
Volgens commentator inderdaad nog kans op brons. Na het zoveelste grapje dat Bye geen deelnemer is.
Moet de Azeri dan niet eerst de finale halen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
De herkansing regel is dat iedereen die verloren heeft van een finalist naar de herkansing mag
Aangezien de Azeri in de kwartfinale pas zijn 1e wedstrijd had, mogen in dat stuk van het schema dus alleen Wanrooij en de verliezer van de halve finale naar de herkansing. Dat wordt gelijk de strijd om het brons dan
Uiteraard, dat staat er ookquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:44 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Moet de Azeri dan niet eerst de finale halen?
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:17 schreef Max23 het volgende:
Wanrooij nu zijn kwartfinale tegen de als 1e geplaatste Azeri(regerend Wereld-en Europees kampioen)![]()
Volgens mij mag Wanrooij sowieso op voor brons (als de Azeri de finale haalt), aangezien de Azeri een bye had in de 1e ronde
Ik zie het nu in je eerdere post inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uiteraard, dat staat er ook
Edit: in mijn eerdere post
[..]
Ja precies, en met "verliezer van de halve finale" bedoelde ik dan diegene die gaat verliezen van de Azeriquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:48 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Ik zie het nu in je eerdere post inderdaad.
Ik las deze zin verkeerd: Aangezien de Azeri in de kwartfinale pas zijn 1e wedstrijd had, mogen in dat stuk van het schema dus alleen Wanrooij en de verliezer van de halve finale naar de herkansing.
Ik zie die afslachting nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede tip
Oh, afgelopen nu dusquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:18 schreef Max23 het volgende:
Wat dom dit van Nederland
Servië wint de 3e set nadat NL 3 setpoints mist.
Bij 26-26 kreeg NL een punt omdat Servië uitsloeg. Dat werd terug gedraaid omdat een speelster met haar lichaam het net aanraakte, nadat ze zich omdraaide om te kijken of de bal uit ging
Het staat nog maar 2-1quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, afgelopen nu dus![]()
Gelukkig geen Nederlandse tafeltennisster om brons nu, dan ga ik weer terug naar taekwondo met Oogink zo
Niet afgelopen, 1-2 in sets, maar de uitzending welquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, afgelopen nu dus![]()
Gelukkig geen Nederlandse tafeltennisster om brons nu, dan ga ik weer terug naar taekwondo met Oogink zo
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede tip
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nederland - Servië![]()
20-25
25-22
26-28
25-16
15-9
Hoe lang moet je nog?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:12 schreef DeLuna het volgende:
Zit ik me hier druk te maken om het afstuderen mis ik dit allemaal
Oh ik heb al cijfers. Ik moet naar de examencommissie van alles gehaald behalve het onderzoek. Had een 5,2.quote:
Je moet dan ook prioriteiten stellen. De Spelen duren nog tot en met de 28e, daarna richt je je maar op de rest.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:12 schreef DeLuna het volgende:
Zit ik me hier druk te maken om het afstuderen mis ik dit allemaal
Ai dat is jammer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh ik heb al cijfers. Ik moet naar de examencommissie van alles gehaald behalve het onderzoek. Had een 5,2.![]()
Iedereen hier moet wel voor de Rus zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:26 schreef heywoodu het volgende:
Nog even de finale double trap hier kijken, bijna klaar, en dan naar het tafeltennis:
http://www.baku2015.com/video/live/video/live-video-shooting.html
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Iedereen hier moet wel voor de Rus zijn
FOKeev
Op welk moment ongeveer?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:25 schreef DeLuna het volgende:
Kent iemand dat nummer wat ze net onder de winst van die Turkse bij het tafeltennis zetten?
Als Hu bij 7 - 10 dus dat matchpoint binnenhaalt en wint. Daarna speelt er een nummer af. Hebben ze ook gebruikt bij het binnenhalen van de atleten tijdens de openingsceremonie van Londen 2012, maar Shazam lukt dus niet op Youtube vanwege de andere geluiden eromheenquote:
Even teruggespoeld maar ik heb echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Hu bij 7 - 10 dus dat matchpoint binnenhaalt en wint. Daarna speelt er een nummer af. Hebben ze ook gebruikt bij het binnenhalen van de atleten tijdens de openingsceremonie van Londen 2012, maar Shazam lukt dus niet op Youtube vanwege de andere geluiden eromheen
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Hu bij 7 - 10 dus dat matchpoint binnenhaalt en wint. Daarna speelt er een nummer af. Hebben ze ook gebruikt bij het binnenhalen van de atleten tijdens de openingsceremonie van Londen 2012, maar Shazam lukt dus niet op Youtube vanwege de andere geluiden eromheen
Bedanktquote:
Even teruggekeken, wat een beest die Françaisequote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:38 schreef Max23 het volgende:
Eigenlijk wil ze niet meer, maar ze moet nog een rondje
[ afbeelding ]
Ja dat was echt niet normaalquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even teruggekeken, wat een beest die Française
Ik was al blij ( $$ )quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:44 schreef Max23 het volgende:
Commentator haalt ze door elkaar![]()
"Li Jie wint eerste game"
Echt he, elke fucking keerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:54 schreef Max23 het volgende:
Ah nu gaat die weer uitleggen hoe ze hun racket vasthouden
Volgens mij heeft Nederland ook al 30 medailles gewonnen bij het tafeltennis, als je die commentator mag geloven.quote:
Ja en als Eerland even die Duitse had verslagen had Nederland goud in de landenwedstrijdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nederland ook al 30 medailles gewonnen bij het tafeltennis, als je die commentator mag geloven.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga hierna nooit meer Dr. Phil kijken.
Hoewel die DuitseChinees en OostenrijkseChinees erg gevaarlijk waren, net als die TurkseChineesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:58 schreef DeLuna het volgende:
Is toch leuk dan zo'n Europese Spelen, heb je eens geen last van al die 'echte' Chinezen.
Jaquote:
Mag ook wel spannend zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoewel die DuitseChinees en OostenrijkseChinees erg gevaarlijk waren, net als die TurkseChinees
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:59 schreef Felagund het volgende:
Li Jiao is wel bijna net zo oud als Kasai.
Li Jie versloeg nr 1 en 18quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 1 HAN Ying ^ GER 2850 32
2 2 LIU Jia AUT 2729 33
3 3 SAMARA Elizabeta ROU 2702 26
4 4 POTA Georgina HUN 2671 30
5 5 LI Jie NED 2653 31
6 6 YU Fu ^ POR 2653 37
7 7 SOLJA Petrissa GER 2641 YO21
8 9 SHAN Xiaona ^ GER 2622 32
9 10 HU Melek TUR 2621 26
LI Fen ^ SWE 2582 39
10 8 SHEN Yanfei ESP 2580 36
11 11 LI Jiao NED 2578 42
12 12 IVANCAN Irene GER 2566 32
13 13 WU Jiaduo GER 2547 38
14 14 LI Qian POL 2542 29
15 15 SILBEREISEN Kristin GER 2504 30
16 17 BILENKO Tetyana UKR 2489 32
17 16 YANG Xiaoxin ^^ MON 2477 27
18 23 WINTER Sabine GER 2459 23
19 18 LI Xue ^ FRA 2446 30
20 19 PESOTSKA Margaryta UKR 2438 24
Dit is de 'Europese' ranglijst bij de vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |