Van wie niet? Volgens Dijsselbloem heeft hij geen vertrekpremie meegekregen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Sterker nog, ik kan me voorstellen dat hij niets mág zeggen.
Het zijn sowieso achterlijke afspraken. Maar blijkbaar heeft hij er recht op. Als hij ballen heeft, weigert hij de bonus.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Als Huges eraan heeft gewerkt om die doelstellingen te behalen dan heeft hij conform de afspraken recht op dat geld.
Grotere ondergrondse gratiesch fietsenstalling, á la Zutphen maar nog een tikje groter. Werd tijd ook. Als ik nu naar het station fiets, 10 minuten, reken ik nog 10 minuten extra om de fiets ergens kwijt te kunnenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:50 schreef Ireyon het volgende:
Ik was maandag nog ff in Deventer, maar wtf zijn ze met dat stationsplein aan het doen? 't Lag er altijd zo mooi bij aan het water, nu een drooggelegde bouwput
Dus de winter van 2019 wordt alles opgeleverd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:52 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Grotere ondergrondse gratiesch fietsenstalling, á la Zutphen maar nog een tikje groter. Werd tijd ook. Als ik nu naar het station fiets, 10 minuten, reken ik nog 10 minuten extra om de fiets ergens kwijt te kunnen
Daarna gaat het kansloze jaren '80-'busstation' op de schop, komt een groot eilandperron begreep ik.
De gracht vóór het station komt helaas niet terug en ook het verkeersplein daar wordt een pak logischer ingericht. Met een jaar moet alles klaar zijn.
Nee ze zijn al een beste tijd bezigquote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een jaar? Er wordt iets verbouwd bij een station en het is binnen een jaar klaar?
Dat is nieuw...
Ik dacht al.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:00 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Nee ze zijn al een beste tijd bezig
Stiekem zijn ze er al vijf jaar mee bezig of zoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een jaar? Er wordt iets verbouwd bij een station en het is binnen een jaar klaar?
Dat is nieuw...
quote:Het aantal bestemmingen in Zweden voor Europa special tickets is met ingang van 15 juni 2015 fors uitgebreid.
Nu vanaf elk station in Nederland naar Lapland 2e klas va ¤ 78 p.p. en 1e klas va ¤ 108 p.p. o.a. naar Gaellivare, Kiruna, Abisko en Riksgransen.
Geldig in Zweden uitsluitend op treinen van SJ, X2000 en IC.
Kinderen tm 14 jaar reizen gratis mee
Inclusief toeslag en zitplaatsen in X2000 en IC treinen
elk station in Nederland naar
Zone 1: 2e klas va ¤ 68 p.p., 1e klas va ¤ 98 p.p.
Goeteborg C, Helsingborg, Lund C, Halmstad, Tranas, Katrineholm, Varberg, Falkenberg, Almhult, Naessjo, Linkoeping C, Norrkoeping C, Alingsas, Boras C, Falkoeping C, Hallsberg, Herrljunga, Joenkoeping C, Toreboda, Uddevalla C, Vara, Vanersborg C.
Zone 2: 2e klas va ¤ 78 p.p., 1e klas va ¤ 109 p.p.
Flemingsberg, Soedertaelje Syd, Stockholm C, Uppsala C, Abisko Turist en Ostra, Arlanda C, Arvika, Arvesta Krylbo, Bjorkliden, Boden, Bollnas, Borlange, Bracke, Charlottenburg, Degerfors, Djuras, Duved, Eskilstuna, Gagnef, Gaellivare, Gaevle, Hedemora, Hudiksvall, Harnosand, Isnjon, Jarpen, Jarvso, Karlstad, Katterjakk, Kil, Kiruna, Kramfors, Kristinehamn, Krokom, Leksand, Ljusdal, Lulea C, Laktajakka, Mora, Murjek, Nattavaara, Riksgraensen, Rattvik, Sala, Sunderby, Sundsvall, Sater, Soederhamn, Timra, Tallberg, Umea C, Undersaker, Vassijaure, Vasteras, Ange, Are, Oernskjoeldvik, Oestersund, Falun
Wauw dat ziet er goed uit. Waar boeken?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
Goed nieuws voor iedereen die naar Zweden wil
[..]
Gewoon europa special, dus lijkt me DB, TRW, enzquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw dat ziet er goed uit. Waar boeken?
Mooi. Met Vassijaure - Narvik heb ik nog wel een appeltje te schillen namelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gewoon europa special, dus lijkt me DB, TRW, enz
Zo, dat zijn flinke afstanden vanuit Nederland. Helaas ga ik volgende maand al met het vliegtuig.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
Goed nieuws voor iedereen die naar Zweden wil
[..]
Tofquote:
En vriendelijke stewardessen die een pintje aan je stoel komen bezorgen, with cumpliments?quote:
They'd betterquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vriendelijke stewardessen die een pintje aan je stoel komen bezorgen, with cumpliments?
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Gelijk maar een frequent rider pass aangevraagd ;') Omdat het kan.
Het zal ook eens WEL in 1 keer goed gaanquote:
Week er een mossel in!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Gelukkig heb ik een liter wodka, waarmee ik greavys verdriet ga verdrinken.
Vet.Daar was ik drie weken terug.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En on that bombshell: 19.55-20.30 uur RAIL AWAY
Serie over markante spoorlijnen overal
ter wereld.
Afl.:Noorwegen:Dovre en Raumabanen
Trondheim-Rauma
Van de haven Trondheim rijden we het
land in naar Dombas,op een van de
oudste lijnen van Noorwegen.
Vervolgens gaat de reis terug naar de
kust van Andalsnes.De trein klimt over
de hoogvlakten en toendra's en daalt
tot de fjorden aan de kust.
dit is de eerste keer dat ik een klein foutje heb meegemaakt. Maar normaal ga ik dan ook langs de winkel, en heb zelf alles tot in detail al uitgezocht qua treinen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal ook eens WEL in 1 keer goed gaan![]()
en je 5370 8302 ookquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Je achternaam is echt totaal onleesbaar
dan staan de alvast in een mooie lijn voor die ene deur waardoor ze de trein in willen stappenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Poortjes zijn een nare ziekte. In Gouda gaan ze ze binnenkort sluiten, maar de uitlijning van de poortjes ten opzichte van de nieuwe "kap'' is zo onhandig dat iedereen voor de kortste weg van en naar de fietsenstalling door één poortje wil.
Ja, de volgende dan misschien, want zo duurt het natuurlijk bloedhoereveeltelang.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan staan de alvast in een mooie lijn voor die ene deur waardoor ze de trein in willen stappen
Goede reis! Wel jammer eigenlijk dat je dat stuk 's nachts doet, paar jaar geleden overdag gedaan en erg van genoten van het uitzicht door de Alpen. Over een maand mag ik ook, eerste stop van de treinreis is Ljubljanaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:40 schreef greavy het volgende:
Zo. Alweer ff in München. Straks naar Zagreb.
Treinreiswinkel was vergeten de barcode mee te sturen bij de aanreis Zwijndrecht-Emmerich Grens om poortjes te openen, en dat had ik niet gecheckt. Gelukkig kon ik station Zwijndrecht in via een ram op de Info-knop en uitleg welk ticket ik had....
Oeh! Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:25 schreef dennistd het volgende:
Zondag wordt aan de Duitse kant het 150-jarig jubileum van de spoorlijn Almelo-Salzbergen gevierd, met o.a. pendelritten Rheine-Bentheim met een stoomloc (78 468). Tijden en de andere activiteiten staan op https://www.facebook.com/NVBS.Twente
over 2 maanden ben ik alweer terug van mijn volgende tripjequote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Goede reis! Wel jammer eigenlijk dat je dat stuk 's nachts doet, paar jaar geleden overdag gedaan en erg van genoten van het uitzicht door de Alpen. Over een maand mag ik ook, eerste stop van de treinreis is Ljubljana
Aansluitend zijn er nog busritten in Twente met een bekende chauffeurquote:
Bussenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Aansluitend zijn er nog busritten in Twente met een bekende chauffeur
Ik moet om 15.45u werken, dus ik kan eigenlijk alleen met de eerste rit mee (Salzbergen-Bentheim-Salzbergen) en dan nog even op station Salzbergen kijken (Schienenbus, V200 en FLIRT3).quote:
Want die kennen we nog nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik moet om 15.45u werken, dus ik kan eigenlijk alleen met de eerste rit mee (Salzbergen-Bentheim-Salzbergen) en dan nog even op station Salzbergen kijken (Schienenbus, V200 en FLIRT3).
Gewoon erheen en zie maar dusquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:14 schreef dennistd het volgende:
Voor zover ik gelezen heb gewoon bij Herr Schaffner
Vorig jaar februari zag ik de eerste al van Meridian tussen München en Salzburgquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zolang rijdt de Flirt3 nog niet rond
Nog even gecheckt:quote:
Aldus http://salzbergen.de/stat(...)enuid=630&topmenu=55. En als de gemeente het zegt...quote:Die Fahrkarten für die Hin- und Rückfahrt kosten für Erwachsene 11,- ¤. Kinder 5 – 12 Jahre zahlen die Hälfte und die ganz kleinen fahren gratis mit. Die Fahrkarten sind auch bei den Schaffnern im Dampfzug erhältlich.
Ik heb genoeg Flirt3 gezien tijdens InnoTransquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zolang rijdt de Flirt3 nog niet rond
11 euro voor een retourtje Bentheim - Rheine? Fors. Magoe, knaken zat, kan mij het schelenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:21 schreef dennistd het volgende:
Nog even gecheckt:
[..]
Aldus http://salzbergen.de/stat(...)enuid=630&topmenu=55. En als de gemeente het zegt...
Beter dan met de paasdagen in Nederland: 7 euro voor een enkele reis Delden-Hengelo van 10 minuten...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
11 euro voor een retourtje Bentheim - Rheine? Fors. Magoe, knaken zat, kan mij het schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |