SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet hij maar wat meer omzet draaien met BALR.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat zou wel heel fors inleveren worden qua salaris dan.
Dat moet uiteindelijk wel lukken met hippe 'Blame Referee'-petjes in het assortiment.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet hij maar wat meer omzet draaien met BALR.
En met de marketingstunt bij VI zal de omzet ook wel verdubbeld zijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat moet uiteindelijk wel lukken met hippe 'Blame Referee'-petjes in het assortiment.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lijkt er sterk op dat hij naar Spurs gaat.
http://www1.skysports.com(...)edical-ahead-of-movequote:Right-back Kieran Trippier has passed his medical at Tottenham ahead of his move from Burnley, according to Sky sources.
Nu maar hopen dat hij er wat van bakt.quote:Swansea City nam André Ayew transfervrij over van Olympique Marseille, maar heeft alsnog diep in de buidel moeten tasten. De club uit Wales heeft de aanvaller een tekenbonus van bijna acht miljoen euro uitgekeerd, zo bericht de Wales Online. Ayew verdient bovendien 85.000 euro op weekbasis
Meer dan prima speler voor Swansea.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat hij er wat van bakt.
Ken hem niet echt, maar de verwachtingen zullen i.i.g. hooggespannen zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer dan prima speler voor Swansea.
Dat zou ik toch wel een mooi gebaar vinden en enorme waardering voor zijn prestaties bij Chelsea verdient hij sowieso. Daarnaast kan Arsenal aan Cech natuurlijk nog een paar jaar een uitstekende keeper hebben.quote:Na jarenlange trouwe dienst staat Petr Cech nu toch echt voor een vertrek bij Chelsea. De doelman verloor zijn basisplaats in het afgelopen seizoen aan Thibaut Courtois en heeft Roman Abramovich gevraagd of hij de overstap naar Arsenal mag maken. Abramovich ziet geen reden om deze transfer tegen te houden en is zelfs van plan om Cech een bijzonder afscheidscadeau te geven.
Arsenal zal ruim elf miljoen euro betalen voor Cech en Abramovich zal de keeper volgens The People de helft van dit bedrag, ongeveer 5,5 miljoen euro dus, meegeven. De clubeigenaar wil Cech op deze manier bedanken wat hij allemaal voor de club betekend heeft. De Tsjech staat al sinds 2004 op de loonlijst bij Chelsea en maakte alle successen onder het bewind van Abramovich mee.
Mooi gebaar idd, totdat Arsenal tegen Chelsea speelt met Cech in de goal en hij een paar blunders maakt...quote:Op zondag 21 juni 2015 10:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel een mooi gebaar vinden en enorme waardering voor zijn prestaties bij Chelsea verdient hij sowieso. Daarnaast kan Arsenal aan Cech natuurlijk nog een paar jaar een uitstekende keeper hebben.
Wenger zal zich hiermee wel direct willen versterken en dat doe je in principe ook met deze aankoop; je kunt er ook vanuit gaan dat Cech gewoon de eerste doelman wordt (dat zal min of meer ook wel zo besproken zijn, hij gaat juist weg bij Chelsea om weer geregeld aan keepen toe te komen). Er zijn ook al geruchten dat Ospina naar een Turkse topclub verkast deze zomer.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mooi gebaar idd, totdat Arsenal tegen Chelsea speelt met Cech in de goal en hij een paar blunders maakt...![]()
Ik vind het trouwens een meer dan uitstekende keeper en geweldige prof, maar ikw eet niet of Arsenal nu nog zo'n oudere keeper moet halen voor dat bedrag. Niet dat 11 miljoen veel is in de huidige markt, maar wellicht had je dan beter een jongere talentvolle keeper ergens kunnen halen, en dan maar iets meer betalen.
Maar goed, als back-up, en voor deze prijs, is het ook geen hele vreemde aankoop.
Talentvolle keepers zijn er genoeg, bijvoorbeeld Sczcesny, maar ook nog een aantal in de jeugdopleiding.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mooi gebaar idd, totdat Arsenal tegen Chelsea speelt met Cech in de goal en hij een paar blunders maakt...![]()
Ik vind het trouwens een meer dan uitstekende keeper en geweldige prof, maar ikw eet niet of Arsenal nu nog zo'n oudere keeper moet halen voor dat bedrag. Niet dat 11 miljoen veel is in de huidige markt, maar wellicht had je dan beter een jongere talentvolle keeper ergens kunnen halen, en dan maar iets meer betalen.
Ik denk inderdaad dat Ospina vertrekt. Degelijke keeper, maar niet meer dan dat. Geruchten gaan dat hij naar Fenerbahce gaat inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wenger zal zich hiermee wel direct willen versterken en dat doe je in principe ook met deze aankoop; je kunt er ook vanuit gaan dat Cech gewoon de eerste doelman wordt (dat zal min of meer ook wel zo besproken zijn, hij gaat juist weg bij Chelsea om weer geregeld aan keepen toe te komen). Er zijn ook al geruchten dat Ospina naar een Turkse topclub verkast deze zomer.
Inderdaad, best een aardige keeper, maar heb het idee dat Wenger nu eindelijk wel eens een echt betrouwbare topkeeper wil hebben waar je geen omkijken naar hebt. Dan denk ik dat Cech een hele goede keus is voor i.i.g aankomend seizoen (etc.)quote:Op zondag 21 juni 2015 10:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik denk inderdaad dat Ospina vertrekt. Degelijke keeper, maar niet meer dan dat. Geruchten gaan dat hij naar Fenerbahce gaat inderdaad.
Lloris bij Spurs ook zeker wel, heeft ze er geregeld doorheen gesleept. Louis zou belangstelling voor hem hebben, maar dat zal een lastig verhaal worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:59 schreef Yi-Long het volgende:
DeGea, Courtois, en ook die jongen van Southampton hebben wel een uitstekend seizoen gedraaid.
Die had ik eerst ook in mijn post staan, maar bij nader inzien toch even eruit gehaald vanwege een toch wat wisselvallig seizoen van Tottenham, en ik heb Tottenham niet goed genoeg gevolgd om nu nog te weten of Lloris daar medeschuldig aan was of niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lloris bij Spurs ook zeker wel, heeft ze er geregeld doorheen gesleept. Louis zou belangstelling voor hem hebben, maar dat zal een lastig verhaal worden.
Ik zou eerder zeggen dat hij samen met Kane het seizoen nog enigszins heeft gered; hij had een beroerde defensie voor zich staan, maar wist toch geregeld punten te pakken. Vind Lloris ook wel een van de betere keepers in de league.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die had ik eerst ook in mijn post staan, maar bij nader inzien toch even eruit gehaald vanwege een toch wat wisselvallig seizoen van Tottenham, en ik heb Tottenham niet goed genoeg gevolgd om nu nog te weten of Lloris daar medeschuldig aan was of niet.
Heb hem gelukkig nog live gezien in z'n laatste periode, met andere FOK!kers bij het Ajax-tournament.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:48 schreef Blistering het volgende:
Een van de beste spelers die m'n cluppie ooit heeft gehad
Wat in het artikel al staat. Peuleschil voor Man U.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:03 schreef Downwards het volgende:
Het lijkt mij nog altijd een betere investering dan 15 miljoen euro uitgeven voor bewezen middelmaat als Shane Long.
Hij speelt dan ook niet meer op verdedigende middenvelder dus Coquelin is geen concurrentie voor hem.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:47 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat er even een hype komt rond die jongen zodat grote clubs bizarre bedragen gaan bieden, en dan meteen verkopen. Aardige speler, maar ook ontzettend dom (veel dom balverlies, soms bizarre onnodige overtredingen), en die jongen die nu als verdedigende middenvelder speelt bij Arsenal is geweldig (Coquelin). Middenvelders heeft Arsenal genoeg, en alhoewel ze nog wel 1-2 goede verdedigende middenvelders zouden kunnen gebruiken, vind ik Wilshere daar (tot nog toe) niet dusdanig geweldig dat het logisch is om hem zo'n idioot salaris te bieden.
Dat weet ik, maar aan aanvallende middenvelders hebben ze geen gebrek, met Ozil, Cazorla, Ramsey, eventueel Rosicky, en Chamberlain.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hij speelt dan ook niet meer op verdedigende middenvelder dus Coquelin is geen concurrentie voor hem.
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat in het artikel al staat. Peuleschil voor Man U.
Ronald moet natuurlijk ook oppassen dat hij er niet teveel in gaat geloven uiteindelijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef Monolith het volgende:
Klinkt meer als een vrij zure reactie van Koeman.
Denk niet dat hij Forster uit de basis krijgt.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:51 schreef Downwards het volgende:
[ afbeelding ]
(Wordt dus voor een seizoen gehuurd).
Forster keert pas (op z'n vroegst) in december weer terug, dus tot die tijd zal hij wel geregeld spelen.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij Forster uit de basis krijgt.
Oh, dat wist ik niet. Als die dan goed keept laat Koeman hem misschien wel staan.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Forster keert pas in december weer terug, dus tot die tijd zal hij wel geregeld spelen.
Forster heeft een hele lelijke knieblessure, dus het zou ook best nog wat langer kunnen duren. Ook al zou Stekelenburg 'maar' 20-25 wedstrijden spelen.. Dan zou hij zich al in de kijker kunnen spelen, maar laten we eerst maar eens afwachten hoe hij het zal doen.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Als die dan goed keept laat Koeman hem misschien wel staan.
quote:
quote:Les Reed: "Maarten's experience will be invaluable, especially with the arrival of European football."
Nee joh.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:21 schreef Downwards het volgende:
Zou Ronald Koeman hier ook een beetje een hand in hebben gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |