door de regel genomen is dat van fokkers niet zo hoogquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben een onderzoekje aan het doen; wat denken jullie van mijn IQ? Is dat hoger of lager dan dat van jouzelf? Barst los!
Ik zou dit persoonlijk nooit zo geformuleerd hebben. Mijn IQ is hoger. Deze twee zaken staan al dan niet los van elkaar.quote:
Slechte test imo, vragen die gesteld worden hebben de meeste mensen op school gehad en is imo derhalve geen goede graadmeter.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
https://www.123test.nl/iqtest/
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Is dat hoger of lager dan dat van jouzelf?
Ik denk niet zo veel, jouw IQ heeft mij tot op heden i.i.g. nog nooit tot denken aangezet. Maar nu je er om vraagt, is dat hoger of lager dan dat van mij? Ik denk ongeveer gelijk, net boven de 65.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben een onderzoekje aan het doen; wat denken jullie van mijn IQ? Is dat hoger of lager dan dat van jouzelf? Barst los!
Ik ben niet bang om mezelf dom voor te doen om zodoende iets te leren.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:08 schreef jodelahity het volgende:
Lol de mensen die stellen dat je een hoger dan gemiddeld IQ hebt hebben niet je topics van vroeger gezien vermoed ik
Overschatting hier sowieso alom maar oke
Lol. Raar leerproces dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mezelf dom voor te doen om zodoende iets te leren.
Meer respect voor dan mensen die doen alsof ze niet snappen waarom ze zo dik zijn maar als niemand kijkt zich stiekem volproppen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol. Raar leerproces dan.
Wel een leuke insteek. Gaat iedereen straks zeggen 'ik doe mezelf dom voor om te leren' als ze domme dingen zeggen. Net zoiets als dat je dik bent zegt dat het een levensstijl is
Dat ik ook, als het oprecht is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Meer respect voor dan mensen die doen alsof ze niet snappen waarom ze zo dik zijn maar als niemand kijkt zich stiekem volproppen.
Ik doe hem nu, ben nu bij vraag 21quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:06 schreef I-care het volgende:
Heeft iemand die test nog gedaan die ik plaatste, ben wel benieuwd naar de resultaten, kwam zelf niet verder dan 118 helaas, op het laatst ging het een beetje duizelen
Ben benieuwd! Op het laatst ben ik maar gaan gokken, want kon mijn concentratie moeilijk vasthouden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik doe hem nu, ben nu bij vraag 21
Niet slechtquote:
Klopt op het einde wordt het behoorlijk pittig! En dan gaat ook de concentratie meespelen, althans dat had ik zelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:49 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb 107
Vond het trouwens vet moeilijk op het eind. Had ook slechts 1 minuut over uiteindelijk.
Ach heb de nationale iq test gedaan op tv en kwam daar uit op 134 toen naar ik meen (134 of 136). Maar dit is gewoon leuk, het enige wat uitmaakt is of je het goed voor elkaar hebt in het levenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:52 schreef I-care het volgende:
[..]
Niet slecht, maar wedden dat je hoger kunt als je het een paar keer zou proberen. En in principe zou je niet hoger moeten kunnen dan je plafond. Ik ben altijd vrij sceptisch met dit soort testen, het is nogal moment gevoelig ook.
Ik vind het zelf ook gewoon leuk om te doen.. Geef er verder geen ruk om eigenlijk, hang er geen echte waarde aan of iets. Het is leuk als je hoog scoort natuurlijk, maar het zegt niets over hoe je in het leven staat of hoe gelukkig je verder bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:54 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ach heb de nationale iq test gedaan op tv en kwam daar uit op 134 toen naar ik meen (134 of 136). Maar dit is gewoon leuk, het enige wat uitmaakt is of je het goed voor elkaar hebt in het levenWel raar trouwens want bij die tv IQ test was het gemiddelde ook 100 maar heb ik ook nog wat punten gemist omdat ik bepaalde tv programma's niet kende (ging met geluiden bij bepaalde programma's ofzo).
Dat is ook zo, en andere omstandigheden, die je zelf niet in de hand hebt. IQ an sich hoeft inderdaad geen echte belemmering te zijn mits juist toegepast natuurlijk. Met dergelijke niveau's kan het ook lastiger zijn om aansluiting te vinden met mensen bijvoorbeeld. Omdat de beleving en denkwijze behoorlijk uit elkaar kan liggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef jodelahity het volgende:
Nee nou ja volgens mij hangt dat er vooral vanaf of je EQ ook wat oke is. Heb zelf niet het idee dat echte intelligentie in de weg kan zitten. Er mist alleen vaak wat bij die mensen, net zoals bij idiot savants zeg maar. Bepaalde extreme vaardigheden gaan vaak wat hand in hand met ernstige zwaktes/afwijkingen. Maar bedoel dat hoeft niet zo te zijn ;p
jij ook ;p ik photoshop wat in de painttopics hehe, laterquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:19 schreef I-care het volgende:
Ga maar eens iets anders doen. Prettig weekeind nog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |