SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Haha, Sport1 heeft ook de slotfase online gezet.quote:
Wat een amateurisme toch eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, Sport1 heeft ook de slotfase online gezet.
http://www.sport1.nl/vide(...)neymar-en-bacca.html
En er wordt nog een nieuw onderzoek ingesteld vanuit Brazilie naar de sjoemelpraktijken bij zijn overgang naar Barcaquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Is Neymar weer met zijn beide beetjes op de grond gezet
Johannes zal ook wel kijken, die zit nog te isketchen denk ik. En misschien Wicky nog? Of Beathoven/Cavaliers maar die posten niet tijdens de wedstrijd.quote:
Gezellig!quote:
Is die basisspeler?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:32 schreef Sked het volgende:
Rosales speelde altijd wel goed bij Twente
Jammer dat hij bij Malaga een heel defensieve rol heeft
Ja, zegt ook wel genoeg dat Arias moet banken bij Colombia meestal.quote:
Is ook echt een prima backie, maar wel jammer dat hij aanvallend niet wat dwingender speelt daar.quote:
Zonde inderdaad, want daar ligt wel zijn kracht.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Is ook echt een prima backie, maar wel jammer dat hij aanvallend niet wat dwingender speelt daar.
Hij is defensief wel flink gegroeidquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zonde inderdaad, want daar ligt wel zijn kracht.
Dit is ook niet Eduardo Vargas, maar Juan Manuel Vargasquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat E. Vargas een Chileen was...
Is ook een Chileenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat E. Vargas een Chileen was...
Ik dacht dat E. Vargas bij Fiorentina speelde...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is ook niet Eduardo Vargas, maar José Manuel Vargas t
Nee, Eduardo Vargas staat onder contract bij Napoli en afgelopen seizoen verhuurd aan QPR.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zul je zien dat ze allebei bij Fiorentina spelen en ik gek ben
Nee, Eduardo speelde dit seizoen bij QPR. Geleend van Napoli.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zul je zien dat ze allebei bij Fiorentina spelen en ik gek ben
Oh ja. Da's waar ook!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, Eduardo speelde dit seizoen bij QPR. Geleend van Napoli.
Maak je niet drukquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
en nu mij allemaal even uitlachen want hahaha hij is redactie sport en die moeten het allemaal goed weten
Foutje kan gebeuren.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
en nu mij allemaal even uitlachen want hahaha hij is redactie sport en die moeten het allemaal goed weten
Als het goed betaalt wil ik best wel alles over voetbal doenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de sportredactie zitten sowieso geen echte voetbalkenners. Ik weet het meest van voetbal maar mijn kennis over buitenlands voetbal is vrij beperkt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het goed betaalt wil ik best wel alles over voetbal doen
In de eerste plaats heb je daar goede redacteuren voor nodig.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de sportredactie zitten sowieso geen echte voetbalkenners. Ik weet het meest van voetbal maar mijn kennis over buitenlands voetbal is vrij beperkt.
Laten we dat maar niet in detail hier bespreken, want dat vind een bepaalde admin niet prettig.quote:
Ah oke, duidelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet in detail hier bespreken, want dat vind een bepaalde admin niet prettig.
Maar het komt er op neer dat de redactie geen cent ziet.
Mwah de meesten die veel nieuws posten hebben echt wel kennis van een of meerdere sportenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In de eerste plaats heb je daar goede redacteuren voor nodig.
Zet jij eigenlijk FOK op je CV?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah de meesten die veel nieuws posten hebben echt wel kennis van een of meerdere sporten
Natuurlijk heb je minder snel iemand met een journalistieke achtergrond gezien de manier waarop FOK! zelf te werk gaat.
Dat zou ik niet snel doen nee.quote:
Ja, had nog aangepast. En van iemand die is opgegroeid in het kielzog van Mourinho moet je niet veel lief gedrag verwachten, dus ook niet van de spelersquote:
"Is dat iets voor Fokkers of staat 't ergens anders voor" nee, het staat voor fuck! Een brainfart van de oprichter.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ik niet snel doen nee.
Je voordoen als een Bask was zijn eerste foutquote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, had nog aangepast. En van iemand die is opgegroeid in het kielzog van Mourinho moet je niet veel lief gedrag verwachten, dus ook niet van de spelers
Een Bask ben je of je bent het nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je voordoen als een Bask was zijn eerste fout
Ja, dat was Ronaldquote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die wat gewisseld werd, Ronald geloof ik.
Welk muziekje?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:17 schreef Sked het volgende:
Nou, het is rust. Tijd voor een muziekje na deze leuke eerste helft.
Lekker man.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja dit weekend weer de GP van Oostenrijk
Is mijn 2e favoriete GP. Lekker baantje.quote:
Moet je eerlijk bekennen dat ik pas sinds dit seizoen het een beetje aan het volgen ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is mijn 2e favoriete GP. Lekker baantje.
Ik dacht eigenlijk dat jij een paar jaar ouder wasquote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:21 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Moet je eerlijk bekennen dat ik pas sinds dit seizoen het een beetje aan het volgen ben.
Ik heb trouwens bij Max in de klas gezeten in het derde, een paar uur in de week. Niet dat hij er veel was.
Over een paar maandjes word ik 19.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij een paar jaar ouder was
Ik volg het weer sinds 2009. Tot 2003 keek ik het ook veel, toen werd het saai met Schumacher steeds.
Muse, heerlijke muziekquote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik luister nu even naar een nieuw plaatje van Muse
Ik vind Mercy heel erg fijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik luister nu even naar een nieuw plaatje van Muse
Mee eens. Dat is Muse hoe Muse moet zijn. Was er de laatste jaren wat vanaf, met the 2nd Law vooral. Hoor liever gewoon Showbizquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |