SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Haha, Sport1 heeft ook de slotfase online gezet.quote:
Wat een amateurisme toch eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, Sport1 heeft ook de slotfase online gezet.
http://www.sport1.nl/vide(...)neymar-en-bacca.html
En er wordt nog een nieuw onderzoek ingesteld vanuit Brazilie naar de sjoemelpraktijken bij zijn overgang naar Barcaquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Is Neymar weer met zijn beide beetjes op de grond gezet
Johannes zal ook wel kijken, die zit nog te isketchen denk ik. En misschien Wicky nog? Of Beathoven/Cavaliers maar die posten niet tijdens de wedstrijd.quote:
Gezellig!quote:
Is die basisspeler?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:32 schreef Sked het volgende:
Rosales speelde altijd wel goed bij Twente
Jammer dat hij bij Malaga een heel defensieve rol heeft
Ja, zegt ook wel genoeg dat Arias moet banken bij Colombia meestal.quote:
Is ook echt een prima backie, maar wel jammer dat hij aanvallend niet wat dwingender speelt daar.quote:
Zonde inderdaad, want daar ligt wel zijn kracht.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Is ook echt een prima backie, maar wel jammer dat hij aanvallend niet wat dwingender speelt daar.
Hij is defensief wel flink gegroeidquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zonde inderdaad, want daar ligt wel zijn kracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |