quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
Dit ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:56 schreef Paxcon het volgende:
Nu moet ik nog een keer naar die blaag kijken
Nou zegquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:56 schreef Paxcon het volgende:
Nu moet ik nog een keer naar die blaag kijken
Haha nee jkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou ik jou eens even wegpesten? Jij lijkt wel op Daniel.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha nee jk
ze is opgepakt door de popo naar aanleiding van die diefstallen die ze doet
Moet ze terug op de boot?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha nee jk
ze is opgepakt door de popo naar aanleiding van die diefstallen die ze doet
UIk heb haar al geclaimdquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:34 schreef puddingman het volgende:
Niemand die Felien noemt hier?! Stelletje smakelozen.Verdomme een lekker koppie!
Haha, dat noem je een bewijs?! Waar zijn je stempels en water-fucking-merken dan?quote:
Ik beheer de harems.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:53 schreef puddingman het volgende:
[..]
Haha, dat noem je een bewijs?! Waar zijn je stempels en water-fucking-merken dan?
Hiermee kun je de rechter niet overtuigen, meneertje. 2 jaar cel voor valsheid in geschrifte.
Jij zou hem wel doen he.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik word een beetje kriegel van die nieuwe leraar
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik word een beetje kriegel van die nieuwe leraar
Emma danquote:Op maandag 22 juni 2015 19:09 schreef Fylax het volgende:
Zou Cynthia niet doen, iemand anders mag haar claimen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Deze aflevering ga ik morgen niet nog een keer kijken
Safa is pas knettergekquote:Op maandag 22 juni 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
Inderdaad Safa, ze zijn allebei knettergek.
ik zou Fien likkenquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:03 schreef Fylax het volgende:
Fien heeft gewoon gelikt bij de conrect... d'r moeder.
Zo gaat dat in de Brugklas.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik word er een beetje moe van dat iedereen elke aflevering verliefd op elkaar wordt enzo
Ben je alleen naar buiten geweest om em te halen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:10 schreef Fylax het volgende:
Even genieten van brugklas met een frietje super
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:13 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ben je alleen naar buiten geweest om em te halen?
Jij weet hoe oud ik ben?:oquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, je bent veel te oud.
Je zei laatst in dit toppa 18+, dus te oud. Wacht maar tot deze meisjes ook 18 zijn.quote:
18+ is niet zo oud toch? Hoe oud is zij? 16?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zei laatst in dit toppa 18+, dus te oud. Wacht maar tot deze meisjes ook 18 zijn.
Oh, nja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:24 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
18+ is niet zo oud toch? Hoe oud is zij? 16?
En volgens mij is dit de eerste keer dat ik hier post maar kan het mis hebben hoor
Haha ooh dat is wel jonger dan ik dacht, nou veel plezier ermee;)quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh, nja.
Maar dan nog. Als je 18+ bent mag je deze chickies niet, ze zijn tussen de 13-15, derhalve alleen van Fylax.
en hoeveel heb je er al geneuktquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh, nja.
Maar dan nog. Als je 18+ bent mag je deze chickies niet, ze zijn tussen de 13-15, derhalve alleen van Fylax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |