Zomgquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had voor m'n tweede examen een onvoldoende
Netjesquote:
Nu, dans mijn zolderkamerquote:
cocainequote:Op woensdag 17 juni 2015 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Geef mezelf een avondje rust maar geen idee wat ik moet doen
Soppen op Geoquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Geef mezelf een avondje rust maar geen idee wat ik moet doen
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zomg
[..]
NetjesAlle eindcijfers bij elkaar is bij mij 6.0
[..]
Nu, dans mijn zolderkamer
Ewquote:
Meh, ben er geen fan van, maar spinnen > paarden.quote:
Bedwantsen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, ben er geen fan van, maar spinnen > paarden.
Hier staat de was midden in mn kamerquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga mijn was maar eens binnen halen.
De struggles.
Waarommmmmmmmmquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier staat de was midden in mn kamer
Geen plek om ergens anders te zetten en geen zin om elke keer 1 eu te betalen om het te drogenquote:
betalen om te drogen, whut? als in, een wasserette? :'Dquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen plek om ergens anders te zetten en geen zin om elke keer 1 eu te betalen om het te drogen
Ja, we hebben een washok in het gebouwquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
betalen om te drogen, whut? als in, een wasserette? :'D
En daar moet je een euro ingooien? :'Dquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, we hebben een washok in het gebouw
Ja, voor wassen 2,50 maar gelukkig heb ik mn eigen wasmachinequote:Op woensdag 17 juni 2015 23:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En daar moet je een euro ingooien? :'D
Koop ook een droger dan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, voor wassen 2,50 maar gelukkig heb ik mn eigen wasmachine
Koop jij hem?quote:
Had m binnengehaald danquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Tevens neem ik terug dat het hier droog is.
Mijn was godverdomme.
Ja, dat heb ik zojuist gedaanquote:
Maar maar geen plek, combi zou ideaal zijnquote:
Plek is er altijd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar maar geen plek, combi zou ideaal zijn
Midden in mn kamerquote:
Wat heb je voor vogels?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
Elke kat die aan mijn vogels komt is een dode kat.
Verder wel toffe beesten.
Een paar kippen die niet bang zouden moeten zijn voor katten eigenlijkquote:
lekker man goeie kipburgerquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een paar kippen die niet bang zouden moeten zijn voor katten eigenlijk
Verder nog een kauw. Nou ja, deze is niet van iemand en leeft gewoon ergens buiten. We hebben haar opgevoed omdat ze geen ouders meer had. Komt elke dag op bezoek.
quote:
Ik heb wel een oplossing voor je eetlust. De roemruchte en welbekende...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing voor je eetlust. De roemruchte en welbekende...Smaken anders best ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Misschien smaakt stront met genoeg suiker en mayonaise ook wel. Betekent nog niet dat ik het wil eten.quote:
Meh, why not. Goedkoper kun je het diner niet krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien smaakt stront met genoeg suiker en mayonaise ook wel. Betekent nog niet dat ik het wil eten.
Steamquote:
Watquote:
Denk T nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |