Zo werkt dat vaak wel ja. Het is meer de combi met herinneringen die het echt memorabel makenquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet snel gevoelig, maar ik ben ook maar een mens en die muziek m.b.t. sommige perioden in mijn leven
Deze voor mij ook eerlijk gezegd (al is het al tig jaar geleden waar het nummer betrekking op heeft en niet mijn laatste (en enige)) huwelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:41 schreef MissMSX het volgende:
Hoewel Ik leef niet meer voor jou ook wel een goeie is
Yep, en daarom kan ik als metalhead toch best genieten van een aantal van zijn nummers.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo werkt dat vaak wel ja. Het is meer de combi met herinneringen die het echt memorabel maken
Oh, hou op. Nu ga ik grienen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Deze voor mij ook eerlijk gezegd (al is het al tig jaar geleden waar het nummer betrekking op heeft en niet mijn laatste (en enige)) huwelijk.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Al die huilende huismoeders in het publiek ook he
Ik heb er 2 gekocht ooitquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:43 schreef MissMSX het volgende:
TT
Ik zal geen CD van'em kopen, maar vind hem wel echt een goede artiest
Ik ben geen huismoeder. Maar sommige liedjes van Marco grijoen mij best aanquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Al die huilende huismoeders in het publiek ook he
Ach, waarom ook niet?quote:
Hij doet het ook wel echt goedquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen huismoeder. Maar sommige liedjes van Marco grijoen mij best aan.
Yep. why not. Ik ben niet alleen een metalhead, maar mijn muziekkeuze is heel breed. Van sommige NL talig muziek, tot SKA, HM, Rock, Trash Metal, New Wave, klassiek etc...quote:
Ik gooi er nog pop en disco tegenaan. Lekker fout. Boeit me nietquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. why not. Ik ben niet alleen een metalhead, maar mijn muziekkeuze is heel breed. Van sommige NL talig muziek, tot SKA, HM, Rock, Trash Metal, New Wave, klassiek etc...
Oké.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gooi er nog pop en disco tegenaan. Lekker fout. Boeit me niet
Jaren 20/30/40. Ook heerlijk.
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:01 schreef MissMSX het volgende:
En heel soms wat Koreaanse truckermuziek. Gewoon, omdat het kan
Dito. Niet echt alles uit die periodes leuk natuurlijk, maar meer de stijl. En dan de echt goede nummers eruit pikken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké.
Mijn muziekvoorkeur loopt van ongeveer 1930 t/m heden. Ik vind niet alle leuk, maar maar qua muziekrange ben ik erg breed (ook qua Michelinband), ik vind veel muziek van diverse tijden mooi. Mijn voorkeur gaat uit van de jaren 60 tot heden.
Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden voor jequote:
Wat vind je dan van Laat Het Los van Marco?quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:10 schreef Juup© het volgende:
Even stoppen met Borsato, ik word te sentimenteel en dat kan ik nu niet hebben.
Dan maar even:
[ afbeelding ]
Nummer op zich nog niet gehoord, maar de tekst is mooiquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat vind je dan van Laat Het Los van Marco?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nummer op zich nog niet gehoord, maar de tekst is mooiUhu i knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog steeds te voet?quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:26 schreef Cue_ het volgende:
Maar aangezien je m leuk vindt, dacht ik, als j hem nog niet kende, miss leueke uitbreiding
M.b.t. de tiepvoutenquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te voet? Ben netet de trein in ettenleur aangekomen.
Dusja nu te voet wachtend op de bus
Hier staat alles nu open, het is net begonnen met zachtjes regenen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:53 schreef Juup© het volgende:
Schuifpui nog maar even dicht, het is buiten nog warmer dan hier binnen
Maar dat is vast niet in de buurt van Ehvn?quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier staat alles nu open, het is net begonnen met zachtjes regenen.
Ik ben bang dat het de komende weken blijft regenenquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier staat alles nu open, het is net begonnen met zachtjes regenen.
Ik hoop het, maar ik ben dan ook meer een lente en herfstmens.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het de komende weken blijft regenen
Nope, andere kant van de rivieren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar dat is vast niet in de buurt van Ehvn?
[ afbeelding ]
Oh hell no! Niks ervan! Ik wil een fatsoenlijke zomer hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het de komende weken blijft regenen
Auwquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:23 schreef Belsezar het volgende:
@Juup
Ik heb wel in Eindhoven gewoond btw, ben er geboren en mijn eerste herinneringen zijn van de Achtse Barrier-Gunterslaer
Kastanjes rapen bij de Oude Bosschebaan enzo, de Fransebaan waar ik absoluut niet bij in de buurt mocht komen van mijn moeder. Wij woonden aan de Bordeauxlaanquote:
Ik heb enige tijd ergens in een zijstraat van de Franse Baan gewoond, en op zich woonden wij daar best lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kastanjes rapen bij de Oude Bosschebaan enzo, de Fransebaan waar ik absoluut niet bij in de buurt mocht komen van mijn moeder. Wij woonden aan de Bordeauxlaan
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:03 schreef Renesite het volgende:
zit al een half uur in stilte, geen muziek alleen getik van de regendruppels.
Was een prima wijkjequote:Op woensdag 17 juni 2015 21:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb enige tijd ergens in een zijstraat van de Franse Baan gewoond, en op zich woonden wij daar best lekker
Dat is voor mijn tijd denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was een prima wijkjeToen ik er nog woonde woonden daar ook de spelers van PSV, was best leuk als je bij de kapper zat en Ronald Koeman aaide je over je bol
Mits vers van de kraam lekker, maar niet uit zo'n bakje van de AH. Dan vind ik ze niet te vreten.quote:
Begin jaren 80quote:
dat noem ik geen haring. Er is in Hoogeveen donderdags marktquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mits vers van de kraam lekker, maar niet uit zo'n bakje van de AH. Dan vind ik ze niet te vreten.
Brabandersquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toen woonde ik nog heeeel ergens anders in Brabant bij mijn ouders man
Hier was er vandaag markt, maar ik was niet aan het werk dus ik was niet in de buurt van de markt. Misschien zaterdag even naar de marktquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat noem ik geen haring. Er is in Hoogeveen donderdags markt
is er pas per morgenquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier was er vandaag markt, maar ik was niet aan het werk dus ik was niet in de buurt van de markt. Misschien zaterdag even naar de markt
Zure haring is ook lekker trouwens
Euhhh, ik woon pas vanaf mijn 6e jaar in Brabant. Dus nu al zeker 40 jaar in het mooie Brabant en ik voel mezelf ook al tig jaar een Brabo, al zou je het aan mijn accent niet verwachtenquote:
Mijn accent is al jaren weg maar ik kan het nog wel op commando als het nodig isquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhhh, ik woon pas vanaf mijn 6e jaar in Brabant. Dus nu al zeker 40 jaar in het mooie Brabant en ik voel mezelf ook al tig jaar een Brabo, al zou je het aan mijn accent niet verwachten
Oh ja vandaag eerste vaatje idd.quote:
Ik raak het niet kwijt schijnbaar (niet dat ik er wakker van ligquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn accent is al jaren weg maar ik kan het nog wel op commando als het nodig is
Jij loopt achter.quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:59 schreef jasperte het volgende:
Ik leef niet in een wereld zonder jou en de margharita van marco borsato mogen ook niet ontbreken in dit topic
Nog meer thuiswerken. Precies wat je wiltquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:14 schreef Q. het volgende:
Fijn, we hebben weer vier werkplekken in mogen leveren. Zitten nu op zo'n 50% medewerker/werkplek-verhouding. 70% wordt meestal al ervaren als te weinig. Dat wordt nog wat.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 05:34 schreef Samzz het volgende:
Doggie houdt niet van regen. Da's mooi
.
Het is af en toe wel gezellig om op kantoor te zitten. In ieder geval op de dagen dat er ook echt mensen zijn. Vind 2 dagen per week thuis wel genoeg op zich.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog meer thuiswerken. Precies wat je wilt
Je weet ook niet wat je wilt. En dan wil je zeker de dinsdag en donderdag wanneer iedereen er is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is af en toe wel gezellig om op kantoor te zitten. In ieder geval op de dagen dat er ook echt mensen zijn. Vind 2 dagen per week thuis wel genoeg op zich.
Hier is dinsdag ook uitgestorven, maandag en donderdag zijn de enige drukke dagen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wilt. En dan wil je zeker de dinsdag en donderdag wanneer iedereen er is.
Zeker wel!quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
En daar vreten ze wel van die vieze haring?
quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:14 schreef Q. het volgende:
Fijn, we hebben weer vier werkplekken in mogen leveren. Zitten nu op zo'n 50% medewerker/werkplek-verhouding. 70% wordt meestal al ervaren als te weinig. Dat wordt nog wat.
Man oh manquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:14 schreef Q. het volgende:
Hoog tijd om ook een paar werknemers te saneren.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:53 schreef Q. het volgende:
8:50 en de plekken zijn nu al op. En dat terwijl er een aardig aantal al op vakantie zijn.
Of om een planner aan te nemen die alles zo goed plant dat mensen niet voor niets naar het werk komen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoog tijd om ook een paar werknemers te saneren.
Die hebben altijd wel wat te zeikenquote:Op donderdag 18 juni 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
En je baas vervolgens wel zeiken dat je werk niet op tijd af is.
Logica
Staat dan ook in de functieomschrijving dat het zeikerds moeten zijnquote:
Even met het contract wapperen danquote:Op donderdag 18 juni 2015 09:16 schreef Tally het volgende:
Ik ben aangenomen voor 5 ochtenden in de week. Ik heb ontslag genomen omdat dat niet ging en maar 2 hele dagen kon gaan werken (ivm oppas ook) en hij heeft een nieuw contract gemaakt en mij weer aangenomen voor die 2 dagen. En dan nu zeiken dat ik maar 2 dagen werk en hij me heeft aangenomen voor 5 ochtenden
Als hij zo door blijft gaan wel ja. Ik word er erg moe van. En ik heb op dit moment genoeg andere dingen aan mijn hoofd.quote:
Hoe'st met de huizen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Als hij zo door blijft gaan wel ja. Ik word er erg moe van. En ik heb op dit moment genoeg andere dingen aan mijn hoofd.
Hou op wat een gedoe is dat zeg zo'n huis verkopen.quote:
Laat ze er maar lekker in stikken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Hou op wat een gedoe is dat zeg zo'n huis verkopen.
En maar hoera roepen dat het zo mooi is dat je het binnen 2 weken hebt verkocht maar kut omdat je zelf nog niets hebt en de eigenaren van het huis waar we een bod op hebben gedaan moeilijk doen
Dus heb ik dinsdag gezegd tegen die eigenaren: STEEK HEM MAAR IN JE HOLIK MOT HEM NIET MEER.
En woensdag een bod gedaan op een ander huis
Juist! Dus ik ben ook mijn verkoopcontract niet gaan tekenen omdat de makelaar ons dingen beloofd had die hij dus geheel niet waar kon/kan makenquote:
Wat een gezeik is dat toch steeds, zo'n huis kopen. Daarom ga ik niet verhuizen en zit ik waarschijnlijk tot mijn dood in dit huis.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist! Dus ik ben ook mijn verkoopcontract niet gaan tekenen omdat de makelaar ons dingen beloofd had die hij dus geheel niet waar kon/kan maken
Ja idd. Wat een gezeik. Daarom ben ik ook zo boosquote:Op donderdag 18 juni 2015 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een gezeik is dat toch steeds, zo'n huis kopen. Daarom ga ik niet verhuizen en zit ik waarschijnlijk tot mijn dood in dit huis.
Als je een huurhuis hebt of bij je ouders inwoont en een huis koopt heb je geen probleem. Echt nietquote:Op donderdag 18 juni 2015 10:09 schreef DrMarten het volgende:
Lekker motiverend voor de mensen hier die op termijn een huis willen kopen![]()
Gewoon niet doen. Bij mij is het 10 jaar geleden en ik word nog depressief als ik denk aan alle ellende die ik toen over me heen kreeg.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:09 schreef DrMarten het volgende:
Lekker motiverend voor de mensen hier die op termijn een huis willen kopen![]()
Bij het huis waar we nu een bod op hebben gedaan mist een hoopquote:Op donderdag 18 juni 2015 10:13 schreef Renesite het volgende:
Och..
Ik was bij de laatste bezichtiging en ik mistte een deur
"Zal wel op zolder liggen"
Ik kijk op zolder, geen deur
"Ik koop geen heus waar een deur mist"
Dag later had ik een deur
Ik vond het wel meevallen alleen de makelaar heeft lekker lopen pushen en liegenquote:Op donderdag 18 juni 2015 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Bij mij is het 10 jaar geleden en ik word nog depressief als ik denk aan alle ellende die ik toen over me heen kreeg.
Dat is normaal. Bij mij moesten mn ouders garant staan. En toen moesten twee Rabobanken gaan samenwerken. Ja, dat kunnen ze niet, dat zijn aparte bedrijven. Dat was de grootste ellende. Beetje naief van mij.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen alleen de makelaar heeft lekker lopen pushen en liegen
Dat pushen deed hij hier dus ook. En dat pushen zou me zeker 30.000 extra en nog een maand overbrugging voor de kopers kosten. Daarom heb ik het verkoopcontract niet getekend.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen alleen de makelaar heeft lekker lopen pushen en liegen
Volgens mij had jij dat of all people, moeten weten?quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is normaal. Bij mij moesten mn ouders garant staan. En toen moesten twee Rabobanken gaan samenwerken. Ja, dat kunnen ze niet, dat zijn aparte bedrijven. Dat was de grootste ellende. Beetje naief van mij.
Dat was lang voordat ik daar werkte.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij had jij dat of all people, moeten weten?
Vandaar dat ik ook gewoon brood met normaal beleg heb gegetenquote:Op donderdag 18 juni 2015 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Een sixpack bier telt niet als ontbijt.
Heb ik me laten vertellen.
Zo'n makelaar ken ik ook. Alleen door dat hij zo laks is met dingen, vertrouw ik er al niet eens op dat hij het huis verkocht krijgt. En durf ik niet eens een bod te doen op dat huis.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:32 schreef Renesite het volgende:
Oooh dat pushen. Die van mij was een lamlul omdat de ex-huurwoning al 1,5/2jr te koop stond.
[ afbeelding ]
Weinig slaap en een paar biertjes gister helpt ook niet mee. Vanavond in het cafe maar aan de cola denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het besmettelijk ofzo, ik ben de afgelopen week ook niet vooruit te branden.
Ik drink tegenwoordig veel meer wijn dan bier, van bier word ik zo loom.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weinig slaap en een paar biertjes gister helpt ook niet mee. Vanavond in het cafe maar aan de cola denk ik
Van wijn niet?quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig veel meer wijn dan bier, van bier word ik zo loom.
Er is ook niet iets wat ik echt echt echt heel erg lekker vind.quote:
Ik vind het gewoon niet lekker. Dan zit je ergens bier ofzo weg te werken en dan denk je, ik heb veel liever gewoon ice tea, vind ik veel lekkerderquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is ook niet iets wat ik echt echt echt heel erg lekker vind.
Vroeger kon ik me aardig vermaken met een whiskeytje. En soms vind ik dat nog wel lekker.
Maar vaker nietBier hetzelfde. Zo nu en dan eens een wijvenbiertje (Radler). Maar ook dat drinkt snel tegen. Dus probeer ik het maar helemaal niet meer
Mijn excuus is mijn ranke slanke lijfquote:
Er zijn wat? 3 smaken ice tea? En dan kun je nog kiezen tussen met of zonder prik. Qua bieren heb je over de 100.000 keuzes. Dat is nogal een verschil.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker. Dan zit je ergens bier ofzo weg te werken en dan denk je, ik heb veel liever gewoon ice tea, vind ik veel lekkerderword ik ook niet aanhankelijk van enzo.
je anorexia bottenzakje bedoel je?quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn excuus is mijn ranke slanke lijf
Hoe reageerden de eigenaren van huis 1?quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Hou op wat een gedoe is dat zeg zo'n huis verkopen.
En maar hoera roepen dat het zo mooi is dat je het binnen 2 weken hebt verkocht maar kut omdat je zelf nog niets hebt en de eigenaren van het huis waar we een bod op hebben gedaan moeilijk doen
Dus heb ik dinsdag gezegd tegen die eigenaren: STEEK HEM MAAR IN JE HOLIK MOT HEM NIET MEER.
En woensdag een bod gedaan op een ander huis
Ik wil ook altijd wel proeven hoorquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn wat? 3 smaken ice tea? En dan kun je nog kiezen tussen met of zonder prik. Qua bieren heb je over de 100.000 keuzes. Dat is nogal een verschil.
Ja, maar dat is typisch vrouwquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd wel proeven hoor
Weet ik niet. Want ik moet het helaas doen via de makelaar hequote:Op donderdag 18 juni 2015 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe reageerden de eigenaren van huis 1?
Ik heb juist heel vaak dat ik liever een biertje had gehad ipv die zure suikerdrankjes.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker. Dan zit je ergens bier ofzo weg te werken en dan denk je, ik heb veel liever gewoon ice tea, vind ik veel lekkerderword ik ook niet aanhankelijk van enzo.
Ja maar wij zijn toch al tegenpolen geloof ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb juist heel vaak dat ik liever een biertje had gehad ipv die zure suikerdrankjes.
Dan was het toch een te klein huis als dat pastquote:Op donderdag 18 juni 2015 09:23 schreef Tally het volgende:
STEEK HEM MAAR IN JE HOL IK MOT HEM NIET MEER.
Das waarquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan was het toch een te klein huis als dat past
Onze vriezers nietquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn toch al tegenpolen geloof ik
Even bellen geen optie?quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:51 schreef Tally het volgende:
Ik zit nu alleen te wachten op een mailtje waarin staat: We gaan (niet) akkoord met het bod wat er ligt.
Maar ik heb helemaal niets meer gehoord sinds gisterochtend
Ik wil die man zo min mogelijk spreken eigenlijkquote:
Hangt erg van de partijen af hoe snel het gaat. De ene laat er zo een week overheen gaan. De andere wil tak tak tak actie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:51 schreef Tally het volgende:
Ik zit nu alleen te wachten op een mailtje waarin staat: We gaan (niet) akkoord met het bod wat er ligt.
Maar ik heb helemaal niets meer gehoord sinds gisterochtend
Ja maar wij zijn dan nu ook nog afhankelijk van een derde partij. De makelaar belt de eigenaar (en die zn ex) en als die akkoord geven dan moeten ze de bank bellen om te vragen of zij akkoord gaan met het verkoopbedrag. Daarom duurt het langer. Snap ik ook. Maar tochquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt erg van de partijen af hoe snel het gaat. De ene laat er zo een week overheen gaan. De andere wil tak tak tak actie.
Het is voor een goed doel moet je maar denkenquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil die man zo min mogelijk spreken eigenlijk
Als ze geld kunnen verdienen zijn ze meestal wel snellerquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn dan nu ook nog afhankelijk van een derde partij. De makelaar belt de eigenaar (en die zn ex) en als die akkoord geven dan moeten ze de bank bellen om te vragen of zij akkoord gaan met het verkoopbedrag. Daarom duurt het langer. Snap ik ook. Maar toch
quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:29 schreef stbabylon het volgende:
Wij hebben al afgesproken dat we met heel wat akkoord gaan als dat betekend dat we er vanaf zijn. Kan ons niet snel genoeg zijn
Klinkt inderdaad niet best. Ik vind die met aardbei al een uitdaging.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:36 schreef Tally het volgende:
Wie heeft er nou weer bananen tictac's bedacht.
Die zijn niet zo lekker.
Ik dacht dat het sinaasappel of citroen warenquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet best. Ik vind die met aardbei al een uitdaging.
Jij weet ook wel weer wat je je kinderen geeftquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht dat het sinaasappel of citroen warenVerpakking is leuk (minions). Dus dacht verras mijn kinderen en stak er net zelf eentje in mijn mond. Bah.
Ik ben een slechte moederquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij weet ook wel weer wat je je kinderen geeft
Je hebt tetten. Maakt veel goed.quote:
Banaan is 1 van de lastigste smaken om chemisch na te makenquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:36 schreef Tally het volgende:
Wie heeft er nou weer bananen tictac's bedacht.
Die zijn niet zo lekker.
Deed ik ook vaak. Kan bestquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:12 schreef Ang3l het volgende:
O ja trouwens.... ik ben gisteren ALLEEN naar de bios geweest!
Na de discussie hier gisteren vond ik dat ik gewoon moest gaan.
Mad Max. Vroemmmmm.
Ja maar daar lurken zij niet meer aan.quote:
Het is echt ZO smerig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Banaan is 1 van de lastigste smaken om chemisch na te maken
Heel goedquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:12 schreef Ang3l het volgende:
O ja trouwens.... ik ben gisteren ALLEEN naar de bios geweest!
Na de discussie hier gisteren vond ik dat ik gewoon moest gaan.
Mad Max. Vroemmmmm.
Ik heb wel dingen te doen, maar geen zin en geen fut om ze te doenquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:21 schreef Tally het volgende:
Ik verveel me de pestpleuris op het werk. Dus ik heb me voorgenomen dat elke keer als ik me verveel (en ik ben alleen) dat ik dan maar oefeningen ga doen. Dan doe ik toch nog wat aan beweging op kantoor
Ik heb ook dingen te doen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen te doen, maar geen zin en geen fut om ze te doen
Alle kranten al 3 keer gelezen, intranet gelezen... Ik verveel me nu ook
Aankleding een 10.quote:
Ben je zo efficient? Of is je baas slecht in delegeren?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:21 schreef Tally het volgende:
Ik verveel me de pestpleuris op het werk. Dus ik heb me voorgenomen dat elke keer als ik me verveel (en ik ben alleen) dat ik dan maar oefeningen ga doen. Dan doe ik toch nog wat aan beweging op kantoor
9gag trending page al uit?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen te doen, maar geen zin en geen fut om ze te doen
Alle kranten al 3 keer gelezen, intranet gelezen... Ik verveel me nu ook
Mijn baas is slecht in delegeren. Wil alles zelf doen onderhand.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je zo efficient? Of is je baas slecht in delegeren?
Die zijn inderdaad erg fout. Maar pas dan ook wel weer bij jou!quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:33 schreef Ang3l het volgende:
BAM! Heul oude vintage leren met schedels en gespen beklede Berlijnse boots! Mad Max style
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn baas is slecht in delegeren. Wil alles zelf doen onderhand.
Maar mijn werk is al af
Dat word nog wat als hij volgende maand op vakantie gaat. Dan heb ik hele dagen tijd voor oefeningen
Ik ben heel foutquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg fout. Maar pas dan ook wel weer bij jou!
Cornettoquote:
Wafelijsje.quote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:46 schreef Belsezar het volgende:
Dvd's die geen hond wilt zien of boeken die je alleen wilt gebruiken om een vuurtje mee te beginnen
Het enige wat nog enigszins leuk is is een kleurboek voor volwassenen.
Altijd fijn om uit zulke gratis dingen te mogen kiezenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:46 schreef Belsezar het volgende:
Dvd's die geen hond wilt zien of boeken die je alleen wilt gebruiken om een vuurtje mee te beginnen
Het enige wat nog enigszins leuk is is een kleurboek voor volwassenen.
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:30 schreef Belsezar het volgende:
Win je eens wat bij de bankgiroloterij, wat een klote dingen mag je dan uitkiezen zeg
Ah, dankquote:
Weer een stapje verder iigquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:46 schreef Tally het volgende:
Ons bod is door de verkopers geaccepteerd! Nu nog door de bank
Komt goedquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:46 schreef Tally het volgende:
Ja, ik heb het kleurboek maar gekozen, we zien wel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Altijd fijn om uit zulke gratis dingen te mogen kiezen
quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ik heb het kleurboek maar gekozen, we zien wel.
Is een kleurboek evil?!?!quote:
schiet ooquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:46 schreef Tally het volgende:
Hier hetzelfde. Lag nog compleet in coma. Inmiddels te laat om nog op tijd een trein te pakken. Zo dus maar met de auto richting Almeloquote:Op vrijdag 19 juni 2015 06:38 schreef Juup© het volgende:
Altijd hetzelfdeHeb ik de mogelijkheid om uit te slapen ben ik vroeg wakker, moet ik vroeg uit bed ben ik zo moe dat ik door de wekker wakker gemaakt moet worden
Wat was er awesome aan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Verbazingwekkend goed wakker geworden vanochtend. Gisteren naar de late voorstelling van Jurassic World (awesome!) geweest, en minder dan 6 uur slapen is echt te weinig. Maar ik leef nog
Dino's die (uiteraard) toch weer losbreken en alles slopenquote:
Hij was wel vermakelijk jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dino's die (uiteraard) toch weer losbreken en alles slopen
Oh en de grappen
Oh, en Nick (New Girl)
OK, hij gaat op mijn 'misschien'-lijstquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh en de grappen
Oh, en Nick (New Girl)
You don't say!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet voor de mensen die hem al hebben gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja nu heb je de film voor iedereen verpest.
Als ik zie hoe mijn vrouw van 31 soms weg dook, lijkt het me niet een film voor een meid van 3... 4?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:32 schreef Tally het volgende:
Mijn dochtertje wil die graag zien. Ze is gek op dino's en heeft die andere al gezien. Maar ze mag de bios niet in want uiteraard te jong
Dan weet ik datquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zie hoe mijn vrouw van 31 soms weg dook, lijkt het me niet een film voor een meid van 3... 4?
Naast dat het soms flink bloederig en grafisch is, zitten er ook een aantal fikse schrikmomenten in. Ik vond dat zelf echt fantastischquote:
Ik vind dat ook tof. En die schrikmomenten zal ook niet zo het probleem zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naast dat het soms flink bloederig en grafisch is, zitten er ook een aantal fikse schrikmomenten in. Ik vond dat zelf echt fantastisch
Ik heb m gisteren ook gezien.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh en de grappen
Oh, en Nick (New Girl)
Spielberg zelf had bij deel 1 al gezegd dat ie zijn kinderen dit nooit zou laten kijken op die leeftijd, ook alw aren ze net oud genoeg. Het zweeft dan ook een beetje tussen familiefilm met dino's en best grove actie. Ik vind deel 4 niet super grof, maar ook niet echt een familiefilm meer. Dus zou de kids uit de bios laten jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zie hoe mijn vrouw van 31 soms weg dook, lijkt het me niet een film voor een meid van 3... 4?
Dus als ik niet vooraf nog even Jurassic Park ga kijken is het gewoon een toffe film?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m gisteren ook gezien.
Wel aardig. Veelal een herhaling van zetten van deel 1.
Dat kun je "een ode aan" noemen, of dat kun je "gebrek aan nieuw material" noemen.
Ik hang ergens in t midden.
Mwja. Wel oke. Niet slecht.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus als ik niet vooraf nog even Jurassic Park ga kijken is het gewoon een toffe film?
Tof voor een avond geen instant classic. Ook geen achteraf classic.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus als ik niet vooraf nog even Jurassic Park ga kijken is het gewoon een toffe film?
Echt iets voor jou!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh en de grappen
Oh, en Nick (New Girl)
Topquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt iets voor jou!
KLB / Zeikerds in de stiltecoupé
Koken krengquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb een ijsje op. Nu heb ik een sugar rush en wil ik tukken i.p.v. koken
/liefdagboek
De eerste pannenkoek gaat nu de pan inquote:
Goed zo meisjequote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De eerste pannenkoek gaat nu de pan in
Nou ja, eigenlijk van de dip die erna komt. Beetje slecht verwoord. Excuus.quote:
Ik word dan strontmisselijk en MOET gaan liggen, ik ga zweten e.d. en moet wachten tot de suiker enigszins verwerkt is door mijn lijf. Maar om zoiets voor elkaar te krijgen moet ik wel erg gek doen (een suikerspin eten b.v.).quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk van de dip die erna komt. Beetje slecht verwoord. Excuus.
Dat is dan ook wel een hele heftige reactiequote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik word dan strontmisselijk en MOET gaan liggen, ik ga zweten e.d. en moet wachten tot de suiker enigszins verwerkt is door mijn lijf. Maar om zoiets voor elkaar te krijgen moet ik wel erg gek doen (een suikerspin eten b.v.).
Tja, mijn lichaam reageert soms heftig op suikers en vetten door omstandigheden. Zoiets heet ook wel "een dumping".quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel een hele heftige reactie
Ik was het nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:42 schreef DrMarten het volgende:
Kolere wat een idioten weer op de weg. 2 bijna dood ervaringen later is het gelukkig weekend
Ja ok die kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk van de dip die erna komt. Beetje slecht verwoord. Excuus.
Ik ga er ook niet vanuit dat je in een Poolse auto rijdt, of een dame van middelbare leeftijd bent in een ouwelullenbakquote:
Man van middelbare leeftijd in een oude lullenbal?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat je in een Poolse auto rijdt, of een dame van middelbare leeftijd bent in een ouwelullenbak
Dat klinkt heeeeeeeeeeeeel nastyquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, mijn lichaam reageert soms heftig op suikers en vetten door omstandigheden. Zoiets heet ook wel "een dumping".
Wat een naaistreekquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:32 schreef DrMarten het volgende:
hele dag al zin in shoarma, zijn de broodjes die ik nog had liggen verschimmeldMaand voor de uiterste houdbaarheidsdatum verdorie
Ik luister leuke muziekjesquote:
Misschien toch eens overstappen, hier is het vaker dood dan levendquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien toch eens overstappen, hier is het vaker dood dan levend
Die andere natuurlijkquote:
Ik ben dat eerstequote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kom ik alleen als ik bezopen ben of zin heb om te rellen
Overgebleven rosequote:
Ja, I know, drink het anders ook nooitquote:
Eerst nog even Tyrant kijken en dan kom ik een kijkje nemenquote:
Denk dat ik an al weg benquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst nog even Tyrant kijken en dan kom ik een kijkje nemen
Niet doenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst nog even Tyrant kijken en dan kom ik een kijkje nemen
Want?quote:
Eerste 3 afleveringen net gezien, tot nu toe redelijk ok.quote:
Ik bedoelde dat topic, mutsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerste 3 afleveringen net gezien, tot nu toe redelijk ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |