Zo werkt dat vaak wel ja. Het is meer de combi met herinneringen die het echt memorabel makenquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet snel gevoelig, maar ik ben ook maar een mens en die muziek m.b.t. sommige perioden in mijn leven
Deze voor mij ook eerlijk gezegd (al is het al tig jaar geleden waar het nummer betrekking op heeft en niet mijn laatste (en enige)) huwelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:41 schreef MissMSX het volgende:
Hoewel Ik leef niet meer voor jou ook wel een goeie is
Yep, en daarom kan ik als metalhead toch best genieten van een aantal van zijn nummers.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo werkt dat vaak wel ja. Het is meer de combi met herinneringen die het echt memorabel maken
Oh, hou op. Nu ga ik grienen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Deze voor mij ook eerlijk gezegd (al is het al tig jaar geleden waar het nummer betrekking op heeft en niet mijn laatste (en enige)) huwelijk.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Al die huilende huismoeders in het publiek ook he
Ik heb er 2 gekocht ooitquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:43 schreef MissMSX het volgende:
TT
Ik zal geen CD van'em kopen, maar vind hem wel echt een goede artiest
Ik ben geen huismoeder. Maar sommige liedjes van Marco grijoen mij best aanquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Al die huilende huismoeders in het publiek ook he
Ach, waarom ook niet?quote:
Hij doet het ook wel echt goedquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen huismoeder. Maar sommige liedjes van Marco grijoen mij best aan.
Yep. why not. Ik ben niet alleen een metalhead, maar mijn muziekkeuze is heel breed. Van sommige NL talig muziek, tot SKA, HM, Rock, Trash Metal, New Wave, klassiek etc...quote:
Ik gooi er nog pop en disco tegenaan. Lekker fout. Boeit me nietquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. why not. Ik ben niet alleen een metalhead, maar mijn muziekkeuze is heel breed. Van sommige NL talig muziek, tot SKA, HM, Rock, Trash Metal, New Wave, klassiek etc...
Oké.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gooi er nog pop en disco tegenaan. Lekker fout. Boeit me niet
Jaren 20/30/40. Ook heerlijk.
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:01 schreef MissMSX het volgende:
En heel soms wat Koreaanse truckermuziek. Gewoon, omdat het kan
Dito. Niet echt alles uit die periodes leuk natuurlijk, maar meer de stijl. En dan de echt goede nummers eruit pikken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké.
Mijn muziekvoorkeur loopt van ongeveer 1930 t/m heden. Ik vind niet alle leuk, maar maar qua muziekrange ben ik erg breed (ook qua Michelinband), ik vind veel muziek van diverse tijden mooi. Mijn voorkeur gaat uit van de jaren 60 tot heden.
Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden voor jequote:
Wat vind je dan van Laat Het Los van Marco?quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:10 schreef Juup© het volgende:
Even stoppen met Borsato, ik word te sentimenteel en dat kan ik nu niet hebben.
Dan maar even:
[ afbeelding ]
Nummer op zich nog niet gehoord, maar de tekst is mooiquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat vind je dan van Laat Het Los van Marco?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nummer op zich nog niet gehoord, maar de tekst is mooiUhu i knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog steeds te voet?quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:26 schreef Cue_ het volgende:
Maar aangezien je m leuk vindt, dacht ik, als j hem nog niet kende, miss leueke uitbreiding
M.b.t. de tiepvoutenquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te voet? Ben netet de trein in ettenleur aangekomen.
Dusja nu te voet wachtend op de bus
Hier staat alles nu open, het is net begonnen met zachtjes regenen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:53 schreef Juup© het volgende:
Schuifpui nog maar even dicht, het is buiten nog warmer dan hier binnen
Maar dat is vast niet in de buurt van Ehvn?quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier staat alles nu open, het is net begonnen met zachtjes regenen.
Ik ben bang dat het de komende weken blijft regenenquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier staat alles nu open, het is net begonnen met zachtjes regenen.
Ik hoop het, maar ik ben dan ook meer een lente en herfstmens.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het de komende weken blijft regenen
Nope, andere kant van de rivieren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar dat is vast niet in de buurt van Ehvn?
[ afbeelding ]
Oh hell no! Niks ervan! Ik wil een fatsoenlijke zomer hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het de komende weken blijft regenen
Auwquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:23 schreef Belsezar het volgende:
@Juup
Ik heb wel in Eindhoven gewoond btw, ben er geboren en mijn eerste herinneringen zijn van de Achtse Barrier-Gunterslaer
Kastanjes rapen bij de Oude Bosschebaan enzo, de Fransebaan waar ik absoluut niet bij in de buurt mocht komen van mijn moeder. Wij woonden aan de Bordeauxlaanquote:
Ik heb enige tijd ergens in een zijstraat van de Franse Baan gewoond, en op zich woonden wij daar best lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kastanjes rapen bij de Oude Bosschebaan enzo, de Fransebaan waar ik absoluut niet bij in de buurt mocht komen van mijn moeder. Wij woonden aan de Bordeauxlaan
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:03 schreef Renesite het volgende:
zit al een half uur in stilte, geen muziek alleen getik van de regendruppels.
Was een prima wijkjequote:Op woensdag 17 juni 2015 21:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb enige tijd ergens in een zijstraat van de Franse Baan gewoond, en op zich woonden wij daar best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |