Dit wel een beetje ja, al heeft ze ook weer hele goede kanten. Marjolein speelt het erg goed trouwens.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!
Als er iemand in een gesticht thuis hoort is Maxime het wel.
Ik hoop echt dat Marjolein ook een keer genoeg krijgt van deze rol.
Die heeft ze misschien ook wel. Maar ik blijf het een egoïstische bitch vinden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit wel een beetje ja, al heeft ze ook weer hele goede kanten. Marjolein speelt het erg goed trouwens.
Dat zeker ja!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:33 schreef Frey het volgende:
Bij de zomercliff van seizoen 3 hadden ze trouwens beter de Karma scène op het eind kunnen doen, dat was veel spannender. Dat gevecht in het vervolg.
Ook haar ziekelijke drang naar erkenning van haar broer of die keer dat ze een stervende Isabella de voogdij over Amy liet tekenen die dacht dat ze het aan Ludo gaf.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!
Als er iemand in een gesticht thuis hoort is Maxime het wel.
Ik hoop echt dat Marjolein ook een keer genoeg krijgt van deze rol.
Deksels ik dacht ik lurk weer eens mee, maar dit is een aangename verrassing.quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:54 schreef Frey het volgende:
Een felicitatie vandaag aan Heer van Bartolhoven.![]()
Een dag te laat maar Gefeliciteerd Baron.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deksels ik dacht ik lurk weer eens mee, maar dit is een aangename verrassing.![]()
Ik zal wel weer actiever zijn als seizoen 13 uitkomt
Inderdaad!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook haar ziekelijke drang naar erkenning van haar broer of die keer dat ze een stervende Isabella de voogdij over Amy liet tekenen die dacht dat ze het aan Ludo gaf.
heel naar mens en de schrijvers geven der altijd gelijk.
Want?..quote:
?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:26 schreef icloud het volgende:
[ afbeelding ]
dit posten op je instagram zegt genoeg of de sekte die je aan creëren bent, gadverdamme.
Rikki ?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:26 schreef icloud het volgende:
[ afbeelding ]
dit posten op je instagram zegt genoeg of de sekte die je aan creëren bent, gadverdamme.
sowieso een nep neger die.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:26 schreef icloud het volgende:
[ afbeelding ]
Ze denkt dat ze de nieuwe Anouk isquote:
Linda krijgt te maken met de familie Bouwhuisquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:43 schreef Miss_paraplu het volgende:
Maxime doet ook net alsof een lange relatie met Ardil had, waarschijnlijk was het voor Ardil alleen maar een seks avontuurtje meer niet.
Ook dat Maxime dan ook zegt tegen Vincent: Dat Bianca haar hele leven heeft verwoest, dat is wel heel veel voor die 2 week dat ze met Ardil 'ging'.
Rikki , ik vond haar eerder wel prima spelen maar dat ze een fotoshoot voor een begrafenis laat gaan van haar ex schoonmoeder?
Ugl Nina en Bing, hoop niet dat, dat werkelijkheid gaat worden... bah..
Wel benieuwd naar Linda en wat zij gaat doen ! Vanaf wanneer komt ze er in?
Niet dan?quote:
Anouk kan zingen..... En haar eerste man was edwin(geen neger) en later met robert coenen(ook geen neger)quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet dan?
Alleen maar negers doen: Check
Grote mond hebben op social media : Check
Zielig levensverhaal : Check
Denken dat je kan zingen : Check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |