Ga je ze dan sorteren?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:17 schreef Yeszie het volgende:
ja er liggen genoeg pallets , ik wilde dat ik ze had
Graag!!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:16 schreef Yeszie het volgende:
Oja Bas wilde gaan zorgen dat ze Gina weg stemmen .
Denk dat het wel iets verder gaat dan die kont.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:17 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Denk je dat zij ook een eeltige kont heeft?
Een eeltige kut ook?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Denk dat het wel iets verder gaat dan die kont.
Ja dit dus , ik snap het hele gebeuren niet , maar misschien doen ze Mark afrekenen via Ginaquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
O ja, ze hebben zelf ook allemaal aan de lockdown meegedaan. Vooral dat woord meegedaan.![]()
Het grootste gedeelte lag een week op de grond in de gym! wtf
Ik hoop dat die Madelon wordt gekozen en ze Gina eruit flikkert.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:20 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja dit dus , ik snap het hele gebeuren niet , maar misschien doen ze Mark afrekenen via Gina
Word zo moe van die crisisgevallen binnen Utopia.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:21 schreef ammartje het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)t-werk-12666933.html
Uit Huizinge komt hij, woont bij zijn ouders vanwege de crisis. Hmmmmm een bouwvakker in het stukje Groningen waar de meeste aardbevinkjes voorkomen en dan toch crisis?
De nieuwen proberen een bankje op wielen te maken, niet iets wat je in de bouwmarkt tegenkomt. Bas laat zien wat ze kunnen gebruiken.
Dat loopje en bierbuikje voorspelt niet veel goedsquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:21 schreef ammartje het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)t-werk-12666933.html
Uit Huizinge komt hij, woont bij zijn ouders vanwege de crisis. Hmmmmm een bouwvakker in het stukje Groningen waar de meeste aardbevinkjes voorkomen en dan toch crisis?
De nieuwen proberen een bankje op wielen te maken, niet iets wat je in de bouwmarkt tegenkomt. Bas laat zien wat ze kunnen gebruiken.
Genoeg die kunnen fokkenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:21 schreef ndid het volgende:
Bas komt eens kijken bij Wim en Madelon, en denkt ook met hun mee.
Ze hebben nu een idee om Utopia konijnenhokken te gaan maken.
Pak je sokquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:24 schreef ndid het volgende:
Wim en Madelon gaan nu in de container kijken of er toevallig een koffiefilter ligt. Maar na het openen van het deksel besluiten ze maar iets anders te verzinnen.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:25 schreef ndid het volgende:
Bas: als jullie geld bij je hebben kun je ook bij mij wat kopen, ik heb een waterkoker, een blender en een bakplaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |