Als je op die manier gaat denken kom je natuurlijk nooit ergens.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:09 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja maar ze bakken er zelf niets van , hoezo dat wel van en ander eisen .
Dan hadden ze het vanaf het begin moeten doen.Nu gaat iemand beslissen wat jij moet doen,bijvoorbeeld gio die zegt ja vrijdag moeten ze sporten met Arjuna,terwijl ik die klootviool nog nooit wat heb zien doen wat ook maar leek op sport.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:08 schreef ndid het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar in de basis is het wel een goed idee om de nieuwelingen te 'testen' qua samenwerking en inzet.
Ik vraag me trouwens af of Tien er dan nog wel was ingekomen.
Dat dus.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:09 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja maar ze bakken er zelf niets van , hoezo dat wel van en ander eisen .
Als dat maar goed gaat...quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:11 schreef 37metrijst het volgende:
Ze gaan kijken of er iets bruikbaars te vinden is. Wim: zo en straks lekker zwemmen.
Die 2 vermaken zich wel.
Maar deze mini-lockdown duurt maar 2 dagen en ze blijven toch minimaal 4 dagen, zijn er nog 2 dagen over om elkaar te leren kennenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:12 schreef Verida het volgende:
Ze snijden zichzelf natuurlijk wel gigantisch in de vingers met deze lockdown voor de nieuwe.
Zo krijgen ze dus geen kans om zich bij de nieuwen in te slijmen. Mark maakt zich misschien alleen maar minder geliefd door hier zo hard aan mee te doen en vooraan te staan bij de "ontgroening" ....dus Gina gaat eruit om Mark terug te pakken.
Collie blijft gewoon zitten, want Collie kan nu ook niet aan de nieuwe duidelijk maken dat zij zo graag naar huis wil.
tja, dom dus
Het staat iedereen toch vrij om bij ze te gaan buurten? En ze mogen zelf toch ook overal rondscharrelen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:12 schreef Verida het volgende:
Ze snijden zichzelf natuurlijk wel gigantisch in de vingers met deze lockdown voor de nieuwe.
Zo krijgen ze dus geen kans om zich bij de nieuwen in te slijmen. Mark maakt zich misschien alleen maar minder geliefd door hier zo hard aan mee te doen en vooraan te staan bij de "ontgroening" ....dus Gina gaat eruit om Mark terug te pakken.
Collie blijft gewoon zitten, want Collie kan nu ook niet aan de nieuwe duidelijk maken dat zij zo graag naar huis wil.
tja, dom dus
Die heeft eelt op zn reetquote:
Denk je dat zij ook een eeltige kont heeft?quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:16 schreef Yeszie het volgende:
Oja Bas wilde gaan zorgen dat ze Gina weg stemmen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |