Aanslag is precies op de plaats waar ik zal gaan, is dat zo gek dat ik dan mijn reis omboek?quote:Op zondag 28 juni 2015 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Of stap je ook niet meer het vliegtuig in na een crash?
Niet gek, maar irreële angst. Kans dat hetzelfde gebied 2x in een week tijd onder vuur wordt genomen is verwaarloosbaarquote:Op zondag 28 juni 2015 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aanslag is precies op de plaats waar ik zal gaan, is dat zo gek dat ik dan mijn reis omboek?
Dat is waar, al ga ik pas in augustus. Met een bezorgd moeder boek ik het liever om dan een kans nemen. Alleen bepaalde fokker wil gewoon commentaar leveren zoals hij altijd doet op mijn posts zonder ook maar iets van me af te weten.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet gek, maar irreële angst. Kans dat hetzelfde gebied 2x in een week tijd onder vuur wordt genomen is verwaarloosbaar
Is een hobby van me, commentaar hebben op mensen die vaak ongefundeerd commentaar hebben op users.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is waar, al ga ik pas in augustus. Met een bezorgd moeder boek ik het liever om dan een kans nemen. Alleen bepaalde fokker wil gewoon commentaar leveren zoals hij altijd doet op mijn posts zonder ook maar iets van me af te weten.
Oh? Grappig, ik post bijna nooit meer, of bedoelde je hoe ik postte toen ik 15 was? Beetje kinderachtig, maar hey, blijf vooral commentaar leverenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is een hobby van me, commentaar hebben op mensen die vaak ongefundeerd commentaar hebben op users.
Dit.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kunnen jullie 2 misschien niet per DM verdergaan ofzo??
Veel plezier in Berlijnquote:Op zondag 28 juni 2015 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
TOP!
5u slaap voor de boeg, maar een mooi reisje naar Berlijn staat er tegenover
Tot over een paar dagen, en geen ruzie meer maken, kindjes
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 juni 2015 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Blij.8 terug voor een tentamen waarvan ik het niet had verwacht.
Omdat je er aan denkt jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb een fijne dag gehad (alles zat mee) maar volgens mij komt er weer een huilbui aan. Aldus het weerbericht van uw Friese medewerkster.
Wat zit je dwars, meid?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb een fijne dag gehad (alles zat mee) maar volgens mij komt er weer een huilbui aan. Aldus het weerbericht van uw Friese medewerkster.
Thanksquote:
Why?quote:
Owquote:
Heb je daar vaker last van? Heb je al eens met een professional gepraat? Jouw posts in dit topic zijn nogal vaak negatief, valt mij op.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oude herinneringen. Huilbui is al gevallen, lucht áltijd op.
Het is een deel van mijn leven (geworden). Verdrietige buien heb ik nodig om verder te komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je daar vaker last van? Heb je al eens met een professional gepraat? Jouw posts in dit topic zijn nogal vaak negatief, valt mij op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |