abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154509036
Carice van Houten en Kees van Nieuwkerk uit elkaar

Carice van Houten (38) en Kees van Nieuwkerk (27) zijn niet langer een stel.
De twee hebben besloten hun relatie te beëindigen, aldus het management van de actrice.
''Wij houden enorm veel van elkaar, hebben er alles aan geprobeerd om deze relatie te laten slagen en betreuren het daarom des te meer dat het niet gelukt is", laten de twee in een verklaring weten.
Het management zegt dat de twee hopen hun breuk in alle rust te kunnen verwerken. Van Houten is momenteel in het buitenland voor de opnames van Game of Thrones en Van Nieuwkerk is bezig met de opnames van zijn speelfilm Ja, ik wil.
Carice en Kees, de zoon van DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk, maakten hun relatie bekend in oktober 2013 op de rode loper van het Nederlands Film Festival
pi_154509079
Onverwacht. Hadden pas nog elkaars naam in hun sneakers laten zetten dacht ik :')
pi_154509608
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
Onverwacht. Hadden pas nog elkaars naam in hun sneakers laten zetten dacht ik :')
Dat is al meer dan een jaar geleden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ce_van_Houten__.html
pi_154510789
Oh, ik had eigenlijk verwacht dat ze binnenkort zwanger zou zijn. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154533145
Niet echt een scheiding maar als ie deze dingen echt gezegd heeft; pijnlijk. En dat terwijl Eef ze heeft gekoppeld. "Het liep allemaal anders" of zou het een afleidingsmanoeuvre zijn?

quote:
Allard van Santbrink, de vermeende nieuwe liefde van Bridget Maasland, laat weten dat hij geen toekomst voor zich ziet met de presentatrice.

Dat vertelt hij woensdag aan Story.

Een week eerder vertelde Maasland vol trots een nieuwe man gevonden te hebben, maar dat ligt volgens Van Santbrink toch anders. "Ik wil Bridget geen pijn doen, maar ik wil wel eerlijk zijn. Ik denk dat zij meer voor mij voelt dan ik voor haar", aldus Van Santbrink.

"Alles klopt aan haar, maar ik ben niet verliefd. En ik heb ook geen relatie met haar. Van mijn kant is de klik tussen ons niet zo sterk dat ik mijn leven met haar wil delen. Dat heb ik Bridget ook uitgelegd, maar op de een of andere manier is dat niet tot haar doorgedrongen", vervolgt hij.

Lange relatie

Van Santbrink vertelt dat hij net uit een lange relatie komt en dat hij daar nog niet overheen is. "De behoefte aan een relatie is er op dit moment niet. Ook niet met Bridget."

Wel hoopt de 30-jarige Van Santbrink dat Maasland een nieuwe partner vindt. "Dat verdient ze."

Door: NU.nl

pi_154533158
Wat lullig zeg :{
Spoilers!
pi_154533196
Als hij het echt gezegd heeft... Waarom moet je dat aan een roddelblad melden? :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_154533324
Inderdaad, dat zeg je toch niet tegen een roddelblad :')
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 08:38:32 #59
43556 miss_dynastie
pi_154533427
Waarschijnlijk zijn ze op hem afgegaan, zo zijn die bladen...
pi_154533537
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze op hem afgegaan, zo zijn die bladen...
Dan nog hoef je niks te zeggen. Vooral dat gedeelte dat het blijkbaar niet tot haar doorgedrongen is. De minachting.
  woensdag 22 juli 2015 @ 08:50:18 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154533555
Als ik bijv. shownieuws lees, zei Bridget ook dat het nogal pril was. Hij wekt de indruk alsof zij al trouwplannen had.
The love you take is equal to the love you make.
pi_154533560
Mss voelde hij zich een beetje gemanipuleerd, omdat mevrouw Maasland in diezelfde roddelbladen beweerde een relatie met hem te hebben terwijl dat dus helemaal niet het geval was. Dán zou ik zo'n zet wel weer begrijpen.
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 08:51:49 #63
43556 miss_dynastie
pi_154533574
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:48 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dan nog hoef je niks te zeggen. Vooral dat gedeelte dat het blijkbaar niet tot haar doorgedrongen is. De minachting.
Maar dat kan toch waar zijn? Kan best zijn dat hij het ook niet leuk vindt zijn naam in de media genoemd te zien door een vrouw met wie het niks is en nooit wat zal worden. Kan me prima voorstellen dat je dat recht wil zetten. Ik vond het destijds heel sneu voor Bridget hoe ze door de vader van haar kind aan de kant is gezet, maar ik vraag me oprecht af of ze dat ooit helemaal te boven is gekomen...
pi_154533639
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:50 schreef NothingHappened het volgende:
Mss voelde hij zich een beetje gemanipuleerd, omdat mevrouw Maasland in diezelfde roddelbladen beweerde een relatie met hem te hebben terwijl dat dus helemaal niet het geval was. Dán zou ik zo'n zet wel weer begrijpen.
Dan nog. Dit is gewoon vals.
Tap tap tap
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:05:38 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154533747
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat kan toch waar zijn? Kan best zijn dat hij het ook niet leuk vindt zijn naam in de media genoemd te zien door een vrouw met wie het niks is en nooit wat zal worden. Kan me prima voorstellen dat je dat recht wil zetten. Ik vond het destijds heel sneu voor Bridget hoe ze door de vader van haar kind aan de kant is gezet, maar ik vraag me oprecht af of ze dat ooit helemaal te boven is gekomen...
Heeft zij hem genoemd of hebben de bladen dat ook ook nog zelf gedaan?

Ik hoop dat Bridget het gewoon over een andere meneer bleek te hebben :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154533806
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ook!!
Ook leeg
pi_154533827
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Evert heeft hem genoemd; de vonk is bij hem thuis overgesprongen. En hij heeft gewacht om dit te openbaren. Want zo integer is hij.
pi_154533845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Dan nog. Dit is gewoon vals.
Dat is ze zelf ook. Dus wat dat betreft...
pi_154533878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:12 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat is ze zelf ook. Dus wat dat betreft...
Ik zie haar nog steeds als Patsy Stone ;(
Tap tap tap
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:15:41 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154533886
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Niet echt een scheiding maar als ie deze dingen echt gezegd heeft; pijnlijk. En dat terwijl Eef ze heeft gekoppeld. "Het liep allemaal anders" of zou het een afleidingsmanoeuvre zijn?

[..]

Ik mag toch hopen dat dit verzonnen is.
Zo niet: good riddance.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154533891
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:13 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

slechte week voor evert, met sabia had hij t ook al fout
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:16:33 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154533901
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Evert heeft hem genoemd; de vonk is bij hem thuis overgesprongen. En hij heeft gewacht om dit te openbaren. Want zo integer is hij.
En ondertussen heeft Allard aan diezelfde keukentafel van Evert de bevallige Estelle ontmoet?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154533947
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:18 schreef Pisces29 het volgende:
Als hij het echt gezegd heeft... Waarom moet je dat aan een roddelblad melden? :{
waarom moest bridget t aan een roddelblad melden als t nog zo pril was, kan je je ook afvragen
ze had ook aan eefje kunnen vragen nog even te wachten met de grootse aankondiging
pi_154533959
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:50 schreef NothingHappened het volgende:
dit dus
pi_154534119
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:19 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

waarom moest bridget t aan een roddelblad melden als t nog zo pril was, kan je je ook afvragen
ze had ook aan eefje kunnen vragen nog even te wachten met de grootse aankondiging
Klopt, maar misschien wilde Evert niet wachten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')