Precies. Jouw probleem verder niet. Geld terug halen, elders bestellen en verder zoeken ze het maar uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:27 schreef Chloroform het volgende:
Deze discussie kan natuurlijk lang aanhouden. Komt er voor mij uiteindelijk op neer dat, ondanks de vermelding op het pakket dat het alleen op het huisadres mag worden afgeleverd, het niet bij mij is afgeleverd en ik er niet voor getekend heb. PostNL heeft dat in feite ook al toegegeven maar er is zowel vanuit PostNL als het bedrijf weinig coulance. Ze blijven allemaal met het vingertje naar elkaar wijzen en ondertussen heb ik nog steeds die laptop niet. Ze hebben nog een week en daarna ga ik het wel via de ING regelen. Ik ben er wel klaar mee, ga er verder niet meer achteraan. Ze zoeken het samen maar uit.
Ik vermoed dat de webwinkel er achter de schermen wel mee bezig is trouwens, logischer wijze zou jij anders niet die brief van PostNL hebben ontvangen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:27 schreef Chloroform het volgende:
Deze discussie kan natuurlijk lang aanhouden. Komt er voor mij uiteindelijk op neer dat, ondanks de vermelding op het pakket dat het alleen op het huisadres mag worden afgeleverd, het niet bij mij is afgeleverd en ik er niet voor getekend heb. PostNL heeft dat in feite ook al toegegeven maar er is zowel vanuit PostNL als het bedrijf weinig coulance. Ze blijven allemaal met het vingertje naar elkaar wijzen en ondertussen heb ik nog steeds die laptop niet. Ze hebben nog een week en daarna ga ik het wel via de ING regelen. Ik ben er wel klaar mee, ga er verder niet meer achteraan. Ze zoeken het samen maar uit.
Ik heb wel het pakket ontvangen (dankzij de eerlijke buur) maar voor hetzelfde geld was het weg geweest,omdat ik voor bezorging aan huis had betaald vond ik wel dat de webwinkel dit moest weten (een volgende is misschien niet zo gelukkig)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Precies. Jouw probleem verder niet. Geld terug halen, elders bestellen en verder zoeken ze het maar uit.
Als de webshop daar bang voor is moeten ze maar zorgen voor bezorgers die zich altijd aan de opdracht houden. En niet voor 5 euro de protsers van PostNL inhurenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:34 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Ik zeg misschien, omdat er ook mensen zijn die onterecht zeggen niets te hebben ontvangen. Dat weet de webshop niet natuurlijk.
Oh, dat zal vast wel hoor. Die brief stuur ik ook gewoon netjes ingevuld terug. Maar ik blijf bellen en mailen om informatie uit ze te trekken. Dikke koekoek, ik wacht het komende week nog af en anders is het via ING zo geregeld.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de webwinkel er achter de schermen wel mee bezig is trouwens, logischer wijze zou jij anders niet die brief van PostNL hebben ontvangen.
Dat sowieso. Je hebt ze lang genoeg de tijd gegeven voor een oplossingquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast wel hoor. Die brief stuur ik ook gewoon netjes ingevuld terug. Maar ik blijf bellen en mailen om informatie uit ze te trekken. Dikke koekoek, ik wacht het komende week nog af en anders is het via ING zo geregeld.
ow verwacht niet dat dat binnen een dag weer op je CC staat hoor. Die moeten ook onderzoeken. Helaas moeten zij de kans ook geven aan de webshop om met een goed verhaal te komen dat ze alles er aan hebben gedaan om de laptop bij jou te krijgen en toen hij er niet was om een gedegen onderzoek te hebben gedaan enzo. Maar dat kun je beste even bij ING navragen als je hun in moet schakelen. Ik ga er wel vanuit dat zij vooraf de termijn kunnen geven.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef Chloroform het volgende:
Of in ieder geval, daar ga ik maar van uit, afgaande op wat hier gezegd is.
Als ik het goed heb onthouden stond er in de voorwaarden dat het zo'n 4 weken kon duren. Nou ja, kan er ondertussen ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow verwacht niet dat dat binnen een dag weer op je CC staat hoor. Die moeten ook onderzoeken. Helaas moeten zij de kans ook geven aan de webshop om met een goed verhaal te komen dat ze alles er aan hebben gedaan om de laptop bij jou te krijgen en toen hij er niet was om een gedegen onderzoek te hebben gedaan enzo. Maar dat kun je beste even bij ING navragen als je hun in moet schakelen. Ik ga er wel vanuit dat zij vooraf de termijn kunnen geven.
Heb je al een andere leptop op het oog, die je uiteraard ook via je CC gaat betalen natuurlijk?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden stond er in de voorwaarden dat het zo'n 4 weken kon duren. Nou ja, kan er ondertussen ook nog wel bij.
Ja, dezelfde gewoon. Was al een crime om een laptop uit te zoeken. Dat feestje ga ik niet herhalen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je al een andere leptop op het oog, die je uiteraard ook via je CC gaat betalen natuurlijk?
En nu via een andere webshop?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dezelfde gewoon. Was al een crime om een laptop uit te zoeken. Dat feestje ga ik niet herhalen.
Nee, ga 'm bij dezelfde webshop bestellen.quote:
postNL punt werkt ook.. somsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ga 'm bij dezelfde webshop bestellen.
Ja natuurlijk andere. En dan zorg ik wel dat ik 'm in de winkel kan afhalen ofzo.
Of dat inderdaadquote:
Aangetekend/verhoogde aansprakelijkheid is dan zo'n aanvullende dienstquote:2. A flevering vindt plaats op het op de Zending vermelde adres, dan wel op een door de Geadresseerde opgegeven ander adres.PostNL Pakketservice heeft in dat geval het recht om een (Binnenlandse) Zending zonder Aanvullende dienst, een Binnenlandse Zending met “handtekening voor ontvangst” of een Internationale Zending die niet op het (woon-) adres van de Geadresseerde kan worden afgeleverd, uit te reiken aan één van zijn buren*. In een dergelijk geval wordt hiervan in de brievenbus van de Geadresseerde een schriftelijke mededeling achtergelaten. Bij uitreiking aan buren zal het vervoer en de verantwoordelijkheid van PostNL Pakketservice onder de Vervoerovereenkomst zijn geëindigd.Als uitreiking aan één van zijn buren evenmin mogelijk blijkt, of indien het een Zending betreft met een Aanvullende dienst, dan wordt in de brievenbus van de Geadresseerde een schriftelijke mededeling achtergelaten, waarop is aangegeven op welke wijze en binnen welke termijn hij zich in het bezit van de Zending kan stellen.
Wat wist je?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Kijk, ik wist het wel, m'n pakketjes bij Esprit worden ook gewoon bij de buren bezorgd en dan tekenen zij ervoor.
Dat haar pakketjes van Esprit ook gewoon bij de buren worden bezorgd en dat zij er dan voor tekenen.quote:
Vanwaar dan de verbaasde reactie?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat haar pakketjes van Esprit ook gewoon bij de buren worden bezorgd en dat zij er dan voor tekenen.
Ik denk omdat ze niet verwachtte dat bij HVO haar pakketjes van Esprit ook gewoon bij de buren worden bezorgd en dat zij er dan voor tekenen.quote:Op zondag 21 juni 2015 04:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vanwaar dan de verbaasde reactie?
ok. Wat is HVO?quote:Op zondag 21 juni 2015 04:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze niet verwachtte dat bij HVO haar pakketjes van Esprit ook gewoon bij de buren worden bezorgd en dat zij er dan voor tekenen.
Handtekening Voor Ontvangstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |