Hmm ja denk het...quote:Op maandag 22 juni 2015 10:28 schreef Gijsbertus het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gekregen.
Misschien iets veranderd in de meldingstructuur van GvE, waardoor nieuwe projecten niet worden opgemerkt door onze mailserver.
Verhaal is ongeveer gelijk aan het GVE verhaal. Bij GVE hadden ze nog 10 man personeel nu 12. Dus wel iets groei.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:50 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn toezegging bij Zencap laten annuleren.
Wat doet uw bedrijf?
Wij zijn HeDu Beheer BV, Heegt Vastgoed BV en Heegt Installatie BV: Heegt Installatie B.V. is een echt familiebedrijf. De onderneming is in 1993 opgericht door H.J. Heegt in een schuur achter zijn woning. Al gauw bleek de schuur te krap en is het bedrijf verhuisd naar een nieuwbouw pand (eigendom) op het industrieterrein in Winterswijk. Sinds 2008 is de leiding van het bedrijf volledig in handen van Silvie en Marcel (dochter en schoonzoon). Wij zijn beide 40 jaar, getrouwd en hebben drie kinderen. Samen met onze 12 medewerkers vormen we een jong en gemotiveerd team. De goede samenwerking zorgt voor een zeer laag verloop onder de medewerkers. De meeste medewerkers zijn al langer dan 7 jaar in dienst bij het bedrijf. Dit vaste team zorgt voor ‘bekende’ gezichten bij de klanten waardoor ook veel klanten trouw zijn aan het bedrijf.
Waarom is het veilig om u krediet te verlenen?
Doordat ons bedrijf winst draait zal er voldoende ruimte zijn om te voldoen aan de extra verplichtingen die voortvloeien uit deze financiering. Onze doelstelling is om in 5 jaar het vreemd vermogen in ons bedrijf terug te brengen met ¤ 150.000, waardoor de verhouding eigen vermogen / vreemd vermogen zal versterken. Dit willen we doen door middel van aflossing van deze financiering. Zo willen we verder bouwen aan de gezonde financiėle positie van ons bedrijf.
Waarvoor wordt het krediet gebruikt?
Het krediet zal worden gebruikt voor extra werk(groei) kapitaal i.v.m. voorfinanciering van grote projecten en daarbij horende investeringen.
Errormelding? Iets over encryptie/protocollen?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:15 schreef frankcm het volgende:
op me laptop doet de webside het ook niet idd
Heb jij al meegemaakt dat je "Loss" hebt?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:22 schreef Zith het volgende:
Na 54 leningen staat mijn trustbuddy op +13% sinds october.
Hier hetzelfde (al zij het met wat lagere bedragen)quote:Op maandag 22 juni 2015 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
Maar ga dat weer terug laten lopen tot onder de 10K en daar wil ik het dan ook houden. Dus ik laat nu alles schieten of er moet ineens iets heel tofs voorbij komen.
Ik wacht de reactie van Zencap even af. Het zou zomaar kunnen dat ze zelf ook niet op de hoogte waren. Als dat zo is, dan is er maar een juiste reactie mogelijk, namelijk het intrekken van het project. Daar zijn ze bijvoorbeeld bij GvE ook niet kinderachtig in.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:50 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn toezegging bij Zencap laten annuleren.
Ja, totaal losses is ongeveer 1.5% van mijn huidige balans.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:15 schreef PvN1 het volgende:
[..]
Heb jij al meegemaakt dat je "Loss" hebt?
Beste Camogli,quote:Op zondag 21 juni 2015 22:20 schreef Camogli het volgende:
[..]
geen ervaring mee, maar ik heb er wel al eerder naar gekeken. Voor mij is het rendement te laag en vooral de looptijd te lang. Je weet niet hoe het rendement op zonnepanelen zich ontwikkelt (blijft salderen mogelijk??) plus de Btw-uitspraak deze week over het opwekken van energie op het dak van een ander maakt het vrij onduidelijk.
Sympatiek: zeer zeker.
Financieel: zeer onzeker.
Vandaag een nieuwe mail over ontvangen:quote:Op zondag 21 juni 2015 19:40 schreef Thomas88 het volgende:
Iemand een idee hoe het precies zit met het meeste recente Monkeytown project op GVE, van de week bericht gehad m.b.t. betaalverzoek aan de investeerders.
Daar zat ook de schuldbekentenis bij, maar de bankgarantie zou afgelopen week nog nagestuurd worden om verdere vertraging te voorkomen. Niks meer van vernomen, iemand dit nog nagevraagd ?
Helemaal goed en duidelijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:45 schreef aAks het volgende:
[..]
Vandaag een nieuwe mail over ontvangen:
Vorige week heeft u van ons een bericht ontvangen inzake de bankgarantie voor project 10147.
Wij hebben van de bank begrepen dat de bankgarantie op zeer korte termijn beschikbaar is. Zodra wij deze hebben ontvangen, zult u een kopie hiervan toegestuurd krijgen.
Deze bankgarantie is een harde eis binnen deze aanvraag. Zonder de bankgarantie zal het project niet tot stand komen en zullen de gelden worden teruggeboekt.
ios hier en ook stukquote:Op maandag 22 juni 2015 13:03 schreef µ het volgende:
Geldvoorelkaar is stuk op Android 2.3.7, moet weer werken vanaf Android 4.0.4.
IE6 en IE8 werken ook niet.
WP 8.1 werkt normaal.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:03 schreef µ het volgende:
Geldvoorelkaar is stuk op Android 2.3.7, moet weer werken vanaf Android 4.0.4.
IE6 en IE8 werken ook niet.
Da's een erg net rendement!quote:Op maandag 22 juni 2015 11:22 schreef Zith het volgende:
Na 54 leningen staat mijn trustbuddy op +13% sinds october.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |