Er staat dat je een bon krijgt, de voorwaarden van de bon staan er niet bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Mijn meisjevindt die laarsen wel leuk! Er staat nergens dat je maar een bon per aankoop mag gebruiken, dus ik wil wel wat bonnen overnemen voor 20 euro.
Incetives zijn leuk !
Ik doe met je mee. Gezien de hoofdelijke aansprakelijkheid van haar en haar partner en het redelijke kredietbedrag is het risico niet erg hoog.quote:
Zeker wel. Dat was voor mij een bijkomende reden om in te stappenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:31 schreef vonragnor het volgende:
Mooie dame, dus ik doe ook mee (of is dat nou juist geen goed argument ? :-)
Vóór het einde van die 8 jaar is de lening al afgelost.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:37 schreef vonragnor het volgende:
En in het artikel over Overdulve:
OOS International sloot in januari een contract van een miljard euro met Petrobras. Het offshorebedrijf ondersteunt de renovatie van dertig olieplatforms. Een klus die acht jaar werk betekent.
Dat ligt er aan of jouw vrouw hier mee leestquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:31 schreef vonragnor het volgende:
Mooie dame, dus ik doe ook mee (of is dat nou juist geen goed argument ? :-)
Toch dat ik denk dat ze pot is zodra er over 'partner' gesproken wordt ipv manquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat was voor mij een bijkomende reden om in te stappen
Is meestal in de dierentuinquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef bleyenburg het volgende:
vandaag veel nieuwen op GVE en....belangrijk.....ook eens prima projecten ertussen.
Alleen die Zoo footwear stinkt...
Ben ook eens gaan kijken en valt mij tegen dat heel veel 'tijdelijk niet beschikbaar' is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:57 schreef xzaz het volgende:
Omdat er Negra in je naam zit hoeft je website er niet uit te zien als een begrafenisondernemer.
Ben er ooit geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:59 schreef crowdiefunder het volgende:
Nou, weer een nieuwe
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10927
Naam: De Lollipop
Leendoel: Opstart onderneming
Bedrag: 25.000 euro
Rente: 8,0%
Looptijd: 48 maanden
Classificatie: 5s
Graydon rating: 0,06
Een gaycafé in Tilburg, ik sla deze toch maar over.
Deze is toch al eens voorbij gekomen op KoM?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:59 schreef crowdiefunder het volgende:
Nou, weer een nieuwe
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10927
Naam: De Lollipop
Leendoel: Opstart onderneming
Bedrag: 25.000 euro
Rente: 8,0%
Looptijd: 48 maanden
Classificatie: 5s
Graydon rating: 0,06
Een gaycafé in Tilburg, ik sla deze toch maar over.
Overigens wel een plusje voor GvE voor het aantal projecten wat ze aanbieden.
Het artikel in de krant is een jaar oud, dus dat contract is ten einde als ook de lening (84 maanden) is afgelost... Maar is voor mij ook een reden om er een klein bedragje in te stoppen...quote:Vóór het einde van die 8 jaar is de lening al afgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |