abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:02:02 #276
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_156614112
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Support, de software an sich is bij Motorola prima, toch vrij vanilla Android met paar nuttige toevoegingen, meer niet. Updates, tjah... ik ken geen enkele fabrikant die daar enorm om geprezen wordt. Dat blijft (buiten de Nexus-lijn) gewoon de (enorme) achilleshiel van het hele Android ecosysteem.
Ik vond Motorola erg goed hoor en de afgelopen jaren hebben ze echt nette updates (voor budget modellen) gegeven. Maar nu lijkt een beetje de pret over. Als je kijkt naar de Moto E 2015, die krijgt al geen Android M. Dus ook Motorola gaat achteruit.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_156614131
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik vond Motorola erg goed hoor en de afgelopen jaren hebben ze echt nette updates (voor budget modellen) gegeven. Maar nu lijkt een beetje de pret over. Als je kijkt naar de Moto E 2015, die krijgt al geen Android M. Dus ook Motorola gaat achteruit.
Dat is wel extreem zonde ja, breng zo'n toestel dan niet uit denk ik. De updates voor de G lijn waren ook enorm traag moet ik zeggen, daar wachten volgens mij genoeg mensen nog op Lollipop. Ik draai CM12.1, en dat draait als een zonnetje en dan is het echt een prima toestel voor de centen (De 2014 zonder 4G that is).
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:09:50 #278
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_156614192
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de Moto E 2015, die krijgt al geen Android M. Dus ook Motorola gaat achteruit.
:o!

http://www.androidpolice.(...)them-after-219-days/

-O- Kut zeg, wat een streek van Motorola:



quote:
So, we have one of two options here. Either A.) the list Motorola published is wrong and the Moto E was erroneously not included. Or B.) Motorola essentially lied to you and sold you a phone marketed on a promise of future updates it's not getting.
Ik hoop op Optie A, ik heb dat (verder geweldige) ding net een maand of 3..
nee, jij dan!
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:12:41 #279
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_156614234
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is wel extreem zonde ja, breng zo'n toestel dan niet uit denk ik. De updates voor de G lijn waren ook enorm traag moet ik zeggen, daar wachten volgens mij genoeg mensen nog op Lollipop. Ik draai CM12.1, en dat draait als een zonnetje en dan is het echt een prima toestel voor de centen (De 2014 zonder 4G that is).
Er is ook gewoon niks mis met de hardware. Het feit dat Motorola juist GOEDE software erop zet maakt het enkel pijnlijker dat het geen updates krijgt.

quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:09 schreef Gehenna het volgende:

[..]

:o!

http://www.androidpolice.(...)them-after-219-days/

-O- Kut zeg, wat een streek van Motorola:

[ [url=http://www.androidpolice.com/wp-content/themes/ap2/ap_resize/ap_resize.php?src=http%3A%2F%2Fwww.androidpolice.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F10%2Fnexus2cee_motoe_thumb.jpg&w=728]afbeelding[/url] ]

[..]

Ik hoop op Optie A, ik heb dat (verder geweldige) ding net een maand of 3..
Tja... Zelfs de moto X 2014 (flagship vorig jaar) krijgt geen Android M in Amerika, enkel in EU en azië.

Het is allemaal jammer, want Motorola had/heeft een goede naam. Ik hoop dat ze hun prioriteiten bij stellen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:36:58 #280
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_156614603
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:09 schreef Gehenna het volgende:

[..]

:o!

http://www.androidpolice.(...)them-after-219-days/

-O- Kut zeg, wat een streek van Motorola:

[ [url=http://www.androidpolice.com/wp-content/themes/ap2/ap_resize/ap_resize.php?src=http%3A%2F%2Fwww.androidpolice.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F10%2Fnexus2cee_motoe_thumb.jpg&w=728]afbeelding[/url] ]

[..]

Ik hoop op Optie A, ik heb dat (verder geweldige) ding net een maand of 3..
Zie: http://tweakers.net/nieuw(...)voor-android-60.html

Ik zou hem aanmelden voor retour :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:00:28 #281
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_156614966
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Zie: http://tweakers.net/nieuw(...)voor-android-60.html

Ik zou hem aanmelden voor retour :)
Amazon heeft zo'n regeling idd, maar de MediaMarkt (waar ik 'm weg heb) niet...
nee, jij dan!
pi_156614982
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:00 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Amazon heeft zo'n regeling idd, maar de MediaMarkt (waar ik 'm weg heb) niet...
Zou gewoon mailen, en anders Motorola support. Dit is wel echt erg verneukeratief. Ook al is het de ultieme budgetlijn, ze beloven notabene update(s). En dan staat er wel in de kleine lettertjes dat 1 update gegarandeerd is, maar kom op 5.0 > 5.1 is niet wat mensen dan verwachten :')
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:13:43 #283
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_156615151
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:00 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Amazon heeft zo'n regeling idd, maar de MediaMarkt (waar ik 'm weg heb) niet...
Je kan gewoon spreken van een niet deugdelijk product. Jij was als consument geïnformeerd dat er updates zouden komen, maar dit blijkt nu niet het geval te zijn.

Jij hebt als consument onderzoeksplicht. Jij hebt dit gedaan om jezelf zo goed mogelijk te informeren, echter blijkt deze informatie die destijds gegeven is niet accuraat te zijn. Jij kan door deze leugens niet de juiste beslissing maken. Ik zou toch zeker mijn best doen om aan de bel te trekken bij mediamarkt. Niet hun fout, maar jij mag niet de dupe zijn van slechte ondersteuning.

quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zou gewoon mailen, en anders Motorola support. Dit is wel echt erg verneukeratief. Ook al is het de ultieme budgetlijn, ze beloven notabene update(s). En dan staat er wel in de kleine lettertjes dat 1 update gegarandeerd is, maar kom op 5.0 > 5.1 is niet wat mensen dan verwachten :')
Wat is een update? 5.1 was enkel een verbeterde 5.0. Of is 5.1.1 ook al een update vanaf 5.1.0? Geen nieuwe features maar gewoon fixes. Als je de benamings scheme aanhoudt dan is het dus altijd lollipop geweest, dus heeft Moto E nog 1 update tegoed. Plus ze adverteerde gewoon met hun support, dus dit is gewoon een bewuste keuze.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:24:42 #284
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_156615326
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Je kan gewoon spreken van een niet deugdelijk product. Jij was als consument geïnformeerd dat er updates zouden komen, maar dit blijkt nu niet het geval te zijn.

Jij hebt als consument onderzoeksplicht. Jij hebt dit gedaan om jezelf zo goed mogelijk te informeren, echter blijkt deze informatie die destijds gegeven is niet accuraat te zijn. Jij kan door deze leugens niet de juiste beslissing maken. Ik zou toch zeker mijn best doen om aan de bel te trekken bij mediamarkt. Niet hun fout, maar jij mag niet de dupe zijn van slechte ondersteuning.

[..]

Naast dat het dus niet de fout is van de MediaMarkt, geldt hun retour-regeling ook enkel de eerste 14 dagen na aankoop.
nee, jij dan!
pi_156615384
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:24 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Naast dat het dus niet de fout is van de MediaMarkt, geldt hun retour-regeling ook enkel de eerste 14 dagen na aankoop.
Je hebt hem bij hun gekocht, dus ik zou het sowieso proberen. Zelf weten hoor, maar niet geschoten is altijd mis. Je kan altijd verwijzen naar andere zaken die wél toestellen terugnemen, en anders als de MM écht niks doet altijd nog bij Motorola zelf aankloppen.
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:36:06 #286
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_156617594
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:24 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Naast dat het dus niet de fout is van de MediaMarkt, geldt hun retour-regeling ook enkel de eerste 14 dagen na aankoop.
Dat maakt niet uit. Zij verkopen een telefoon, je mag uitgaan van een deugdelijk product. Niet alleen is er nu sprake van stagefright op de moto E (die nooit gefixt zal worden). Hierdoor is het gevaarlijk om het toestel te gebruiken en omdat Motorola nu al zelf aan te geven dit niet te fixen met een software update, lijkt het me een overduidelijk niet goed werkend product. Jij mag er vanuit gaan dat je smartphone gedurende de verwachtte levensduur (laat staan binnen 2 jaar!) geen privé informatie lekt of verspreid. Een telefoon waar binnen 6 maanden wordt gezegd: "Boeien, we beveiligen je software niet." Is niet acceptabel en hoeft een consument echt niet te pikken.

Ook ben jij als consument verkeerd geïnformeerd door Motorola aangezien zij zelf aangaven het toestel te ondersteunen. Zie:
Als ik als fabrikant op mijn product pagina zet: software ondersteuning en snelle updates, dan kan ik toch niet simpelweg me verstoppen achter retailers?

Tevens als je binnen 6 maanden je product retourneerd als niet functionerend vanwege bijvoorbeeld de stagefright bug dan hebben zij de bewijsplicht om te laten zien dat het product wél naar behoren functioneert. Dan kunnen ze doen wat ze willen, maar mediamarkt gaat niet eventjes zelf even een fix vinden voor dat probleem.

quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je hebt hem bij hun gekocht, dus ik zou het sowieso proberen. Zelf weten hoor, maar niet geschoten is altijd mis. Je kan altijd verwijzen naar andere zaken die wél toestellen terugnemen, en anders als de MM écht niks doet altijd nog bij Motorola zelf aankloppen.
Motorola heb jij niks mee te maken. Je hebt geen koop overeenkomst met Motorola, dus hou het op Mediamarkt. Zij verkopen jou een ondeugdelijk product. Zij hebben een koopovereenkomst met je waar zij zich niet aan houden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_156618567
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Zij verkopen een telefoon, je mag uitgaan van een deugdelijk product. Niet alleen is er nu sprake van stagefright op de moto E (die nooit gefixt zal worden). Hierdoor is het gevaarlijk om het toestel te gebruiken en omdat Motorola nu al zelf aan te geven dit niet te fixen met een software update, lijkt het me een overduidelijk niet goed werkend product. Jij mag er
Toestel is te gebruiken, hardware en software doen het (als in: start op en is te gebruiken). Maar er is een gevaarlijk lek bekend wat niet gepatched gaat worden waar de fabrikant niets aan gaat doen en waar de garantie van Mediamarkt (vermoed ik) niet op berekend is.
'Leuke' juridische kwestie.
Probleem is natuurlijk ook dat er gewoon telefoons verkocht worden met de bug erin, het is niet alsof alles uit de markt is gehaald wat last heeft van die stagefright bug.
Als je dat laatste in je achterhoofd houdt; is het standpunt van MediaMarkt dan zo gek?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:53:28 #288
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_156618930
Goed, de kippen zonder kop allemaal terug in het hok.

Feit nummer 1 is dat het jammer is dat Motorola de E niet naar M gaat brengen, daar zijn we het over eens (en das jammer maar het staat ook in de kleine lettertjes).

Feit nummer 2 is dat hoe eng Stagefright ook mag overkomen het is nog totaal niet in het wild waargenomen, en dat terwijl de code ondertussen al meer dan maand op straat ligt. Alle voorbeelden die je ziet zijn zo wat alleen in laboratoriums na te bootsen.

Waarom zou geboefte de moeite gaan nemen om een exploit te misbruiken die binnen nu en niet al te lange tijd gedicht gaan worden? En bovendien ontzettend lastig is om uit te voeren, je moet een telefoonnummer hebben en dan iets gaan versturen. Waarom al die moeite doen terwijl je ook een besmet apk-tje of de marketplace kunt gebruiken. Boeven zijn niet slim maar ook niet dom :P

Neemt niet weg dat de patches snel moeten gaan komen en in het artikel staat nergens dat de stagefright patch niet voor de E gaat komen.

Samengevat: Stagefright klinkt eng, is het ook een beetje maar laten we nu niet met z'n allen de telegraaf en Facebook gebruiker uit gaan hangen en roepen dat de wereld gaat vergaan en dat er miljoenen telefoons gehackt gaan worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Klonk op 05-10-2015 14:59:47 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:13:14 #289
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_156619283
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Toestel is te gebruiken, hardware en software doen het (als in: start op en is te gebruiken). Maar er is een gevaarlijk lek bekend wat niet gepatched gaat worden waar de fabrikant niets aan gaat doen en waar de garantie van Mediamarkt (vermoed ik) niet op berekend is.
'Leuke' juridische kwestie.
Probleem is natuurlijk ook dat er gewoon telefoons verkocht worden met de bug erin, het is niet alsof alles uit de markt is gehaald wat last heeft van die stagefright bug.
Als je dat laatste in je achterhoofd houdt; is het standpunt van MediaMarkt dan zo gek?
Het is maar wat je te gebruiken noemt. Als je de risico's kent van de bug dan zou ik bijvoorbeeld ver weg blijven van mobiel bankieren oid. Niet alles wordt uit de markt gehaald, mede omdat men er vanuit gaat dat bugs gefixt worden. Als ik een Asus laptop met windows koop en Windows heeft een vrij serieuze lek, waardoor ik de laptop niet voor basis doeleindes kan gebruiken zonder risico te lopen, dan accepteer je toch niet als consument?

Maakt me niet uit wat mediamarkt's standpunt is. Je verkoopt een mobiel waarvan het in eerste instantie niet bekend was dat er een erge bug op zat. Dat blijkt wel zo te zijn. Dan kun je twee dingen doen: Terugroepen of bug fixen. Niks doen en zeggen: Maar dat ligt aan motorola/Google/Android is pure onzin! Jij betaald hen 100 euro voor een smartphone, jij mag er vanuit gaan dat je een veilige omgeving krijgt, die niet gemakkelijk te exploiten is.

quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:53 schreef Klonk het volgende:
Goed, de kippen zonder kop allemaal terug in het hok.

Feit nummer 1 is dat het jammer is dat Motorola de E niet naar M gaat brengen, daar zijn we het over eens (en das jammer maar het staat ook in de kleine lettertjes).

Feit nummer 2 is dat hoe eng Stagefright ook mag overkomen het is nog totaal niet in het wild waargenomen, en dat terwijl de code ondertussen al meer dan maand op straat ligt. Alle voorbeelden die je ziet zijn zo wat alleen in laboratoriums na te bootsen.

Waarom zou geboefte de moeite gaan nemen om een exploit te misbruiken die binnen nu en niet al te lange tijd gedicht gaan worden? En bovendien ontzettend lastig is om uit te voeren, je moet een telefoonnummer hebben en dan iets gaan versturen. Waarom al die moeite doen terwijl je ook een besmet apk-tje of de marketplace kunt gebruiken. Boeven zijn niet slim maar ook niet dom :P

Neemt niet weg dat de patches snel moeten gaan komen en in het artikel staat nergens dat de stagefright patch niet voor de E gaat komen.

Samengevat: Stagefright klinkt eng, is het ook een beetje maar laten we nu niet met z'n allen de telegraaf en Facebook gebruiker uit gaan hangen en roepen dat de wereld gaat vergaan en dat er miljoenen telefoons gehackt gaan worden.
Het punt is dus: Hij gaat er niet komen. De Stagefright patch zit in android M en die krijgt de Moto E niet! Het gaat erom dat de consument vanuit twee kanten belazerd wordt:

1. Er wordt gepromoot met updates, terwijl er geen updates komen. Jij maakt je beslissing op basis van informatie die wordt verschaft.

2. Je hebt een serieus lekkage, wat de functionaliteit van je smartphone ten zeerste beïnvloed, waar jij als consument je niet op hebt kunnen voorbereiden en je (bijna) NIEUWE smartphone wordt hier niet tegen beschermt. En het maakt me absoluut niet uit of het al veel gebeurd, maar mensen gaan het wel leren en dan zal iedereen die op Android 5.1 zit de dupe zijn.

Sorry, maar het is écht onacceptabel. Het is sowieso onacceptabel om de consument voor te liegen, maar het is nog veel erger om grote beveiligingslekken gewoon te negeren. Microsoft stopte XP support na 12 jaar. Nu gaan Smartphones veel te snel voor dit, maar ik mag er vanuit gaan dat binnen je garantietermijn (of de fabrieksgarantie) een volledig functionerend toestel hebt zonder hardware of software fouten.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:19:19 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_156619399
Nee,de stagefright fix heeft nul te maken met Android M. De stagefreight fix is een losse update die fabrikanten zelf moeten uitrollen. En voor zover ik weet stond de e gewoon op de lijst van toestellen die die ene specifieke bugfix gaan krijgen.

Dat stagefright helemaal gefixed is in de m previews en dus ook in M zelf is in dit geval niet belangrijk.

PS: stop met paniek veroorzaken ;)

Met vriendelijke groet, je medegebruikers.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_156629838
Zojuist beslissing gemaakt, ik bel binnenkort met K3 :D

Het wordt wel een witte en krijg er dus ook een flipcase bij. Dan kan deze telefoon richting prullenbak of donkere la. :W
pi_156683423
Hmm, vaag, ik kan mijn laatste post niet wijzigen..

Nouja, dan maar zo, ik heb deze reactie ook achtergelaten op tweakers, ik heb er weer een probleem bij :

Ik heb een vervelend probleem met de Shield. Sinds een paar weken had ik één of ander virus op mijn tablet (verdomme Google.. :( ) en ik kreeg deze maar niet verwijderd. Onder andere Malwarebytes en avg virus scanner er op staan.

Gisteren haalde ik de tablet van de lader om wat te spelen, krijg ik een dubbele notificatie dat er een kritieke toestand is door die virussen (startte automatisch Google playstore op om mij apps te laten downloaden).
Nog voordat ik factory reset kon doen, was het afgelopen.. Zwart scherm of boot-logo is het enige wat ik nog krijg. Recovery mode werkt ook niet.. :X

Valt dit ook onder garantie? Ik heb hem nog geen jaar.. ?
pi_156684748
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 08:33 schreef Meike26 het volgende:
Hmm, vaag, ik kan mijn laatste post niet wijzigen..

Nouja, dan maar zo, ik heb deze reactie ook achtergelaten op tweakers, ik heb er weer een probleem bij :

Ik heb een vervelend probleem met de Shield. Sinds een paar weken had ik één of ander virus op mijn tablet (verdomme Google.. :( ) en ik kreeg deze maar niet verwijderd. Onder andere Malwarebytes en avg virus scanner er op staan.

Gisteren haalde ik de tablet van de lader om wat te spelen, krijg ik een dubbele notificatie dat er een kritieke toestand is door die virussen (startte automatisch Google playstore op om mij apps te laten downloaden).
Nog voordat ik factory reset kon doen, was het afgelopen.. Zwart scherm of boot-logo is het enige wat ik nog krijg. Recovery mode werkt ook niet.. :X

Valt dit ook onder garantie? Ik heb hem nog geen jaar.. ?

Geef Google maar de schuld. :')

Wat voor tablet is het?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156684796
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:15 schreef dimmak het volgende:

[..]

Geef Google maar de schuld. :')

Wat voor tablet is het?
A : Ja ik geef Google de schuld omdat de Play store in vergelijk met appstore van apple veel en veel meer apps circuleren met virussen erin. Iets meer controle mag wel..

B : nVidia Shield
pi_156684832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:18 schreef Meike26 het volgende:

[..]

A : Ja ik geef Google de schuld omdat de Play store in vergelijk met appstore van apple veel en veel meer apps circuleren met virussen erin. Iets meer controle mag wel..

B : nVidia Shield
Lees je het nieuws weleens, of niet? Niet iets gelezen over massale malware uitbraak in de Apple App Store door een geinfecteerde tool die appbouwers gebruiken

En weet je, ik gebruik al jaren Android en heb nog nooit zoiets gehad. Het is ook gewoon zelf even koppie er bij houden en niet alles wat los en vast zit zomaar downloaden / uitvoeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2015 10:24:55 ]
pi_156684888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:18 schreef Meike26 het volgende:

[..]

A : Ja ik geef Google de schuld omdat de Play store in vergelijk met appstore van apple veel en veel meer apps circuleren met virussen erin. Iets meer controle mag wel..

B : nVidia Shield
Het meeste doe je toch echt zelf. Ik gebruik al Android vanaf het begin en heb nog nooit zoiets gehad.

Maar ik zou even informeren of het onder je garantie valt, ik denk het niet. Zelf kun je het ook oplossen dmv de recovery files van nVidia. Ik weet niet hoe technisch je bent.

Uitvinder van de biersmiley.
pi_156684890
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Lees je het nieuws weleens, of niet? Niet iets gelezen over massale malware uitbraak in de App Store door een geinfecteerde tool die appbouwers gebruiken

En weet je, ik gebruik al jaren Android en heb nog nooit zoiets gehad. Het is ook gewoon zelf even koppie er bij houden en niet alles wat los en vast zit zomaar downloaden / uitvoeren.
Oké, boeiend, dan is het mijn eigen schuld..

Hoe los ik het probleem op

*Beetje pissig, ben ondertussen ook met Ziggo bezig en stond vanochtend een kwartier in de wacht omdat 1 of andere wietroker even zijn pauze nam en mij vergeten was..
pi_156685244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:24 schreef dimmak het volgende:

[..]

Het meeste doe je toch echt zelf. Ik gebruik al Android vanaf het begin en heb nog nooit zoiets gehad.

Maar ik zou even informeren of het onder je garantie valt, ik denk het niet. Zelf kun je het ook oplossen dmv de recovery files van nVidia. Ik weet niet hoe technisch je bent.

Ik kijk altijd wel wat ik download. Laatste app die ik heb gedownload is van Polyphony Digital, GT6 Track Editor.. Maar volgens mij is het al iets langer aan de gang. Naar mijn idee was ik al vrj voorzichtig bij bekijken/downloaden van apps, eerst reviews lezen etc. En ook de plaatjes zeggen meestal al veel.

Bedankt voor je tip in iedergeval.. ik ga die video een paar keer bekijken voordat ik wat ga doen. Misschien morgen even voor zitten, ik heb ook winkel gemailed waar ik hem gekocht heb, of zij nog iets weten. Sowieso word de Shield toch wel vaak bekritiseerd, niet alleen dit probleem, maar ook lag en uitvallen.
pi_156685641
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:51 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik kijk altijd wel wat ik download. Laatste app die ik heb gedownload is van Polyphony Digital, GT6 Track Editor.. Maar volgens mij is het al iets langer aan de gang. Naar mijn idee was ik al vrj voorzichtig bij bekijken/downloaden van apps, eerst reviews lezen etc. En ook de plaatjes zeggen meestal al veel.

Bedankt voor je tip in iedergeval.. ik ga die video een paar keer bekijken voordat ik wat ga doen. Misschien morgen even voor zitten, ik heb ook winkel gemailed waar ik hem gekocht heb, of zij nog iets weten. Sowieso word de Shield toch wel vaak bekritiseerd, niet alleen dit probleem, maar ook lag en uitvallen.
Die app kom ik alleen tegen van Playstation en niet van de uitgever die je noemt. Dus daar kan het fout gegaan zijn.

Als je zelf zoiets nog nooit gedaan hebt adviseer ik om het te laten doen door iemand met ervaring.

En als je ervaringen met de software van Shield je ook tegenvallen kun je er altijd nog een custom ROM op laten zetten door diegene.

ROM & Shield apps
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 15:46:53 #300
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_156690845
Ik was laatst mijn oplader + kabel voor m'n S6 kwijt. Ik wil die opnieuw kopen, maar welk origineel onderdeel heb ik nodig voor de fastcharge functie, enkel het blokje of ook de kabel zelf?

http://www.airportkaart.nl/Samsung-oplader_wit

of ook met:

http://www.airportkaart.n(...)79ssgCFQ7jGwodmboKqg
When all else fails, you always have delusion.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')