Ik vind het wel een leuke presentatie.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potver heel topic teruggelezen voor de pc master race megatons, maar volgens mij is er geen kut getoond.
RIP PC GAMING 1954 - 2015
Haha, ja, iedereen komt voor Nintendo dit jaar!quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke presentatie.
Beetje jammer van AMD, maar ja, gesponsord natuurlijk.
Interessant is de Oculus clone.
Xbox controller aansluiten en Xbox spelen op Windows 10.
Nieuwe Rollercoaster achtige game, Planet Coaster.
In mijn lijstje komt hij nog voor Nintendo.
https://gamer.nl/articles(...)et-nieuws-verzameld/quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:35 schreef Typisch het volgende:
Na Xbox/Microsoft maar gaan slapen, nog wat boeiends gemist vannacht?
Alleen jammer dat iedereen alleen Amiboo komt kijken, want verder hebben ze geen games.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ja, iedereen komt voor Nintendo dit jaar!
I know. Maar verdient nog een postquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was al gepost!
Welk spel was het ook alweer?
Gratis je games laten testenquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:44 schreef Qunix het volgende:
Wat mij opvalt is de hoeveelheid games wat een open beta krijgt/heeft. Alsof games niet meer afkomen...?
PC markt is gewoon groot geworden en ik heb deze E3 een hoop games gezien die exclusief voor Xbox One en PC zijn of exlusief voor PS4 en PC. Hoeveel games waren er exclusief voor Xbox one en PS4 samen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel opmerkelijk dat Hello Games ineens niet meer bij Sony in bed wil liggen en hun game nu gewoon tegelijkertijd uitbrengt op PC en PS4.
Of je release de game met bugs en zo, net als EAquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gratis je games laten testen
PC wordt eigenlijk nauwelijks als concurrent gezien lijkt het.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel opmerkelijk dat Hello Games ineens niet meer bij Sony in bed wil liggen en hun game nu gewoon tegelijkertijd uitbrengt op PC en PS4.
SimCityquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of je release de game met bugs en zo, net als EA
Oh, alleen dat maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog aankondigingen op de E3 nu/zometeen?
Het zag er echt triest uit moet ik zeggenquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Wist niet dat er in 2009 ook al een The Last Guardian trailer was op de E3. Kan niet wachten op de volgende trailer in 2021!!!
Vond het eigenlijk er nog wel geinig uit zien. Het is wel een spel wat ik nooit zal spelen maar dat geldt ook voor Shenmue en FF. Het trekt me gewoon helemaal niet aan. Vond No Man's Sky, en vooral het concept, erg gaaf maar een spel wat zo bizar groot is komt denk ik een stuk beter tot zijn recht op de PC.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het zag er echt triest uit moet ik zeggen
Wat een negativiteit weer.quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Stukjes op VG247 over de release dates van games op de E3. Mensen moeten het langs wachten op Shenmue 3 (2019) en FF7 (three years after the stars die and all light, energy and hope fade from the universe).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon juist wel lachen om hoe het geschreven is. Verder niets dan respect voor Sony dat ze zo'n show hebben neergezet terwijl ze dus, als je naar de release dates kijkt, eigenlijk niet zoveel content hebben.quote:
Best slim. Volgend jaar hebben ze dus exact dezelfde show met de belofte dat The Last Guardian toch echt in 2017 komt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kon juist wel lachen om hoe het geschreven is. Verder niets dan respect voor Sony dat ze zo'n show hebben neergezet terwijl ze dus, als je naar de release dates kijkt, eigenlijk niet zoveel content hebben.
met een morpheus op niet kan ik je melden. Morpheusquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:23 schreef Friday12 het volgende:
Rigs ziet er een beetje jammer uit eigenlijk
Ok maar het is er ook speciaal voor gemaaktquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
met een morpheus op niet kan ik je melden. Morpheus
dat komt vanzelfquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok maar het is er ook speciaal voor gemaakt![]()
Maar dat kunnen wij gewone mensen niet zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |