quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is voor de console stream kijkers gedaan.
... dan had dit topic prima in de Nintendo Digital Event gepast....quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:10 schreef Friday12 het volgende:
Nu is dit pas pure aids(heb het over dit topic dan he)
Daar was ik al om aan het huilen zo slechtquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dan had dit topic prima in de Nintendo Digital Event gepast....
Eigenlijk zou Valve iets moeten doen maar die zijn te luiquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar hee, om positief te blijven: hoe vet en long overdue is het dat de PC wat meer aandacht krijgt op de E3? Mooi spul dit!
Tripwire maakt ze wel anders, dit wordt 1 schot = doodbloeden. Ben benieuwd, misschien de impuls die vietnamgames nodig hebben om boeiend te worden!quote:
Misschien kan Square Enix hem volgend jaar inhuren....quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef Friday12 het volgende:
Deze gast is zowaar niet irritant als presentator
Dat heb ik al geblocked uit mijn geheugenbankjesquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien kan Square Enix hem volgend jaar inhuren....
Amen broeder, amen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Star Citizen is echt fucking tof.
Ziek zwaar voor PC maar echt fucking tof.
Nah, de simulatie van je spaceship is echt zo fucking tof. En echt alles in de wereld van rondzwevende rotsen tot ander prul heeft effect op je schip van schade tot snelheid.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Star Citizen is echt zo overhyped dat is echt niet normaal. Zoveel geld en uiteindelijk wordt het een flut spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |