Maar je werkt 's nachts?quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:44 schreef Isabeau het volgende:
Daar komt het wel op neer ja, dat ik geld verdien tijdens het FOKken. Er is momenteel niet veel anders te doen. Ik kan ook Netflix gaan kijken.
Het voordeel als je werkt bij een ISP is dat je continu het internet moet testen, dus ook FoK!quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had netwerk op mijn werk gekraakt zodat we wanneer dagdienst naar huis was internet hadden op de PC in controlekamer.
Hey Remlofquote:
Het nadeel van dat kraken is dat je soms op zwarte lijst komt te staan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het voordeel als je werkt bij een ISP is dat je continu het internet moet testen, dus ook FoK!
Zonder internet zou je waarschijnlijk gewoon in slaap vallen als er niets te doen isquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey Remlof
Ik mag gewoon internetten overigens, want mijn leidinggevende weet ook wel dat er soms gewoon niets te doen is
Nou, het was vroeger wel socialer in het ziekenhuis, zonder internet. Dan kwamen mensen van andere afdelingen nog wel eens kletsen, maar nu zit iedereen achter z'n eigen pc.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:54 schreef remlof het volgende:
Zonder internet zou je waarschijnlijk gewoon in slaap vallen als er niets te doen is
Is er wel de ruimte om dat zelf te doorbreken of ben je echt aan de afdeling gebonden?quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het was vroeger wel socialer in het ziekenhuis, zonder internet. Dan kwamen mensen van andere afdelingen nog wel eens kletsen, maar nu zit iedereen achter z'n eigen pc.
Ik moet hier helaas blijven, sommige anderen zijn mobieler.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is er wel de ruimte om dat zelf te doorbreken of ben je echt aan de afdeling gebonden?
Had gelukkig altijd een assistent erbij in de nachtdiensten, wanneer het dan rustig was kon er altijd 1 op pad, die ging dan tijdschriften, eten en de sociale contacten met andere afdelingen regelen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet hier helaas blijven, sommige anderen zijn mobieler.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder internet zou je waarschijnlijk gewoon in slaap vallen als er niets te doen is
Trustenquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:15 schreef ToT het volgende:
[..]In slaap vallen....I wish that now!
Luitjes!
Hoi danquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh het was meer een "Hoi" dan een "Doei" hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |