Maar je werkt 's nachts?quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:44 schreef Isabeau het volgende:
Daar komt het wel op neer ja, dat ik geld verdien tijdens het FOKken. Er is momenteel niet veel anders te doen. Ik kan ook Netflix gaan kijken.
Het voordeel als je werkt bij een ISP is dat je continu het internet moet testen, dus ook FoK!quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had netwerk op mijn werk gekraakt zodat we wanneer dagdienst naar huis was internet hadden op de PC in controlekamer.
Hey Remlofquote:
Het nadeel van dat kraken is dat je soms op zwarte lijst komt te staan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het voordeel als je werkt bij een ISP is dat je continu het internet moet testen, dus ook FoK!
Zonder internet zou je waarschijnlijk gewoon in slaap vallen als er niets te doen isquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey Remlof
Ik mag gewoon internetten overigens, want mijn leidinggevende weet ook wel dat er soms gewoon niets te doen is
Nou, het was vroeger wel socialer in het ziekenhuis, zonder internet. Dan kwamen mensen van andere afdelingen nog wel eens kletsen, maar nu zit iedereen achter z'n eigen pc.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:54 schreef remlof het volgende:
Zonder internet zou je waarschijnlijk gewoon in slaap vallen als er niets te doen is
Is er wel de ruimte om dat zelf te doorbreken of ben je echt aan de afdeling gebonden?quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het was vroeger wel socialer in het ziekenhuis, zonder internet. Dan kwamen mensen van andere afdelingen nog wel eens kletsen, maar nu zit iedereen achter z'n eigen pc.
Ik moet hier helaas blijven, sommige anderen zijn mobieler.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is er wel de ruimte om dat zelf te doorbreken of ben je echt aan de afdeling gebonden?
Had gelukkig altijd een assistent erbij in de nachtdiensten, wanneer het dan rustig was kon er altijd 1 op pad, die ging dan tijdschriften, eten en de sociale contacten met andere afdelingen regelen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet hier helaas blijven, sommige anderen zijn mobieler.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder internet zou je waarschijnlijk gewoon in slaap vallen als er niets te doen is
Trustenquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:15 schreef ToT het volgende:
[..]In slaap vallen....I wish that now!
Luitjes!
Hoi danquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh het was meer een "Hoi" dan een "Doei" hoor!
Een veertig plusser naar mijn hartquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, steeds wanneer ik halverwege ben met verhaal zijn de letters op.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat er een limiet op die dingen zit?
Ik heb een tiefus tering hekel aan die tong dingquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat er een limiet op die dingen zit?
quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een tiefus tering hekel aan die tong ding
We worden een beetje heen en weer gestuurd over Fok subfora.... Maar hier houden we het al best lang volquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:34 schreef ToT het volgende:
Maar waarom staat dit topic tegenwoordig eigenlijk in CUL?
Okee het moest ergens naar toe, maar kwamen de meeste 40-plussers sowieso al hier of zo?
Dit topic is ook al in BNW geweest en in GC, MUZ en hier is het lekker rustig.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:34 schreef ToT het volgende:
Maar waarom staat dit topic tegenwoordig eigenlijk in CUL?
Okee het moest ergens naar toe, maar kwamen de meeste 40-plussers sowieso al hier of zo?
quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
We worden een beetje heen en weer gestuurd over Fok subfora.... Maar hier houden we het al best lang vol
Ah, topicvoetbal dus!quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit topic is ook al in BNW geweest en in GC, MUZ en hier is het lekker rustig.
Het is maar goed dat je geen mod meer bent want dat kan niet meer nu natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:37 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ah, topicvoetbal dus!
Heb ik als modje ooit een keer met een stel anderen gedaan, met een topic wat nergens op sloeg. Die bleef soms echt maar een paar seconden ergens staan, voor hij weer naar een ander subforum geschopt werd!
Ach het was een keer op een zaterdagnacht.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen mod meer bent want dat kan niet meer nu natuurlijk.
\quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen mod meer bent want dat kan niet meer nu natuurlijk.
Dat is jammer, en geen blauwe kaas ookquote:
Nee maar als je nu op de TT klikt zie je alle vorige delen, met netjes de verschillende subforaquote:
Is dat niet leuk voor de OP, alle fora die al zijn bezocht?quote:
Haha jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat niet leuk voor de OP, alle fora die al zijn bezocht?
Goed idee.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat niet leuk voor de OP, alle fora die al zijn bezocht?
Help me even te herinneren waar we waren, Ik bak wel wat. Cul, Uhhhhhquote:
GC dat was het tochquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Help me even te herinneren waar we waren, Ik bak wel wat. Cul, Uhhhhh
^^ dat dus!quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:48 schreef chufi het volgende:
Nee maar als je nu op de TT klikt zie je alle vorige delen, met netjes de verschillende subfora
Daar is niks mis meequote:
Tijd voor het Klussen en Wonen forum?quote:
Ik doe het snellerquote:
Yvonne is onze reisleidster... Altijd weer een verrassingquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd voor het Klussen en Wonen forum?
Doe maar niet, vinden ze een verdwaasde loslopende eend daar die er niets van snapt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeikert is hetquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beter anders ga ik slaanquote:
Pakken behang daarquote:
Ja gelukkig heb ik werk omdatquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Behang heb ik nooit begrepen, je maakt de muur strak en daarna kun je toch schilderen?
Maar zoiets kan je toch niet schilderen, jonguh!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Behang heb ik nooit begrepen, je maakt de muur strak en daarna kun je toch schilderen?
Dan bellen we eerst Soury om het te verwijderenquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zoiets kan je toch niet schilderen, jonguh!
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:09 schreef chufi het volgende:
Dan bellen we eerst Soury om het te verwijderen
Schilderen is echt huilenquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe gewoon deze.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duur wandje als je dat vol hangt met die schilderijtjesquote:
Past ie wel?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik doe gewoon deze.
[ afbeelding ]
Mijn kleinzoon kan al zowat meehelpen met opa om het op de muur na te maken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Duur wandje als je dat vol hangt met die schilderijtjes
Definieer leven?quote:
Netjes binnen de lijntjesquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mag hij het blauwe vlakje doen, dat zit op de goede hoogte.
Nu lampje onder de dekens uit schavuitquote:
Tering tyfus kut muizen. Ze lopen me omver. Ik ben er helemaal klaar meequote:
Paar slangen nemen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Tering tyfus kut muizen. Ze lopen me omver. Ik ben er helemaal klaar mee
Krijg je heropvoeding?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:28 schreef chufi het volgende:
Ik hou het voor gezien, morgenmiddag cursus
Van die huiskatten die de deur nooit uit mogen en nog nooit een muis of een vogeltje hebben gezienquote:
Alles gedaan, valletjes. gif, Ik heb er een aantal dood vermoord. Het schiet niet op.quote:
2 Boa constrictors af en toe even loslaten en weg zijn de muizen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles gedaan, valletjes. gif, Ik heb er een aantal dood vermoord. Het schiet niet op.
Ga je voorspellen via het UWVquote:
Geen MLB? Ah die zijn al bijna klaar in de 8ste inningquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:29 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Aka paffen en de wedstrijd kijken.![]()
Hierna is het NBA finals!
[ afbeelding ]
Prima tip, ik ga even op marktplaatsquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 Boa constrictors af en toe even loslaten en weg zijn de muizen.
Misschien de Gemeente eens contacteren.. Die zijn vorige zomer ook bij ons wezen kijken nav een melding van een medebewonerquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles gedaan, valletjes. gif, Ik heb er een aantal dood vermoord. Het schiet niet op.
roken en sport kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:29 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Aka paffen en de wedstrijd kijken.![]()
Hierna is het NBA finals!
[ afbeelding ]
Zou je denken bij een koopwoning, Kan het proberen,quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien de Gemeente eens contacteren.. Die zijn vorige zomer ook bij ons wezen kijken nav een melding van een medebewoner
Ik zit ook koop en je zult vast niet de enigste zijn in je complex, gezien je bovenin woontquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je denken bij een koopwoning, Kan het proberen,
Dat moet haast wel, niemand hoor je eroverquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit ook koop en je zult vast niet de enigste zijn in je complex, gezien je bovenin woont
Ik ben het zatquote:
Zo heurtquote:
Doet Martje Smeets het commentaarquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo heurthet. ( en dan heb je mijn drank nog niet gezien) Nu overgeschakelt naar de NBA finals tussen Cleveland vs GS warriors op Sport 1 waarbij laatstgenoemden alleen deze wedstrijd hoeven te winnen om NBA winnaars te worden van dit seizoen. Hoop dat Cleveland wint zodat er nog een wedstrijd aankomt.
![]()
jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
We waren er in ieder geval live bij toen het internet brak
Ziekig? Of weer teveel jointjes gerookt?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja
maar ik bedoelde meer zovan ik voel me niet zo lekker atm
Dacht dat ie dat een tijdje deed toen ie moest oprotten bij de NOSquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat overleeft zijn hart niet meer.
Een halve rol hennep touw kopen kan ook.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja
maar ik bedoelde meer zovan ik voel me niet zo lekker atm
ziekigquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ziekig? Of weer teveel jointjes gerookt?
Zullen we het even gezellig houden?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een halve rol hennep touw kopen kan ook.
Het werden er teveel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:06 schreef Joezi het volgende:
Ik had ook weer een muis in de kamer, zo gek dat onze Soury niet van muizen houdt
Ben wat ouder aan het worden en woon nu in appartement waar geen muizen zijn, daarvoor altijd landelijk met heleboel beesten in en om het huis.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb het in dit huis voor het eerst, best irritant
Ik heb 1 keer op een paard gereden maar dat beest ging achteruit lopen in het begin.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik fluister elke dag met paarden nu.
Je moet ook eerst fluisteren ermee.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer op een paard gereden maar dat beest ging achteruit lopen in het begin.
Ik heb het een kwartiertje geprobeerd en ben toen maar gaan lopen. Het was een tocht over smalle bergpaadjes met daarnaast een ravijn. Ik was bang dat het paard misschien zelfmoordneigingen had en ben toen maar gaan lopen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet ook eerst fluisteren ermee.
Zo'n gehuurde toeristenknol blijft natuurlijk altijd een risico.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb het een kwartiertje geprobeerd en ben toen maar gaan lopen. Het was een tocht over smalle bergpaadjes met daarnaast een ravijn. Ik was bang dat het paard misschien zelfmoordneigingen had en ben toen maar gaan lopen.
Heb jij wel eens iets op wedstrijdniveau met paarden gedaan? Racen of die andere dingen (concours? , hoe noem je dat?)quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n gehuurde toeristenknol blijft natuurlijk altijd een risico.
Heb alleen op aardig hoog niveau paarden en veulens op keuringen voorgebracht.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens iets op wedstrijdniveau met paarden gedaan? Racen die andere dingen (concour? , hoe noem je dat? )
Kweekte je ze om ze te verkopen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb alleen op aardig hoog niveau paarden en veulens op keuringen voorgebracht.
Mijn dochter was de wedstrijd ruiter in de familie, mijn vrouw maakte ze zadelmak en ik doe ze buiten trainen.
De beste heb ik zelf nog, en ja je kan niet alles houden, had er op bepaald moment 12 lopen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kweekte je ze om ze te verkopen?
Je deed het dus meer voor de hobby.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De beste heb ik zelf nog, en ja je kan niet alles houden, had er op bepaald moment 12 lopen.
En op een paard racen en dan over een hekje springen, heb je dat wel eens gedaan? Dat lijkt me wel tof.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De beste heb ik zelf nog, en ja je kan niet alles houden, had er op bepaald moment 12 lopen.
Racen en over hekjes springen met paard doe ik regelmatig, de hei en Veluwe zijn om de hoek.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En op een paard racen en dan over een hekje springen, heb je dat wel eens gedaan? Dat lijkt me wel tof.
Ja, geld verdienen ermee is heel veel geluk hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je deed het dus meer voor de hobby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |