Ik juist precies andersom. Als je kijkt naar de eindeloze reeks Assassins Creeds, Call of Duties e.d.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Westerse tak van Square Enix tegenwoordig interessanter dan de Japanse... Als ik daarnaast kijk naar wat Nintendo en Sony hebben laten zien, dan is de gamesindustrie in Japan dood.
RIP
Metal Gear Solid 5? Dark Souls? Bloodborne?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Westerse tak van Square Enix tegenwoordig interessanter dan de Japanse... Als ik daarnaast kijk naar wat Nintendo en Sony hebben laten zien, dan is de gamesindustrie in Japan dood.
RIP
Tja, mobile is big business in zon strenge cultuurquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
RIP
Ja, zeg ik. RIP.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 5? Dark Souls? Bloodborne?
Ik denk dat de kickstarter om geld in te zamelen voor psychologische hulp voor Roy sneller zal gaan dan die voor Shenmue 3...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |