Pc is geen master race... Een master race is dat gewoon alles gebruikt wat het kan en dus niet alleen de pcquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:03 schreef Yi-Long het volgende:
Thanks, YT geeft dus geen fuck om PC master-race...
Ja maar.... PC Master-race!?!?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pc is geen master race... Een master race is dat gewoon alles gebruikt wat het kan en dus niet alleen de pc
Waarom zou een Master Race iets interieurs gebruiken?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pc is geen master race... Een master race is dat gewoon alles gebruikt wat het kan en dus niet alleen de pc
Peasantquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wow wow WOW wat is deze? Vanuit het niets yo!quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
...
Dan gaat het internet kapot.
Ja echt gewoon uit het niets in de laatste 5 minuten en dan gewoon weer een week niets zeggen. Zie ik Valve wel doenquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze moeten aan het eind HL3 aankondigen. Source 2 voor Dota 2 is al klaar. Laat HL3 maar komen
Dan gaat Twitch kapot.
Sowieso Source 2 want dan komt ook L4D3quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze moeten aan het eind HL3 aankondigen. Source 2 voor Dota 2 is al klaar. Laat HL3 maar komen
Dan gaat Twitch kapot.
quote:
Ze zijn allebei als mod begonnen volgens mijquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Killing Floor, slap aftreksel van Left 4 Dead
Nee, alleen wat Steam Machines volgens mij.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Gaat Valve überhaupt iets zeggen dan?
Ik dacht hetzelfde maar was te lui om te kijken of L4D eerder bestondquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Killing Floor, slap aftreksel van Left 4 Dead
Misschien over hun nieuwe controllers etc.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Gaat Valve überhaupt iets zeggen dan?
Dat is voor de console stream kijkers gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:07 schreef Yi-Long het volgende:
Typisch.... PC Master Race altijd patsen met 4K gaming, en vervolgens de presentatie op Twitch in een brakke resolutie waar mijn SNES zich nog voor zou schamen....
quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is voor de console stream kijkers gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |