ik hoor geen piep/ruis ofzoiets, alleen steeds muziek.quote:
Eh. Zet het dan zachter?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:34 schreef dfs3r4 het volgende:
[..]
ik hoor geen piep/ruis ofzoiets, alleen steeds muziek.
ik kan het volume aanpassen, het nummer aanpassen maar niet stopzetten.
thanks voor je reactie
Je bedoelt dat je denkt dat je muziek hoort, of je denkt aan muziek, of zit je te trollenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:34 schreef dfs3r4 het volgende:
ik kan het volume aanpassen, het nummer aanpassen maar niet stopzetten.
ik hoor muziek, non-stop 24/7 word er gestoord vanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt dat je muziek hoort, of je denkt aan muziek, of zit je te trollen
Ja! Ik vind het heerlijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:30 schreef dfs3r4 het volgende:
Beste,
Ik heb sinds 3 jaar dat ik altijd muziek in me hoofd hoor, en ik word er helemaal gek van.
Vooral savonds in bed, als ik werk/tv-kijk ofzo dan let ik er niet zo op en is het niet zo vervelend.
Maar het is zeer irritant, het is echt 24 uur per dag
Heeft iemand hetzelfde?
Nee, is niet hetzelfdequote:
bespeel je instrumenten?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:44 schreef dfs3r4 het volgende:
[..]
ik hoor muziek, non-stop 24/7 word er gestoord van
Muzikale hallucinaties dus. Google het eens.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:44 schreef dfs3r4 het volgende:
[..]
ik hoor muziek, non-stop 24/7 word er gestoord van
Het heeft serieus een naam?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Muzikale hallucinaties dus. Google het eens.
Alles heeft een naam.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het heeft serieus een naam?
Ik ga ff zoeken
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt dat je muziek hoort, of je denkt aan muziek, of zit je te trollen
Dat eerste, I guess. Ik heb hetzelfde, het is gewoon een achtergrondplaat bij je gedachte en het houdt vrijwel non stop aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Dat eerste, I guess. Ik heb hetzelfde, het is gewoon een achtergrondplaat bij je gedachte en het houdt vrijwel non stop aan.
Gewoon muziek op de achtergrond, en eroverheen mijn eigen gedachten. Soms gezellig hoor, vaak ook vervelend. Je doet er niets tegen TS, maar het is wel een terechte klacht.
Ik dacht dat het door mijn add/adhd kwam. Jij hebt dat toch ook? Misschien dat ik dan gewoon niet spoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er verder nooit last van
Black Hole Sun van Soundgarden draait nu in mn hoofdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door mijn add/adhd kwam. Jij hebt dat toch ook? Misschien dat ik dan gewoon niet spoor.
Het zijn ook heel vaak kut dingen.
Vamos a la Playa, het liedje van Dora, Que si Que no, dat soort veel te blije drukke zomerse kutmeuk.
Moa, de mensen die ik ken met ADD zijn wel altijd (onbewust) aan het zingen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Black Hole Sun van Soundgarden draait nu in mn hoofd
Ja, dat zijn idd de shittigere nummers
En ja, ADD hieroWeet alleen niet of dat er echt mee in verband staat??
Hmm oké. In dat geval is het denk ik wel deels opgelost.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moa, de mensen die ik ken met ADD zijn wel altijd (onbewust) aan het zingen.![]()
Er zal vast wel een verband in zitten.
Het zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm oké. In dat geval is het denk ik wel deels opgelost.
Dus TS heeft ook ADHD?
Ehm..concentratie zonder medicatie gaat beter met motivatie (en zo min mogelijk afleiding).quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen.
Heb je overigens een tip wat betreft concentratie zonder medicatie? Ben al zes weken aan het kutten en ongeveer 5 pagina's opgeschoten.
Zelfs met motivatie lukt het niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm..concentratie zonder medicatie gaat beter met motivatie (en zo min mogelijk afleiding).
Maar ik was altijd al slecht in het maken van huiswerk, dus weet niet of ik de beste keus ben om op dit soort vragen antwoord te geven
Bij mij is het denk ik meer alsof ik dat liedje idd denk, maar gek genoeg heeft het wel een volume (vergelijkbaar met achtergrondmuziek in de supermarkt).quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe horen jullie het dan? Alsof de radio aan staat? Alsof je een liedje 'denkt' ? Hoor je ook de instrumenten?
Ik heb ook vaak muziek in mijn mijn hoofd, maar nooit een heel liedje ofzo. En dan alleen de tekst en de 'sfeer' van het liedje. Nooit de instrumenten.
Wat voor muziek hoor je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:30 schreef dfs3r4 het volgende:
Beste,
Ik heb sinds 3 jaar dat ik altijd muziek in me hoofd hoor, en ik word er helemaal gek van.
Vooral savonds in bed, als ik werk/tv-kijk ofzo dan let ik er niet zo op en is het niet zo vervelend.
Maar het is zeer irritant, het is echt 24 uur per dag
Heeft iemand hetzelfde?
Dit!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens verrast dit topic me wel. Dacht dat iedereen regelmatig muziek in zijn hoofd had.
Ik ben ook stomverbaasd, vind het zo normaal om dat te hebben. Wist niet eens dat andere mensen dat niet hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit!
Zat me 1 minuut geleden al te verbazen toen ik een vriend (met wie ik nu zit te skypen) vroeg hoevaak hij muziek in zn hoofd had...hij zei vrijwel nooit
Ik kan het me gewoon niet voorstellen inderdaad!
Sluit afleiding uit, dus zoek een rustige omgeving op.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen.
Heb je overigens een tip wat betreft concentratie zonder medicatie? Ben al zes weken aan het kutten en ongeveer 5 pagina's opgeschoten.
Ja, zoals op de radio, met muziek en alles. Soms zelfs alleen muziekstukken, soms gewoon een top 40 liedje. Dus muziek, tekst, alles.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe horen jullie het dan? Alsof de radio aan staat? Alsof je een liedje 'denkt' ? Hoor je ook de instrumenten?
Ik heb ook vaak muziek in mijn mijn hoofd, maar nooit een heel liedje ofzo. En dan alleen de tekst en de 'sfeer' van het liedje. Nooit de instrumenten.
Zo heb ik soms stomme dingen zoals tab spelletjes waarbij je clusters moet vormen in mijn hoofd, maar alleen als ik dat vlak voor rusttijd heb gespeeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:31 schreef Apekoek het volgende:
Heb wel eens FIFA 15 menu muziek in mn hoofd hangen (na paar uurtjes gamen) terwijl ik wil gaan slapen, mega irritant. Maar dat is niet altijd het geval gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |