ik hoor geen piep/ruis ofzoiets, alleen steeds muziek.quote:
Eh. Zet het dan zachter?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:34 schreef dfs3r4 het volgende:
[..]
ik hoor geen piep/ruis ofzoiets, alleen steeds muziek.
ik kan het volume aanpassen, het nummer aanpassen maar niet stopzetten.
thanks voor je reactie
Je bedoelt dat je denkt dat je muziek hoort, of je denkt aan muziek, of zit je te trollenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:34 schreef dfs3r4 het volgende:
ik kan het volume aanpassen, het nummer aanpassen maar niet stopzetten.
ik hoor muziek, non-stop 24/7 word er gestoord vanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt dat je muziek hoort, of je denkt aan muziek, of zit je te trollen
Ja! Ik vind het heerlijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:30 schreef dfs3r4 het volgende:
Beste,
Ik heb sinds 3 jaar dat ik altijd muziek in me hoofd hoor, en ik word er helemaal gek van.
Vooral savonds in bed, als ik werk/tv-kijk ofzo dan let ik er niet zo op en is het niet zo vervelend.
Maar het is zeer irritant, het is echt 24 uur per dag
Heeft iemand hetzelfde?
Nee, is niet hetzelfdequote:
bespeel je instrumenten?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:44 schreef dfs3r4 het volgende:
[..]
ik hoor muziek, non-stop 24/7 word er gestoord van
Muzikale hallucinaties dus. Google het eens.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:44 schreef dfs3r4 het volgende:
[..]
ik hoor muziek, non-stop 24/7 word er gestoord van
Het heeft serieus een naam?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Muzikale hallucinaties dus. Google het eens.
Alles heeft een naam.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het heeft serieus een naam?
Ik ga ff zoeken
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt dat je muziek hoort, of je denkt aan muziek, of zit je te trollen
Dat eerste, I guess. Ik heb hetzelfde, het is gewoon een achtergrondplaat bij je gedachte en het houdt vrijwel non stop aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Dat eerste, I guess. Ik heb hetzelfde, het is gewoon een achtergrondplaat bij je gedachte en het houdt vrijwel non stop aan.
Gewoon muziek op de achtergrond, en eroverheen mijn eigen gedachten. Soms gezellig hoor, vaak ook vervelend. Je doet er niets tegen TS, maar het is wel een terechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |