Aight, beterquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
WelGelukkig luistert EA soms nog wel naar hun userbase. Ze hebben zwembaden en kelders erin gedaan in een gratis update een aantal maanden later.
Vorige week ofzo was er ook weer een gratis update met iets, weet niet meer wat.
En een nieuwe stuffpack is gister uitgekomendie ga ik ook open als m'n stufi binnen is
Ik speel naast de Sims echt alleen maar van die verslavende kut Facebookspelletjesquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, beter![]()
IK BEN FUCKING HYPED VOOR PLANTS VS. ZOMBIES: GARDEN WARFARE 2. DAT IS ALLES WAT IK HOOPE DAT PVZ:GW1 ZOU KRIJGEN![]()
![]()
![]()
Kapot lopen spelen dat spel![]()
30 euro op release toen, gratis DLC, alles![]()
![]()
Oneindig spelen![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef Moira. het volgende:
Oh en uiteraard Goat SimulatorBest game ever.
Als je een console hebt, of een redelijke pc, is PvZ:GW écht een aanraderquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik speel naast de Sims echt alleen maar van die verslavende kut Facebookspelletjes
Alleen laptopquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je een console hebt, of een redelijke pc, is PvZ:GW écht een aanrader
Oh, dan heb ik jullie net gemist, ik heb de afgelopen dagen vrij veel gesketched namelijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Klopt ja, ik deed laatst mee met Mono, moemoe en Fokker.
De eerste sims was ook eindbaasIk had daar Abrakadabra (Makin' Magic) van. Laatst weer wat filmpjes van teruggekeken, zo nostalgisch
Nu is Sims 4 sinds september 2014. Echt een hele verbetering
Whehequote:Op woensdag 17 juni 2015 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kwam niet verder dan denken waarom zou je willen eten van steigerhouten borden
ik heb de tijd om te wachten om je dan te rekken in een match.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen laptopEn Mono's gamecomputer is ook een beetje aan het eind van z'n Latijn.
Als we ooit rijk zijn gaan we nieuwe shit kopen. Duurt nog wel een jaar of 20 dus
Check.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:03 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb ook ¤29 betaald volgens mij. Was in de aanbieding bij zo`n game-winkel. En het spel was op dat moment ook gewoon in de aanbieding online. Had ik net zo goed kunnen doen, want ik moest alsnog via Origin.
Haha! Ben benieuwd naar het resultaat. Schilderen is dus iets wat ik weer echt niet kan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehe. Wist er geen ander woord voor
.
Ik weet ook niet hoe die overgang van 1 naar 4 zou zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik jullie net gemist, ik heb de afgelopen dagen vrij veel gesketched namelijk
Ja, die had ik ook! En Hot Date, Superstar, die dat je op vakantie kon, Rijke leven, Party, Beestenboel.![]()
Oh Sims 4 alweer, gaat snel! Weet niet of dat aan mij besteedt is.
Maar dan heb je dus wel de CD en doosje met zo'n boekjequote:Op woensdag 17 juni 2015 14:03 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb ook ¤29 betaald volgens mij. Was in de aanbieding bij zo`n game-winkel. En het spel was op dat moment ook gewoon in de aanbieding online. Had ik net zo goed kunnen doen, want ik moest alsnog via Origin.
quote:
#rektquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik heb de tijd om te wachten om je dan te rekken in een match.
Dat is dan weer niks voor mijquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga wel eindelijk eens verder gaan met Skyrim binnenkort.
quote:
Ja, voor de sier in de kast. Het boekje bestaat tegenwoordig ook alleen nog maar uit een dubbelgebouwen papiertje met niks.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus wel de CD en doosje met zo'n boekje
Ik was zo blij met mijn fysieke Sims 3. Tot ik een keer het doosje terug vond zonder CD erinquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Oh well. Stiekem blijf ik fan van fysieke schijfjes bezitten.
Ik word wel helemaal nostalgisch van beelden van deel 1, die muziekquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe die overgang van 1 naar 4 zou zijn.
Ben vervent Simser dus heb alle overgangen meegemaakt. 2 was een verbetering op 1, 3 was een verbetering op 2 en 4 is weer een verbetering op 3.
Dus 4 is sowieso een mega verbetering op 1, maar het is zo veel realistischer (en toch nog steeds zo fucking grappig, die gamemakers hebben nog steeds humor) dat het misschien wel een beetje een shocker is als je vanaf 1 komt
Oh, da's jammerquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:05 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, voor de sier in de kast. Het boekje bestaat tegenwoordig ook alleen nog maar uit een dubbelgebouwen papiertje met niks.
ja noh, ze spelen hier ook Skyrim & maken Pokémon dingen, dus ik kan altijd proberen of mijn droomvrouw hier te vinden is, k?quote:
rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word wel helemaal nostalgisch van beelden van deel 1, die muziekde codes voor extra moneys
mensjes die tragisch kwamen te overlijden
![]()
iSketch vast welquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zouden iSketch toch erg leuk moeten vinden?
Sorry, ben al bezetquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja noh, ze spelen hier ook Skyrim & maken Pokémon dingen, dus ik kan altijd proberen of mijn droomvrouw hier te vinden is, k?
Ja, de goede ouwe tijd!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, da's jammerIk vond het altijd handig dat die boekjes vol tips & tricks stonden. Kwam altijd wel achter dingen (qua besturing ook) die ik nog niet wist
Nu heb je wel internet, maar er zijn zo veel sites dat je ook door de bomen het bos niet meer ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |