18!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet altijd.![]()
De 18-jarige heer van mijn vriend gaat dan ook zijn laatste kat zijn.
Oh, zondequote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar ging ik ook op af helaas. (Zo te lezen een soortgelijke allergie)
Ik heb het opgegeven eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zonde. Kun je een hypoallergene kat niet via Duitsland Nederland in smokkelen
?
Jammerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De boef op het strand vanavond.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De boef op het strand vanavond.
Mja, het punt is dat ik echt een tijdje in hetzelfde huis moet zitten met zo'n beestje, maar een paar weken testen lijkt me ook niks voor zo'n beest. :/ (Geen acute klachten, maar het kan leiden tot astmatische klachten geloof ik. Te lang geleden dat ik 24/7 in één huis heb gewoond met beest.)quote:
Kun je niet een oppaskat proberen? Ik zeg maar wat, hoor...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, het punt is dat ik echt een tijdje in hetzelfde huis moet zitten met zo'n beestje, maar een paar weken testen lijkt me ook niks voor zo'n beest. :/ (Geen acute klachten, maar het kan leiden tot astmatische klachten geloof ik. Te lang geleden dat ik 24/7 in één huis heb gewoond met beest.)
Oh, gewone htk-katten zijn sowieso geen optie, dat wordt 'm al bijna 30 jaar niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je niet een oppaskat proberen? Ik zeg maar wat, hoor....
Ah zo, verkeerd begrepen...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, gewone htk-katten zijn sowieso geen optie, dat wordt 'm al bijna 30 jaar niet.Bedoelde meer in het geval van een hypoallergeen beest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |