quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!
De geīnteresseerden kunnen altijd hier even kijken:quote:
Haha. Ik heb ook een vriendin die is echt super fan. Die is ook vanaf het begin helemaal into het spel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ooooh schande! Lijkt me heel apart om voor het eerst te Simsen met Sims 4
Vind het wel echt de fullblown experience om het van begin tot eind mee te hebben gekregen, al die progressie telkens
Maar hoe bevalt het?
Ja idd, dat vind ik vaak ook het minst leuke aan het spel. Soms past alles wat ze moeten doen precies in 1 Sim-dag en kun je nooit wat extra's doen. Ik heb ook nooit echt meer dan 2 personen in een gezin, op een uitzondering na.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:12 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha. Ik heb ook een vriendin die is echt super fan. Die is ook vanaf het begin helemaal into het spel.
Ik vind het wel leuk, maar het plannen vind ik lastig haha. Die weer naar de sportschool, die naar het werk, zo`n vrouw die weer zwanger raakt, nog meer kinderen en dus Sims om mee te spelen. Ik denk dat ik het een beetje rustiger aan moet doen. Haha.
Soexcitequote:Op woensdag 17 juni 2015 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga Sims 4 ook maar halen als mijn maandelijkse geld binnen is.
#countdown
Ja, cheats heb ik al gevonden en gebruikt, maar misschien is het gewoon niet helemaal mijn ding haha. Ik kan het allemaal niet zo goed bij houden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, dat vind ik vaak ook het minst leuke aan het spel. Soms past alles wat ze moeten doen precies in 1 Sim-dag en kun je nooit wat extra's doen. Ik heb ook nooit echt meer dan 2 personen in een gezin, op een uitzondering na.
En lang leve cheats
Maar wel een voordeel is dat ze nu, als er niemand in huis is (iedereen naar school/werk of iedereen slaapt), echt superfast-forward doen zodat je echt maar 5 sec hoeft te wachten. Eerder ging de fastforward alsnog vrij langzaam dat je gerust een minuut zit te wachten tot er weer een Sim wakker/thuis is.
Maar nu nog niet, want ik zit E3 presentaties terug te kijken.quote:De Sims 4 is klaar om te spelen.
De helft kun je helaas overslaanquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar nu nog niet, want ik zit E3 presentaties terug te kijken.
Ik doe alleen Sony en Nintendo nog denk ik. Maar ondertussen ben ik m'n borduurwerk aan het klaarleggen en zit ik hier, dus och. Twee beeldschermen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De helft kun je helaas overslaanWat een drama.
En Microsoft als je die nog niet hebt gehad.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe alleen Sony en Nintendo nog denk ik. Maar ondertussen ben ik m'n borduurwerk aan het klaarleggen en zit ik hier, dus och. Twee beeldschermen.
Microsoft heb ik live gezien, dus die hoeft niet meer.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En Microsoft als je die nog niet hebt gehad.
Nintendo viel voor mij echt zwaar tegen.
Goed zo. Halo 5quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Microsoft heb ik live gezien, dus die hoeft niet meer.
En ik ga het zien, onder het genot van Pokémon.
Halo is meer voor m'n vent.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed zo. Halo 5![]()
![]()
Geniet er van, misschien zit er nog wat voor je tussen.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Halo is meer voor m'n vent.We vullen elkaar ook mooi aan, ik heb de Jappenzut, hij Xbox.
Ik wissel het om die reden ook vaak af met bouwen jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, cheats heb ik al gevonden en gebruikt, maar misschien is het gewoon niet helemaal mijn ding haha. Ik kan het allemaal niet zo goed bij houden.![]()
Maar zo nu en dan speel ik wel even. Even een nieuw behangetje in het huis plakken enzo, haha.
RPG's en racers.quote:
Die is overleden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:27 schreef Moira. het volgende:
Alleen echte bazen zijn pro op de Sega Megadrive II.
Ik ben wel de bom in tuinieren inderdaad. Misschien moet ik even overnieuw beginnen, met gewoon 1 Sim, dat is beter denk ik.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wissel het om die reden ook vaak af met bouwen jaDan besluit ik ineens een compleet andere inrichting te doen of iets nieuws te bouwen, en dan ben ik weer een avond zoet met bouwen ipv spelen
![]()
Of ik laat ze gewoon ontslag nemen en een nieuwe baan, of werkloos zodat ik alle tijd heb om ze alle vaardigheden aan te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |