Gaan we weer.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus net email gehad met meer duidelijkheid over vrijdag. De dresscode is business. Dus in principe saaie broeken/rokjes met jasjes in saaie kleuren.
En ik heb dus niets in dat segment
Ik kan vast wel wat lenen hier in de buurt maar het probleem is dat mij daar dus absoluut niet prettig in ga voelen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Effen jurkje misschien?
Toch iets van een jasje erover?
Kun je een oproep doen in jouw omgeving voor het "lenen" van kleding?
Is er een vrijwilligerspunt die je daarbij kunnen helpen?
Hier heb je dress for succes bijvoorbeeld voor mensen die moeten solliciteren en geen nette kleding hebben en een laag inkomen.
ik heb zelfs wel eens onderjurken van mijn oma en bh's van mijn moeder geleend omdat ik opeens in witte medische kleding moest lopen op een beurs en later een modeshow en ik had toen alleen zwart ondergoedquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan vast wel wat lenen hier in de buurt maar het probleem is dat mij daar dus absoluut niet prettig in ga voelen.
Ik verzin wel wat.
You rang?quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar ik zou dat idee van MadMaster met die boot nog eens overwegen
Achterin de vrachtwagen schijnt ook hip te zijn...quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hou wel van jouw praktische oplossingen
Als werkgevers eisen wat ik voor kleding aan moet bij een sollicitatie haak ik af.quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:20 schreef MadMaster het volgende:
En? Is er al een jute zak gevonden met een paar leuke pumps er onder?
Bij de onthanger zou ik niet in 3-delig pak langskomenquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Als werkgevers eisen wat ik voor kleding aan moet bij een sollicitatie haak ik af.
Wat is datquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de onthanger zou ik niet in 3-delig pak langskomen
Oh het was een sneerquote:
Onthanger heb ik nog nooit van gehoord. Maar zelfs als ik als applicatie engineer solliciteer pas ik voor een dress code, laat staan dat ik naar Ghana wil.quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt... Gewoon een andere omschrijving... Want hoe noem jij het dan?
Dag Tree, geniet je een beetje van je vakantie?quote:
ja leuk en dat nog een paar weken zo dan ben ik weer helemaal goed en geen burn-out enzoquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dag Tree, geniet je een beetje van je vakantie?
Onthanger bedacht ik zelf..quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Onthanger heb ik nog nooit van gehoord. Maar zelfs als ik als applicatie engineer solliciteer pas ik voor een dress code, laat staan dat ik naar Ghana wil.
Ik ben even vergeten wat inniminni in Ghana moet doen, los daarvan is het het debiel dat je zorgen maakt over je kleding keuze. Ik heb ook wel eens een dress code gehad voor feestjesquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Onthanger bedacht ik zelf..
Ik heb geeneens een 3 delig pak en ook geen das en zo
Slaap ze.....quote:
Geen idee hoe ze in Ghana erbij lopen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten wat inniminni in Ghana moet doen, los daarvan is het het debiel dat je zorgen maakt over je kleding keuze. Ik heb ook wel eens een dress code gehad voor feestjesJa doeg he?
Goed zo, geniet er maar van, want een burn out moet je niet krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja leuk en dat nog een paar weken zo dan ben ik weer helemaal goed en geen burn-out enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |