Je kent die types wel, met een blouse en daar een shawltje onder.quote:
vroegah was dat een chokerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kent die types wel, met een blouse en daar een shawltje onder.
Die is wel cool, de dame heeft er ook een figuurtje voor, maar als je dik bent en een korset draagt zie je eruit als een rollade. Moeten ze een bordje aanhangen 'niet openen AUB'. Doe je het toch, dan is het beter om dekking te zoeken.quote:
Ik ken ook een dame met een behoorlijke maat die normaal met een korset loopt, op festivals dan. Niet in het dagelijkse leven.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is wel cool, de dame heeft er ook een figuurtje voor, maar als je dik bent en een korset draagt zie je eruit als een rollade. Moeten ze een bordje aanhangen 'niet openen AUB'. Doe je het toch, dan is het beter om dekking te zoeken.
Oeps, wat ga ik kort door de bocht.
Ach, uiterlijkheden, sommige mensen kunnen er weinig aan doen, maar als je wat corpulenter bent moet je gewoon beter rekening houden met wat wel en absoluut niet te dragen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken ook een dame met een behoorlijke maat die normaal met een korset loopt, op festivals dan. Niet in het dagelijkse leven.
En het past gewoon helemaal bij haar.
En ik denk da deze dame gesjopt is, zo dun!
Hup een beetje OP graagquote:
off the shoulder misschien?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:37 schreef Soury het volgende:
Nu we het toch over kleding hebben. Ik kreeg een kortingsbon van Zalando.(20 euro) Omdat ik al héél lang niks had besteld. Nee dat klopt
Maar ik zoek shirts die een hele wijde nek hebben die een beetje half bloot over de schouder(s) hangen. Hoe noem je dat? Kleine muis weet het misschien. Muis de grote weet het niet.
Plaatje erbijquote:
Model 'blote schouder' of 'ruime hals'?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:37 schreef Soury het volgende:
Nu we het toch over kleding hebben. Ik kreeg een kortingsbon van Zalando.(20 euro) Omdat ik al héél lang niks had besteld. Nee dat klopt
Maar ik zoek shirts die een hele wijde nek hebben die een beetje half bloot over de schouder(s) hangen. Hoe noem je dat? Kleine muis weet het misschien. Muis de grote weet het niet.
[ afbeelding ] Zoiets dus
Ja dat is het denk wel, maar staat niet in de keuze van zalando. Peter-pan kraag, watervalkraag. Fuck it ik ga morgen wel even kijken. De All star gympen zijn al besteld. Daar kon ik die fucking 20 euro korting niet mee gebruikenquote:
Wat ik heb gedaan? Gisteren ben ik uitgelogd en toen had ik nul PM's. Vanochtend logde ik weer in en toen had ik er opeens 968. Dat is wat ik heb gedaan. Wat anderen hebben gedaan daar kan ik niets over zeggen. Want dat is onfatsoenlijk. En dan moet er weer gerapporteerd gaan worden...quote:
boothals kun je bij shirts gewoon kiezenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is het denk wel, maar staat niet in de keuze van zalando. Peter-pan kraag, watervalkraag. Fuck it ik ga morgen wel even kijken. De All star gympen zijn al besteld. Daar kon ik die fucking 20 euro korting niet mee gebruikenMaar die wilde (moest) ik toch hebben.
Hoe kan dat nou? Ik zit vaak vol 100% en dan heb ik er echt niet zoveel. Of is dat het abonnement die dat toelaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan? Gisteren ben ik uitgelogd en toen had ik nul PM's. Vanochtend logde ik weer in en toen had ik er opeens 968. Dat is wat ik heb gedaan. Wat anderen hebben gedaan daar kan ik niets over zeggen. Want dat is onfatsoenlijk. En dan moet er weer gerapporteerd gaan worden...
Verrek, die had ik nog niet aangevinkt. Dank, even voor 21 euro shoppenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
boothals kun je bij shirts gewoon kiezen
Met een PIMP-ABO kun je in totaal 5000 PM's bewaren. Dat is idd wel een nadeel aan zo'n ABO.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:50 schreef Soury het volgende:
Hoe kan dat nou? Ik zit vaak vol 100% en dan heb ik er echt niet zoveel. Of is dat het abonnement die dat toelaat.
Dus je gaat dan maar voor de col.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou van shirts met een wijde of lage hals, ik moet alleen altijd ff opletten wat ik naar mijn werk aandoe, het is al snel te wijd of te laag
Je had gewoon nooit moeten uitloggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan? Gisteren ben ik uitgelogd en toen had ik nul PM's. Vanochtend logde ik weer in en toen had ik er opeens 968. Dat is wat ik heb gedaan. Wat anderen hebben gedaan daar kan ik niets over zeggen. Want dat is onfatsoenlijk. En dan moet er weer gerapporteerd gaan worden...
Waar komt die ellende dan vandaan? Of blok je mensen op DM en ze bestormen je op PM. Al je stalkersquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met een PIMP-ABO kun je in totaal 5000 PM's bewaren. Dat is idd wel een nadeel aan zo'n ABO.
Nu ga ik even brainstormen over een nieuw topic.
gewoon die bestelling van vanmiddag annuleren en die gympen bij je nieuwe bestelling doenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
Fuck it zeg. ik moet dus minimaal 75 euro bestellen voor die 20 korting. Heb ik vanmiddag net die gympen besteld.Maar deze wil ik wel hebben.
[ afbeelding ]Extra large dan is er meer bloot
Ja dat dacht ik ook, maar de gympen waren al afgeprijsd en die doen dus ook niet mee. Plus een boel merken die niet meedoen. Morgen kijk ik wel even verder. Ik kan wel wat nieuws gebruiken en de slappe was is wat ruimer sinds een paar maandenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon die bestelling van vanmiddag annuleren en die gympen bij je nieuwe bestelling doen
Als ik die ellende lees, dan denk ik, wat een mazzel dat niemand mij überhaupt een DM stuurt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar komt die ellende dan vandaan? Of blok je mensen op DM en ze bestormen je op PM. Al je stalkers
Gebeurt wel eens maar dat is meestal functioneel, of ik word verrot gescholdenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik die ellende lees, dan denk ik, wat een mazzel dat niemand mij überhaupt een DM stuurt.
foute mededelingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik die ellende lees, dan denk ik, wat een mazzel dat niemand mij überhaupt een DM stuurt.
mag dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens maar dat is meestal functioneel, of ik word verrot gescholden
Ik vind het prima. Grappig ook dat iemand je de tering wenst en dan je verjaardag onthoudt en je gaat feliciterenquote:
Dat is wel een hele eer en veel lol waar je niks voor hoeft te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Grappig ook dat iemand je de tering wenst en dan je verjaardag onthoudt en je gaat feliciterenMijn reactie daarop is vreemd genoeg verwijderd
Die belde ik regelmatig ooit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel een hele eer en veel lol waar je niks voor hoeft te doen.
Dan heb je helemaal geen 'geinlijn' meer nodig en die Max Tailleur is sowieso doot.
Wanneer ben jij jarig?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
Ik vind het prima. Grappig ook dat iemand je de tering wenst en dan je verjaardag onthoudt en je gaat feliciterenMijn reactie daarop is vreemd genoeg verwijderd
Nog lang niet, en even voor de goede orde het was niet iemand die vaak in 40+ kwamquote:
Ik ben niet zo van de goede orde. Wanorde heeft meer mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:29 schreef Soury het volgende:
Nog lang niet, en even voor de goede orde het was niet iemand die vaak in 40+ kwam
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de goede orde. Wanorde heeft meer mijn voorkeur.
Geef je een seintje als het bijna zover is? Dan kan ik een leuk cadeautje voor je kopen.
Iemand die je de tering wenst die mag wel weten wanneer je jarig bent en ik niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:35 schreef Soury het volgende:
Nou dat ga ik vast niet doen, maar bedankt
Die stuurde me ook een leuk cadeautjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iemand die je de tering wenst die mag wel weten wanneer je jarig bent en ik niet?
Off shoulder.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:37 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ] Zoiets dus
quote:
Zie plaatje boven die wil ik graag hebben.quote:
Hier geloof ik helemaal niets van, volgens mij ben je heel geordend, op het neurotische af.quote:
Dis is volgens mij niet off shoulder, maar maat xl verzuip jij wel in.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Zie plaatje boven die wil ik graag hebben.
Bah. Ik eet het niet, ik weet nog dat een nichtje van mijn moeder een wit broodje met roomboter en hagelslag kreeg, ze noemde het een gebakjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En ik eet elke middag een boterham met hagelslag. Zonder boter.
De beeldvorming op FOK! is vaak enorm grappig. Dit is zo'n moment.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Hier geloof ik helemaal niets van, volgens mij ben je heel geordend, op het neurotische af.
Ja daarom, nog niet besteld maar vind het een prima kleur en xl is dan lekker lang op iets straks.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dis is volgens mij niet off shoulder, maar maat xl verzuip jij wel in.
Daar gaat mijn beeld van jouquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De beeldvorming op FOK! is vaak enorm grappig. Dit is zo'n moment.
Ik zal je een voorbeeld geven van mijn geordendheid. Laatst had ik een thermometer nodig. Ik ben idd neurotisch, want ik heb maar liefst 4 stuksquote:
Dat weet je dan, hetzij met opzet of per ongeluk, heel goed te verbloemen. Ik dacht dus echt dat jij heel netjes en geordend was, echt een archivaris met voor alles een vaste plek, waar dan wel alles terug te vinden is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal je een voorbeeld geven van mijn geordendheid. Laatst had ik een thermometer nodig. Ik ben idd neurotisch, want ik heb maar liefst 4 stuksdie allemaal op een verschillende vaste plaats liggen. Ging ik al die 4 vaste plaatsen bij langs en kon ik er dus geen enkele vinden. Bleken ze opeens op andere vaste plaatsen te liggen.
Nu heb ik dus 5 thermometers die op 5 verschillende vaste plaatsen liggen.
Ongetwijfeld heb ik er straks 6 de volgende keer dat ik weer een thermometer nodig heb.
En constant naar de pleequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:58 schreef sacha het volgende:
ik kan echt tijden lang naar mijn tuinsproeier kijken als ie aanstaat
ik trap hier niet inquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De beeldvorming op FOK! is vaak enorm grappig. Dit is zo'n moment.
Is het zo'n één die rondjes draait of heen en weer gaat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:58 schreef sacha het volgende:
ik kan echt tijden lang naar mijn tuinsproeier kijken als ie aanstaat
Alsnog gefeliciteerd, zonder dm/pmquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Op mijn verjaardag is het 40+-forum van me afgepakt
Nou daar gaat het niet om. Ik heb sowieso niks met verjaardagenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iemand die je de tering wenst die mag wel weten wanneer je jarig bent en ik niet?
Bitchquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik open in augustus voor jou een topic
Haha namen data. Tis watquote:
Als je mijn pohi gaat doorspitten wel, oh wacht mijn reactie is verwijderdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is vast wel in mijn (zeer geordende) arrchief terug te vinden.
voor de achtertuin een heen en weer (wipwap hiero), voor de voortuin zo'n ronddraai ding, voor de zij- en overig een sproeier met -tig standenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het zo'n één die rondjes draait of heen en weer gaat?
Ik scheld niemand de huid vol, ik vind iedereen in dit topic liefquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:10 schreef Kingstown het volgende:
En ipv elkaar de huid vol te schelden (denk aan de nieuwe gedragscode dames) zouden jullie mij ook even kunnen komen ondersteunen in Feedback voor mijn geniale idee ter verbetering van FOK!
Dit herinnert mij eraan dat ik mijn tuin ook moet bewaterenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:11 schreef sacha het volgende:
[..]
voor de achtertuin een heen en weer (wipwap hiero), voor de voortuin zo'n ronddraai ding, voor de zij- en overig een sproeier met -tig standen
ik ga alles uitgraven en palmbomen plantenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit herinnert mij eraan dat ik mijn tuin ook moet bewateren
Ik ga zelfs morgen onze geveltuin even plukken en wateren. Ik heb het gvd zelf gezet. Die pluimen zijn weer kort. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen dit jaar. Dat is toch de winnaar van de geveltuin.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit herinnert mij eraan dat ik mijn tuin ook moet bewateren
Ik vind ook iedereen liefquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik scheld niemand de huid vol, ik vind iedereen in dit topic lief![]()
Dat topic kom ik wel even lezen, maar verwacht niet teveel van mij.
*zucht*quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:10 schreef Kingstown het volgende:
En ipv elkaar de huid vol te schelden (denk aan de nieuwe gedragscode dames) zouden jullie mij ook even kunnen komen ondersteunen in Feedback voor mijn geniale idee ter verbetering van FOK!
Dat graven is een goed plan, maar die palmbomen overleven niet met die windquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga alles uitgraven en palmbomen planten![]()
hier valt niet tegen op te sproeien
Heb jij pluimen in je pampasgras? *jaloers*quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga zelfs morgen onze geveltuin even plukken en wateren. Ik heb het gvd zelf gezet. Die pluimen zijn weer kort. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen dit jaar. Dat is toch de winnaar van de geveltuin.
Ja verleden jaar nog een foto gepost. Ze doe het al jaren prima. Die klimrozen en kleine plantjes wat minder. Er pissen ook een boel honden op. Ach jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij pluimen in je pampasgras? *jaloers*
Ik heb er nog geen pluimen in gehad, maar misschien komt dat omdat ze in potten staan.
Ja, ik kan me die foto nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja verleden jaar nog een foto gepost. Ze doe het al jaren prima. Die klimrozen en kleine plantjes wat minder. Er pissen ook een boel honden op. Ach ja
Dan moet er ergens stroom vandaan komen. Het ziet er leuk uit zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik kan me die foto nog wel herinneren.
Kan je er niet een stukje schrikdraad omheen zetten?
Ook een beetje zielig voor de hondjes. Het is leuk dat jullie die moeite nemen om er een leuke geveltuin van te maken of komt de verzorging alleen op jou neer?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet er ergens stroom vandaan komen. Het ziet er leuk uit zo.
Het is een klusjesdag voor alle bewoners, de meeste zijn niet thuis en is het altijd hetzelfde clupje.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook een beetje zielig voor de hondjes. Het is leuk dat jullie die moeite nemen om er een leuke geveltuin van te maken of komt de verzorging alleen op jou neer?
Gezelligquote:
Ik zal binnenkort voor jou een 40+ herinneringstopic gaan openen. Waar we kunnen gaan mijmeren over alle mooie dingen die ooit zijn gebeurd en georganiseerd 40+. MLN lijkt me daar wel een geschikt subforum voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Op mijn verjaardag is het 40+-forum van me afgepakt
buurman met z'n shovelquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel geëgaliseerd![]()
Komen er tegels in?
Een 40+-reüniequote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort voor jou een 40+ herinneringstopic gaan openen. Waar we kunnen gaan mijmeren over alle mooie dingen die ooit zijn gebeurd en georganiseerd 40+. MLN lijkt me daar wel een geschikt subforum voor.
Moet ik eerst wel even een lijstje gaan maken. En ik moet het zien te onthouden. Opdat we niet vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |